Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 18:31

hier ook altijd maar dat ik effe naar de stad ga etc. werkt vaak wel. is t echt leuk leuk, vertel ik het. maar dan komt er altijd zo'n vragenvuur..,

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 18:50

Ik vertel ook niet eens meer van alle dates, de meeste vallen toch tegen, pas als het na een paar dates nog leuk is dan krijgt mijn omgeving wat te horen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 22:08

Ik voel me aangesproken door colien en thenexttry haha.
Net gebeld door een match en gisteren gematchd met een vriend van heeeeul lang geleden waar ik toen al een soort van dingetje mee had. Leuk dus!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 22:45

Als ik zeg dat ik naar de stad ga, dan vragen ze alsnog waarom :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 22:54

Yvankaxx schreef:

Het zelfde hier ja, vandaag toen ik zei dat ik naar Robijntjah ging hing mijn vader zelfs uit het raam om te kijken of ik niet toch naar mijn date zou rijden :')

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 23:08

Colien schreef:
Yvankaxx schreef:

Het zelfde hier ja, vandaag toen ik zei dat ik naar Robijntjah ging hing mijn vader zelfs uit het raam om te kijken of ik niet toch naar mijn date zou rijden :')

Oh ik herken dit zo! Schaam me er echt voor ook :o

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 23:09

Ik heb me er maar overheen gezet, zorgzaamheid denk ik dan maar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 23:13

Maar onze hardloopdate was geslaagd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 23:15

Hoe kan een hardloopdate nu geslaagd zijn :+ :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 23:16

Die was zeker geslaagd! Alle matches/dates weer even besproken haha.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 23:33

Geslaagde hardloopdate, daar komt zeker een vervolg op! Fietsdate of zo :P.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 23:39

Een volgende hardloopdate!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 23:48

cindyy_1993 schreef:
Zijn er in dit topic eigenlijk ook mensen aanwezig die nog bij hun ouders thuis wonen en waarvan de ouders zeg maar niet zo heel makkelijk zijn of ben ik de enige met dat probleem? ^)

Je bedoelt ouders die dreigen je op marktplaats te zetten tegen elk aannemelijk bod? :')

Ik heb leuk contact via Paiq. Aangezien Tinder toch niet werkt :P alleen te druk om af te spreken komende 2 weken en begin april op vakantie naar IJsland dus dit wordt nog wat -O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 00:47

Ik woon ook nog thuis en toen ik op tinder zat ook.
Wat een ellende zo'n nieuwsgierige moeder, maar wel hilarisch achteraf. Vaak zei ik naar iemand toe te gaan. Soms vertelde ik gewoon alles. Eerste date meestal niet ivm zelf willen aftasten hoe iemand is en niet alles hoeven te vertellen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:13

cindyy_1993 schreef:
Zijn er in dit topic eigenlijk ook mensen aanwezig die nog bij hun ouders thuis wonen en waarvan de ouders zeg maar niet zo heel makkelijk zijn of ben ik de enige met dat probleem? ^)

Ja hiero!

Mn moeder is vooral heel overbezorgd mar aan de andere kant wil ze heel graag dat ik iemand ontmoet. Ik vertel dus niets omdat ik dan of tegengehouden wordt of echt helemaal ondervraagd wordt.
Ik ga, tot het serieuzer wordt, gewoon lekker naar vriendinnen :')

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 10:53

Britt_Sisi schreef:
cindyy_1993 schreef:

Ja hiero!

Mn moeder is vooral heel overbezorgd mar aan de andere kant wil ze heel graag dat ik iemand ontmoet. Ik vertel dus niets omdat ik dan of tegengehouden wordt of echt helemaal ondervraagd wordt.
Ik ga, tot het serieuzer wordt, gewoon lekker naar vriendinnen :')

Ik ga ook altijd naar vriendinnen, het is wel handig om dat ook aan je vriendinnen te vertellen, moest vorige keer alles uit de kast halen omdat zij op facebook zei dat ze ziek was en me moeder dat las :')

Wat ik wel altijd doe is dat 1 iemand in ieder geval weet waar ik ben , gewoon voor de zekerheid

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 11:44

Haha ja ik zeg altijd tegen vriendinnen 'jullie zijn mijn alibi' en soms krijg ik dan terug doe mij maar niet want ik ga iets doen en kan zijn dat ik op facebook getagt wordt! :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 13:24

Britt_Sisi schreef:
Haha ja ik zeg altijd tegen vriendinnen 'jullie zijn mijn alibi' en soms krijg ik dan terug doe mij maar niet want ik ga iets doen en kan zijn dat ik op facebook getagt wordt! :')

Dan kunnen ze jou er toch ook in taggen ergens onherkenbaar op de achtergrond :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 14:08

Ik woon ook nog thuis en hoewel mijn ouders het allemaal maar 'eng' vinden hebben ze er vrede mee. Ben oud en wijs genoeg mijn eigen fouten te maken (of niet te maken ;))

Mijn ouders weten meestal wel als ik een date heb. Details over de dame weten ze dan niet, en vragen ze ook niet om. Wat ik wil vertellen horen ze graag ;).

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 14:10

Ik denk dat het over het algemeen (dus niet altijd, maar wel vaak) toch bij mannen makkelijker over word gedaan. Als ik hier thuis kijk bijvoorbeeld; als mijn broer bij iemand blijft slapen vragen mijn ouders er niet eens naar en keuren ze het allemaal goed, terwijl ik van de week een kruisverhoor kreeg.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 14:47

jooproo schreef:
Ik woon ook nog thuis en hoewel mijn ouders het allemaal maar 'eng' vinden hebben ze er vrede mee. Ben oud en wijs genoeg mijn eigen fouten te maken (of niet te maken ;))

Mijn ouders weten meestal wel als ik een date heb. Details over de dame weten ze dan niet, en vragen ze ook niet om. Wat ik wil vertellen horen ze graag ;).

Ik houd ook echt niet van liegen dus vertel het gewoon. Zijn ze wel gewend dus ze vragen ook niet veel. Mijn eigen zaken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 14:49

Ik woon al heel lang niet meer thuis := Maar vetel het mijn ouders gewoon als ik een date heb gehad. Dat wil zeggen... als ik een 'gewone' date heb gehad. Bepaalde datjes hoeven ze niet te weten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 14:51

Ik ben weer thuis gaan wonen na een paar jaar op mezelf en draai er meestal een beetje omheen. Ik heb al 2 jaar niet meer serieus gedate dus ik zeg meestal gewoon dat ik wat ga drinken en dan knopen ze de eindjes zelf wel bij elkaar. Als ik iemand meer dan eens zie zeg ik het wel netjes, vooral als ik blijf slapen.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 17:16

Ik woon allang niet meer thuis en ik heb geen contact met mijn ouders. Niemand die iets te zeggen of vinden heeft dus van mijn dates :)

Gisteravond voor de 3e x mijn tinderman gezien, ditmaal bij hem thuis. Het was weer erg fijn. Hoewel we zeer duideljjk hebben besproken niet verliefd te zijn hebben we ons toch even zo gedragen :') Superveel lol gehad en gelachen :) Was ook even nodig na een vreselijke rotweek.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 18:09

Ik heb morgen mijn tweede date met Zeer Leuke Date. Vind het zo spannend :=