Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRiiannex

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 23:43

Wauw je bent een mooie meid!
De eerste komt idd meer betrouwbaarder over omdat ze meer volgers hebben ;)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 06:40

Ohhh jij hebt zeker potentie ja, en hele goeie ook.
Ik zou je echter aan willen raden NIET als eerste bij bureaus in het buitenland te gaan en gelijk alles aan te nemen.

De reden;

Bijna elk model heeft een thuisbasis, dus een NL Bureau waarvandaan alles geregeld word.
Die helpen en begeleiden je in nederland naar het goeie pad en geven je alle hulp die je nodig hebt.
Zodra je klaar bent voor een volgende stap gaan ze bureaus zoeken die interesse hebben vanuit het buitenland om je daar te kunnen promoten en je aan werk te helpen.

Zou je nu tekenen bij een bureau uit NY dan willen ze je wss gelijk daarnaartoe hebben en heb je geen basis en geen tijd om kennis te maken met alles hier in NL.
Ook heb je dan geen flauw idee wat je allemaal kan verwachten en met een bureau in je thuisland gaat de communicatie en het reizen toch net wat beter, ook omdat het geen 10 uur verder weg gevlogen is :D

Kortom, Je hbet gewoon (bijna) geen tijd om kennis met alles te maken en dat zou ik je zeker aanraden.
Eventueel kan ik wel wat goeie Nederlandse Bureau's geven ?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:47

Wauw mijn dochter is inmiddels voor 3 shows geboekt voor de komende MercedezBenzFashionWeekAmsterdam. Gaaf! De jomgste en de kleinste hahahaha 1.65 hoeft geen belemmering te zijn.

Martin gaaf jo. Lekker dat het voor jou ook gaat lopen.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:51

Gaaaf Willl65 !
Heb je misschien een foto van haar... ben wel benieuwd :Y)

Op Amsterdardam FW liepen vorig jaar ook wat kinderen van onder de 10 mee, ziet er zo cute uit :+
Lange gewaden en kleine schoentjes etc :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:54

Willl65 schreef:
Wauw mijn dochter is inmiddels voor 3 shows geboekt voor de komende MercedezBenzFashionWeekAmsterdam. Gaaf! De jomgste en de kleinste hahahaha 1.65 hoeft geen belemmering te zijn.

Super gaaf zeg! Hoe oud is ze nu?
Ik vind haar altijd zo uniek op fotos staan die je hier gepost hebt.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:58

Ik ben nu echt benieuwd naar foto's :D
3 shows is echt heel goed, is ze al lang bezig ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:00

Willl65 schreef:

Wat gaaf! Zeker omdat ze niet zo lang is, is dat echt heel goed! :) dat heeft weer hoop. Maar als je die foto's ook zag... ze is echt heel mooi! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:02

Willl65 schreef:
Wat een leuke topic en wat een prachtige meiden heb ik voorbij zien komen. Mijn dochter was nooit bezig met model zijn. Tot ze vorig jaar maart ineens werd benaderd via facebook door een modellenbureau. We zijn gaan praten en sinds dien hartstikke leuke shoots en vooruitzichten. Ze gebruikt nooit make up maar wel op shoots. Dit jaar is ze zelfs uitgenodigd om naar New York te komen! Ze is trouwens 14. Wat je op de modellenfoto's echt niet meer ziet. Zij doet fasion en beautyshoots en krijgt er een beetje voor betaald. Ze is ook al in verschillende internationale bladen gestaan maar staat gelukkig nog steeds met beide benen op de grond. We zien het als een groot avontuur en we zien wel waar het eindigt. Ik ben altijd mee n ben echt zo trots maar bescheiden op de achtergrond. groetjes

[ [url=m/Pee5E0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/V3BFVh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NDxIWj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jOR1Nl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ssDGpm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TzteVL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/r3ZxlW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lXCU2k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor Martin ff gequote :)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:06

Thanks ^^

Hoe kan ik de afbeeldingen nu zien...want ik zie niets en linkje plakken werkt niet :# :x

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:08

Martin, als je bij een reactie van Willl65 even op 'geplaatst' klikt kan je al haar ooit geplaatste berichten zien. Daar kan je de foto's tussen zoeken.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:10

Fair schreef:
Martin, als je bij een reactie van Willl65 even op 'geplaatst' klikt kan je al haar ooit geplaatste berichten zien. Daar kan je de foto's tussen zoeken.

