Szan schreef:Ik snap het ook niet precies. Soms gaan vertraagde treinen juist voor, om de vertraging verder te beperken. En soms wordt juist bewust gekozen om vertraagde treinen te laten wachten op treinen die nog wel op tijd rijden. Iemand die verheldering kan geven?
Daar is geen logica in. Soms laten ze een trein die geen last heeft van een paar minuutjes vertraging op tijd vertrekken waardoor een trein die een paar minuutjes vertraging heeft maar er nog wel uit zou kunnen rijden compleet verzuipt.
Net ben ik met +3 uit utrecht vertrokken naar den bosch. Dat kan ik er prima uit rijden en weer keurig op tijd den bosch binnen rijden. Helaas was er een dropveter van een treindienstleider die ter hoogte van houten een goederentrein voor me duwt. Hij beloofde mij dat ik er in geldermalsen of zaltbommel voorbij zou mogen. Hij kwam geen van beiden na en ik kwam met +15 en een bloedsoploop op kooktemperatuur den bosch binnen

Tot eindhoven flink wat vertraging eruit gereden om nu lekker met een slakkengang achter de stoptrein naar weert te moeten rijden



En dan heeft de staat de NS afgedwongen dat we straks met 6 intercity's en 4 stoptreinen tussen den bosch en utrecht moeten gaan rijden...........3x raden wie straks de schuld krijgt want al het rijdend personeel roept al vanaf dag 1 dat dat niet kan
