Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 11:59

Ik eet 's morgens wel eens van die losse ontbijtgranen als ontbijt. Laatst hadden we van die gevulde chocolade kussentjes, die waren lekkerder zonder melk oid dan met :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:00

Ik gebruik de dagcrème van m'n vriend omdat ie naar hem ruikt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:00

Dit topic draait toch om confessions. En niet om je gedrag/acties uitgebreid te moeten verantwoorden?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:02

love_western schreef:
Dit topic draait toch om confessions. En niet om je gedrag/acties uitgebreid te moeten verantwoorden?

Zoals je leest heeft er al een mod gereageerd. Het heeft geen zin om dit weer aan te halen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:03

_sharonnn schreef:
love_western schreef:

Zoals je leest heeft er al een mod gereageerd. Het heeft geen zin om dit weer aan te halen :)

Huh toen ik net topic openende heb ik laatste 2 pagina's niet eens gezien :oo

En nu opeens poef staan ze der :')

Sorry mijn fout O:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:04

Ik had van de week ene rotbui, heb toen 2 van die american chip cookies van de AH bakkerij en een zak chips leegegeten. En had ook laat avond gegeten. Geeeen idee hoe ik het binnen heb gekregen.

Zulke: Normaal ben ik na 1 al vol maar ach. :')
http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/1279/1279651.gif

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:06

Neeeeee die zijn zo lekker! Haha jullie maken me hongerig :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:11

Ja ik eet die dingen echt elke week, zo slecht. :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:18

Ik niet meer gelukkig haha, evenals kaasbroodjes :=

Confession: ik ben voldoende afgevallen, maar ik durf sommige dingen niet meer te eten, omdat ik bang ben dat ik die +/- 10 kilo weer aan kom, ik haat dat de calorieeën overal vermeld staan, want ik ga het lezen en als er voor m'n gevoel "teveel" in zit, "durf" ik het niet meer te eten en mocht ik t somehow wel doen, voel ik me zo ontzettend slecht dat ik de rest van de dag probeer te vasten.. Alleen met avondeten heb ik er geen last van

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:25

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:27

Ik ga eens kijken hoe het met de aldi in Ommen is. :evaw:

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:30

Dat ik baal van mijn schoonmoeder en haar ervan verdenk dat ze niet eerlijk is.
Ze zou mij vandaag komen helpen met klussen, eerst appt ze of ze niet beter morgen bezig kan, dan appt ze dat ze later komt omdat ze nog ergens heen moet en daarna zegt ze af omdat ze een afspraak was vergeten.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:52

Hahaha best veel confessions gaan over eten _O-

Hier ook één -O- Ik ben gister op stap geweest en van tevoren hadden we al van de snackbar gegeten. Altijd als ik ben wezen stappen heb ik zo'n gigantische honger en normaal gaan we ook naar de febo, maar ik wilde me nu inhouden omdat we dus al ongezond hadden zitten kanen van tevoren. Nou, 3x raden, we zaten gewoon bij de febo achteraf. En heb er ook echt een bak patat, kipburger, kaassouffle en een grote milkshake weg zitten werken :o En nu voel ik me weer schuldig en dik :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:58

Vanaf hier dan maar eens een andersom-eet-confession. Het komt iets te vaak voor dat mijn vriend thuiskomt van zijn werk en ik nog niets gegeten of gedronken heb. Vaak omdat ik het simpelweg vergeten ben of omdat ik nog misselijk was van het avondeten van de avond ervoor.
Als hij dan vraagt of ik al iets gegeten/gedronken heb wil ik de waarheid af en toe nog wel eens een klein beetje verdraaien O:)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 13:31

Dat is kei ongezond Murthul en absoluut niet iets waar je blij mee moet zijn. Ik zou daar werk van maken.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:19

Als wij restjes van het avondeten over hebben, gaat dat de volgende ochtend naar de kippen. Als het iets lekkers is als pasta of iets met rijst, neem ik 's morgens lopend naar de kippenren altijd een paar grote happen van het koude spul. Zo lekker!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 15:02

Murthul schreef:
Vanaf hier dan maar eens een andersom-eet-confession. Het komt iets te vaak voor dat mijn vriend thuiskomt van zijn werk en ik nog niets gegeten of gedronken heb. Vaak omdat ik het simpelweg vergeten ben of omdat ik nog misselijk was van het avondeten van de avond ervoor.
Als hij dan vraagt of ik al iets gegeten/gedronken heb wil ik de waarheid af en toe nog wel eens een klein beetje verdraaien O:)

dit ken ik wel..
of ik heb 1 of 2 glaasjes drinken en een klein dingetje gegeten..
t zal inderdaad echt slecht zijn..
maar ik krijg vaak zat het gewoon niet weg

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 15:05

Amandavd schreef:
Dat is kei ongezond Murthul en absoluut niet iets waar je blij mee moet zijn. Ik zou daar werk van maken.

