Ik heb nu iemand van Tinder op whatsapp, heel gezellig wel. Al hou ik het nog wel een beetje af
Jullie willen straks toch ook een keer samenwonen? Dan zie je elkaar ook elke dag. Ik vind het wel fijn om iemand vaak te zien.
Yunaa
Geplaatst: 20-02-16 13:57
Dat zijn zeker moeilijke dingen. Maar dan kan je altijd nog Skypen of bellen . Komt vast goed hoor Queelens
Nancy, samenwonen daar moet ik nog niet (meteen) aan denken. Ik vind het veel beter om elkaar af en toe te zien en tegen die tijd als je gaat samenwonen zie je dan wel weer. Ik hoef elkaar zeker nu niet veel te zien, omdat je later (misschien) met die gene ook gaat samenwonen. Dat zie ik anders. Nu kan je nog lekker genieten van je eigen dingetjes !
Ik woonde de vorige keer na een jaar samen in een koophuis.. Lijkt snel, maar voelde toen gewoon goed.. Nu zijn we wel uit elkaar en is het een hoop gedoe..
Even dikke egopost. Ik en tinderman zijn nu al een dikke maand 'officieel' en hij heeft deze week m'n ouders ontmoet, serieuze dingen dus! Nog steeds heel blij met m
Ze zijn iets ander soort mensen gewend (ik kom uit een redelijk kerkelijke plaats, veel 'arbeiders' zeg maar) en hij is hoogopgeleid, ambitieus.. Dus dat was nog een beetje uitzoeken, maar volgens mij vinden ze hem wel oké!
Wat leuk CCCCC! Ik ben nu onderweg naar mijn vriend Blijf voor het eerst een nachtje slapen. Reistijd is hier met ov ongeveer 50 minuten (van mijn huis naar de zijne). Goed te doen, als we in mijn stad afspreken is het korter.
Heeft een van jullie nog een leuk idee voor mij om morgen overdag te gaan ondernemen? Ik zat zelf aan een strand wandeling/ wandeling door de duinen te denken. Maar met regen/harde wind is dat niks....
Ik was vanochtend half 7 terug uit de stad. Oeps. En heb gezoend met een 22-jarige. Oooeeeppps Nu al de hele dag hondsberoerd dus date met Tinderdude afgezegd, overgeven op een date is niet charmant. Vanmiddag op stal was al akelig genoeg
Empty veel plezier nog. Inderdaad leuk als mannen interesse hebben in de beestjes. Ik was net mn kamer aan t opruimen. Dus ik appte daar over en dat ik mn gewonnen rozetten maar eens in n doos ging doen want had er way too veel in mn kast liggen etc. Begon die ineens ja ik heb er nogsteeds niks van gezien. Dus ik stuur heel snugger een foto van mijn 'ere plank.' Nouja uiteindelijk kwam t er op neer dat die me life wilde zien rijden. Ik zeg nou dat rijden is atm alleen maar gestunt hoor (heb nu een jonkie) zegt die o dan vang ik je wel op en vertroetel ik je En een tijd terug bood die ook al aan dat we wel 'ff' langs de paarden konden als ik niks geregeld kreeg voor ze.
Zolang die maar niet zelf wil gaan paardrijden is t goed
schaatsen is geen optie... ik ben lichtelijk motorisch gehandicapt Ik schaats dan waarschijnlijk over mn eigen handen heen of eindig met het ijzer van mn schaats in/op mn been
Ik hoop op mooi weer, dan is een standwandeling/wandeling in de duinen wel lekker. Scheveningen/wassenaar ofzo. En dan als het scheveningen is geworden wellicht bowlen/biosje ofzo
Heb hem gevraagd wat die van plan was morgen. Zijn antwoord was: Uhh.. geen idee eigenijk haha... als ik maar met jou ben