Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_sharonnn schreef:love_western schreef:Dit topic draait toch om confessions. En niet om je gedrag/acties uitgebreid te moeten verantwoorden?
Zoals je leest heeft er al een mod gereageerd. Het heeft geen zin om dit weer aan te halen

MarlindeRooz schreef:Ja ik eet die dingen echt elke week, zo slecht.
Daar zitten er vier in voor 1,49. Wel de blauwe verpakking nemen haha. 

Ik ben gister op stap geweest en van tevoren hadden we al van de snackbar gegeten. Altijd als ik ben wezen stappen heb ik zo'n gigantische honger en normaal gaan we ook naar de febo, maar ik wilde me nu inhouden omdat we dus al ongezond hadden zitten kanen van tevoren. Nou, 3x raden, we zaten gewoon bij de febo achteraf. En heb er ook echt een bak patat, kipburger, kaassouffle en een grote milkshake weg zitten werken
En nu voel ik me weer schuldig en dik
Murthul schreef:Vanaf hier dan maar eens een andersom-eet-confession. Het komt iets te vaak voor dat mijn vriend thuiskomt van zijn werk en ik nog niets gegeten of gedronken heb. Vaak omdat ik het simpelweg vergeten ben of omdat ik nog misselijk was van het avondeten van de avond ervoor.
Als hij dan vraagt of ik al iets gegeten/gedronken heb wil ik de waarheid af en toe nog wel eens een klein beetje verdraaien
Amandavd schreef:Dat is kei ongezond Murthul en absoluut niet iets waar je blij mee moet zijn. Ik zou daar werk van maken.

Shivatjuh01 schreef:Vanmorgen was er een liedje van K3 op de radio bij het foute uur van Q. Ik kon hem helemaal meezingen.. Dat heb ik ook gedaan
Heyo, Heyah mama di heyo, Heyah mama di heyo, Hé héhé hé héhé héhé

Aranel schreef:Shivatjuh01 schreef:Vanmorgen was er een liedje van K3 op de radio bij het foute uur van Q. Ik kon hem helemaal meezingen.. Dat heb ik ook gedaan
Heyo, Heyah mama di heyo, Heyah mama di heyo, Hé héhé hé héhé héhé
Oh dat is wel een bekentenis van mij, ik kan alle K3 liedjes meezingen. Ik volg dat programma k3 zoekt k3 ook en vind die nieuwe meiden allemaal stom omdat ik wil dat de oude blijven
Ik gooi het er altijd maar op dat ik al hun liedjes ken omdat ik met kinderen werk maar stiekem vind ik ze gewoon leuk.
Edit: de dansjes kan ik ook meedoen
Murthul schreef:Vanaf hier dan maar eens een andersom-eet-confession. Het komt iets te vaak voor dat mijn vriend thuiskomt van zijn werk en ik nog niets gegeten of gedronken heb. Vaak omdat ik het simpelweg vergeten ben of omdat ik nog misselijk was van het avondeten van de avond ervoor.
Als hij dan vraagt of ik al iets gegeten/gedronken heb wil ik de waarheid af en toe nog wel eens een klein beetje verdraaien