Daar ben ik van op de hoogte, ik kan er alleen niet heel veel aan doen aangezien ik een extreem vertraagde maag heb waardoor mijn eten de volgende dag vaak nog niet verteerd is en ik dus dan geen hongergevoel heb. :)
Heb ik al genoeg dokters voor gezien. :))

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 16:19

Confession: ik vind het heerlijk om kleren te kopen bij de kringloop. Wat ik echter nog leuker vind, is thuis op internet zoeken wat ik gekocht heb en wat de nieuwwaarde is. Niet dat ik het daar vanaf laat hangen of ik het draag, maar wel of ik het naar mijn werk/stal aantrek, of echt netjes houd. En gewoon omdat ik het leuk vind.
Maar nu heb ik dus 2 dagen terug een supermooi paar laarzen gekocht, kleine hak, ideaal voor op mijn werk. Blijken de enkellaarsjes van dat merk ergens bij de 140 euro te beginnen, en de hogere laarzen bij de 190 euro. Ik heb ze voor 5 euro gekocht, maar vind het nu toch zonde om ze op mijn werk te dragen.

Ze lopen overigens wel als slofjes, dat dan weer wel.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 16:26

Shivatjuh01 schreef:
Vanmorgen was er een liedje van K3 op de radio bij het foute uur van Q. Ik kon hem helemaal meezingen.. Dat heb ik ook gedaan :')

Heyo, Heyah mama di heyo, Heyah mama di heyo, Hé héhé hé héhé héhé :)ddd

Oh dat is wel een bekentenis van mij, ik kan alle K3 liedjes meezingen. Ik volg dat programma k3 zoekt k3 ook en vind die nieuwe meiden allemaal stom omdat ik wil dat de oude blijven :o
Ik gooi het er altijd maar op dat ik al hun liedjes ken omdat ik met kinderen werk maar stiekem vind ik ze gewoon leuk.

Edit: de dansjes kan ik ook meedoen :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 16:42

Aranel schreef:
Shivatjuh01 schreef:
Vanmorgen was er een liedje van K3 op de radio bij het foute uur van Q. Ik kon hem helemaal meezingen.. Dat heb ik ook gedaan :')

Heyo, Heyah mama di heyo, Heyah mama di heyo, Hé héhé hé héhé héhé :)ddd

Oh dat is wel een bekentenis van mij, ik kan alle K3 liedjes meezingen. Ik volg dat programma k3 zoekt k3 ook en vind die nieuwe meiden allemaal stom omdat ik wil dat de oude blijven :o
Ik gooi het er altijd maar op dat ik al hun liedjes ken omdat ik met kinderen werk maar stiekem vind ik ze gewoon leuk.

Edit: de dansjes kan ik ook meedoen :')

Haha, kan me voorstellen dat je zoiets normaal gesproken liever voor je houdt...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:10

Murthul schreef:

Hier ben ik ook schuldig aan.
Als ik alleen ben eet ik dus gewoon niet...

M'n man weet het dondersgoed en vraagt me dan of ik weer een eitje gekookt heb haha..

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:41

Mijn confession:
Gisteren avond heeft mijn klasgenoot/barman mij geholpen met mijn dronken vriendin naar huis te krijgen. En ik twijfel nu of ik hem nogmaals een bedank berichtje zal sturen of dat ik dan wanhopig over kom...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:42

mies_dummy schreef:
Mijn confession:
Gisteren avond heeft mijn klasgenoot/barman mij geholpen met mijn dronken vriendin naar huis te krijgen. En ik twijfel nu of ik hem nogmaals een bedank berichtje zal sturen of dat ik dan wanhopig over kom...

Wanhopig : :o

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:42

Confession: het liefst bak ik lekkere krieltjes voor ontbijt... Ik ben al dik zat dus doe ik het maar niet :').