Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colien schreef:Yvankaxx schreef:Als ik zeg dat ik naar de stad ga, dan vragen ze alsnog waarom
Het zelfde hier ja, vandaag toen ik zei dat ik naar Robijntjah ging hing mijn vader zelfs uit het raam om te kijken of ik niet toch naar mijn date zou rijden
cindyy_1993 schreef:Zijn er in dit topic eigenlijk ook mensen aanwezig die nog bij hun ouders thuis wonen en waarvan de ouders zeg maar niet zo heel makkelijk zijn of ben ik de enige met dat probleem?
cindyy_1993 schreef:Zijn er in dit topic eigenlijk ook mensen aanwezig die nog bij hun ouders thuis wonen en waarvan de ouders zeg maar niet zo heel makkelijk zijn of ben ik de enige met dat probleem?
Britt_Sisi schreef:cindyy_1993 schreef:Zijn er in dit topic eigenlijk ook mensen aanwezig die nog bij hun ouders thuis wonen en waarvan de ouders zeg maar niet zo heel makkelijk zijn of ben ik de enige met dat probleem?
Ja hiero!
Mn moeder is vooral heel overbezorgd mar aan de andere kant wil ze heel graag dat ik iemand ontmoet. Ik vertel dus niets omdat ik dan of tegengehouden wordt of echt helemaal ondervraagd wordt.
Ik ga, tot het serieuzer wordt, gewoon lekker naar vriendinnen
jooproo schreef:Ik woon ook nog thuis en hoewel mijn ouders het allemaal maar 'eng' vinden hebben ze er vrede mee. Ben oud en wijs genoeg mijn eigen fouten te maken (of niet te maken)
Mijn ouders weten meestal wel als ik een date heb. Details over de dame weten ze dan niet, en vragen ze ook niet om. Wat ik wil vertellen horen ze graag.