Onze kat was helemaal niet duur 45 euro aan castratiekosten en that's it
Nu is 't een binnenkat dus heb 'm niet gechipt of iets en hij is gelukkig kerngezond (even afkloppen), vorige kat was duurder maar die mankeerde altijd wat op vrijdagavond of in het weekend
Nogmaals ik wil het toaalbedrag niet weten, vanaf volgend jaar is het gelukkig nog maar 8x 25 eu per keer (ontwormen en ontvlooien). En dan niet te sprkeen over het voer en grint wat ze verbruiken xD
Katten Wij hebben er 4, tot 2 jaar geleden hadden we er nog 5... Op het toppunt hadden we er ook 6, maar voor die hebben we uiteindelijk toch een ander huisje gezocht omdat hij de boel terroriseerde
Ik ben opgegroeid met honden ook, mijn vriend wou graag een kat, ik een hond eigenlijk. Maar op het moment is een hond gewoon niet te doen eigenlijk, dat komt ooit nog wel :p
Al mijn katten hebben ook gewoon een verhaaltje :} En het begon allemaal omdat mijn vriend zijn oom kittens kreeg, of we er ook eentje wouden, nouja dat waren er 2 geworden. En nu loopt er uiteindelijk alsnog 1 van zijn oom rond die hij eigenlijk vanaf het begin zelf al wou houden, haha :p
Toch wel grappig dat er nog meer kattenliefhebbers zijn
Banyu
Geplaatst: 17-11-15 17:04
Ik ben klaar! Nu alleen de hint nog proberen te verzinnen/maken.
Hier altijd een hond gehad! Helaas bijna 2 jaar geleden mijn maatje (enige wat ik nog van mijn overleden broer had) na 13 jaar moeten in slapen!
Ik heb 2 poezen en een kitten die niet helemaal de bedoeling was , 4 konijnen en hamster. Gelukkig maar 1 konijn die kwakkelt met gezondheid, rest is hartstikke gezond