Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:05

Oh ik was jullie kwijt!! Vond het al zo stil... zal vanavond eens een stukje terug lezen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:13

Ik vind een wit jurkje ook echt niet kunnen op een bruiloft :o

Dinniej

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:24

Echt helemaal wit vind ik ook niet kunnen, maar bij deze twijfel ik omdat hij niet echt witwit is.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:27

Helemaal wit of zwart vind ik ook not done, maar deze lijkt mij gewoon mintgroen. Dat wit valt mij zo van de foto niet op, lijkt gewoon een lichtere kleur van de bovenlaag. Maar anders voor de zekerheid even aan de bruid vragen met foto erbij? :) Vind de combi met de hakken echt super! :j niet zo tuttig maar lekker edgy!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:31

Het jurkje is toch gewoon mintgroen met een witte onderrok. :P Ik vind hem kunnen hoor. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:41

Ik had je weg gestuurd :+ Maar gewoon even aan de bruid vragen, wellicht maakt het haar geen bal uit haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:42

Ik zou met dit soort jurkjes idd altijd even checken bij de bruid. Het is wel echt mintgroen, maar door de witte onderrok met de witte schoenen erbij... Mij persoonlijk als bruid zou het niet zo veel uitmaken maar er zijn bruiden die er wel over vallen. Beter van tevoren even vragen dan weggestuurd worden of achteraf te horen krijgen dat de bruid je kledingkeuze niet gepast vond toch :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:25

Zoiets zou mij echt geen ene moer schelen als bruid zijnde. Zijn die bruidjes waar jullie het over hebben dan zo oud of traditioneel? Als bruid ben je sowieso toch al opvallend, uniek en mooi? Vind het zelfs beetje onzeker overkomen als je over zoiets al moeilijk doet als bruid zijnde.. Maar dat ben ik, tegendraads haha!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:31

Zolang de gasten niet in een bruidsjurk komen zou ik alles best vinden Haha.

De schoenen zijn niet mijn stijl maar k vind t wel n toffe combi :)

Afbeelding
Mijn outfit vandaag. Moet nog weer werken zo :(

(K zie nu pas dat ik vet boos kijk :') )

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:35

Vind het witte niet zo opvallen op die onderrok maar kan ook liggen aan mijn beeldscherm. Even vragen aan de bruid wat zij ervan vindt.

Die schoenen van de vorige pagina vind ik echt vreselijk. Maar ieder zijn smaak inderdaad. Jurkje vind ik trouwens wel mooi voor je figuur :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:35

Staat je goed! Dat is dan weer niet helemaal mijn stijl, maar het staat echt leuk! :j

Bruid waar dit om gaat is een vriendin van me, 28 ofzo, en niet heel traditioneel. Het is inderdaad een goed idee om het haar gewoon even te vragen. :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:47

Mooooie schoenen elei!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:56

Over het jurkje, ik had niet goed gelezen :+ Had alleen dat jurkje aan geklikt en eerste plaatje is dan wit en ik dacht dus dat je die had gekocht. Maar toen las ik pas dat ie mintgroen is. Dat vind ik wel kunnen :j Vooral omdat je pastelkleuren moet komen.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:58

Bloembloem: jammer van je andere jurkje, maar deze lijkt ook erg geschikt. Hopelijk gaat hij passen :))

Mintgroen vind ik ook prima kunnen!

Dat zwarte shortje die je aanhebt was snel uitverkocht frummels. Ik kon hem niet meer bestellen :=
Leuke outfits :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:10

Dat groene jurkje met witte onderrok vind ik goed kunnen! Staat je inderdaad goed Ardine!
De schoenen vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Nadat ik ze heb aangeklikt hier kreeg ik ze telkens als reclame op facebook :))

Haha Dieuwke ik wilde dat shortje ook al, maar helaaaas!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:33

Ik las laatst in een artikel dat bh-loos dé trend wordt deze zomer. Nu kwam dat van de RTL nieuwssite, dus in hoeverre die trendgevoelig zijn is een tweede, maar wat is jullie mening over het skippen van een bh?

Ik zelf vind het wel kunnen onder bepaalde shirtjes, heb een crop top van een soort synthetische stof met hele mooie dunne bandjes, daar zou ik misschien wat sneller een bh kunnen missen.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:38

Ik kan het qua hoeveelheid tiet wel hebben... heb geen last van pijnlijke borsten dan o.i.d.
maar vind het toch een stuk fijner mét.
De vorm is dan een stuk mooier en geen last van koude, tekenende tepels ofzo :+
Ik zou het dus niet snel doen.

Maar ach, als iemand dat fijn vind en wel zonder BH de straat op gaat vind ik dat ook prima.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:55

Ik zou het niet snel doen, maar heb er geen moeite mee dat mensen dat wel zouden doen.
Zolang het maar niet overduidelijk zichtbaar is. :+

Inderdaad, helaas Sanne!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:57

Ik kan het ook wel hebben, B cup en denk dat ik tegen de zomer op A zit := Maar vind inderdaad de vorm en het eventueel doorschijnen van tepels dan niet echt mooi. Moet even bedenken nog wat ik daaraan ga doen, want heb voor de zomer wel een hoop jurkjes met dunne bandjes/open rug gekocht. Bandeau maakt de vorm ook niet echt mooier, strapless loop je vaak toch nog te hijsen en een plak bh is voor een avondje prima, maar voor de hele week ook niet zo fijn :Y)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:57

Gewoon BH aan.. Lekker als je het opeens koud krijgt. Liever dat je mijn BH bandje ziet als mijn tiet

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:59

Ik vind dat jurkje wel kunnen hoor :). Vind alleen de schoenen niet zo. Maar wellicht kan je een foto van je outfit aan de bruid sturen en het even aan haar vragen?

Zowel van mijn bestelling bij de h&m als bij Zara heb ik nog niks gehoord. Ben toch bang dat het ergens volgende week komt.

Ik zou echt nooit zonder bh de deur uit gaan haha.

Vanaf volgende maand ga ik veel werken op het terras bij een café (lekker verdienen ook!). Maar we mogen gewoon onze eigen kleding aan en in principe ook gewoon alles wat we willen. Veel collega's zien er erg leuk uit, dus ik kan hopelijk lekker mee doen :)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:03

of gewoon van die tepelstickers :D ik vind het wel kunnen opzich, maar ben dan ook niet bepaald preuts aangelegd :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:04

Ik ga zo vaak zonder BH de deur uit... Kan me ook echt geen ene fiets schelen dat mensen het zien als ik harde tepels heb eigenlijk. Mannen krijgen toch ook harde tepels, waar de fiets doen we moeilijk over met zn allen _O-

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:06

Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriend als ie loopt te mekkeren dat je decolleté ziet.

Maar ik ben gewoon niet zo zeker over mijn borsten, ik show liever mijn billen. Daarom loop ik op het strand ook rustig met een string, maar wel met een goed bovenstukje O:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:16

Ik vind het met een D cup niet zo prettig om zonder beha de deur uit te gaan. Stel dat ik moet rennen naar de bus ofzo. :')
Daarbij vind ik met beha de vorm ook gewoon mooier. (Niet persé voorgevormde beha s, gewoon een beugel doet al heel veel! )
Maar ik vind het onder bepaalde kleding wel mooier staan zonder. :j