Thanks ^^
Was maar terug gaan lezen en had ze al gevonden na 20 pagina's ofzo :')
Mooi meisje, gaat echt nog ver komen :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:18

Wat een lieve reacties zeg. Ja ik heb al foto's van haar geplaatst inderdaad.
Ze is nu 15 jaar Resistance Martin ze loopt gewoon,et de volwassen lijn mee enze is een jaar geleden gescout.
Zaterdag 11 juli en zondag 12 juli is al zeker dat ze loopt en 13 juli horen we vanavond.
Mbfwa is trouwens via internet live mee te kijken
Spannend hoor ze heeft nog nooit shows gelopen en dan meteen voor dit spectakel is wel heel erg gaaf.op pagina 96 zie jewat recentere foto van haar ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:34

Mag ik vragen bij welk bureau ze zit en hoe ze met haar lengte omgaan? Ik ben ook 1.65, en ben ook al meerdere keren benaderd, maar ik durf toch niet naar een bureau te stappen omdat ik dus te klein ben.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:59

Ze zit bij een bureau die ook niet onder de 1.74 accepteert. Ze is de enige daar die onder de lengte zit. Ze werd gescout en toen ze haar lengte hoorde waren ze ook niet blij. Alleen wilde ze haar toch voor een testshoot en de rst is historie :) Wat tot nu toe dus goed uitpakt. Ze is echt fashion / Beauty en dan zijn ze eigenlijk heel streng met die lengte eis.
Het kan ook zomaar voorbij zijn voor haar maar voor alsnog gaat het dus alleen maar steeds beter. hadze echter de juiste lengte gehad was ze al doorgebroken gezien de vele vraag naar haar. (Wat ons dus ook verbaasd maar waar we dankbaar voor zijn. ) Tot ze de lengte horen. Fotoshoots is geen probleem maar catwalk. Hoort er wel bij en het is ook voor haar een totale verrassing dat ze nu ineens achter elkaar gevraagd wordt. Ze wordt zelfs vast model voor een van de designers. haar look schijnt wel heel sterk te zijn in die wereld. Ze geniet er van zo lang het duurt. Het helpt ook dat ze zelf eigenlijk nooit stil gestaan heeft bij de mogelijkheid model te willen worden. Stopt het dan stopt het klaar.
Als je door erkende bureaus wordt benaderd zou ik het er gewoon op wagen hoor. Zij benaderen jou toch?

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 17:20

Zo is het Will :D

Ik heb mezelf opgegeven omdat mijn kapster dat zij.
Zelf had ik het echt nooit verwacht dat er uberhaubt iemand interesse zou hebben en ook wist ik er totaal niets van af, tot toen.
Het eerste bureau dat ik mailde wees me af en de 2e mocht ik op test komen.
En toen ik op testshoots daar was had mijn 'boss" gelijk de foto's van me opgestuurd naar het bureau dat me afwees om te laten blijken dat ze een foutje hadden gemaakt ( zoiets zij hij ) :D

En het voelt ook gewoon echt heel goed als mensen zo blij met je zijn en shoots zo goed gaan.
Fotografen en modellen werken samen en houden lichtschermen vast om elkaar te helpen, voelt echt super tof!
Het voelt echt als een familie aan voor mij en de sfeer is er open en ontspannen.

Zelf ben ik echt zenuwachtig voor vrijdag..
Heb nog nooit gelopen of les gehad dus voor de show hebben we tijd genoeg om te oefenen.
Er komen ongeveer / meer als 250 modellen naar de show dus zal wel lekker druk zijn 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 17:27

Gaaf Martin! :D

En ik had nog een vraagje aan jou, over wat ik het beste kan doen. Micha Models volgt mij op instagram, en ook Jeni Rose (de basisscout van IMG Models) en Weloveyourgenes hebben al meerder keren mijn foto's geliked. Moet ik gewoon foto's naar Micha Models sturen, of heeft dat geen zin met mijn lengte (1.65)?

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 17:52

Meh, paar maanden terug gescout door VIA-models uit Duitsland met het bericht langs te mogen komen, ze zou me nog mailen over datums enz. niets meer van gehoord..:(

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 18:12

Resistance schreef:
Gaaf Martin! :D

En ik had nog een vraagje aan jou, over wat ik het beste kan doen. Micha Models volgt mij op instagram, en ook Jeni Rose (de basisscout van IMG Models) en Weloveyourgenes hebben al meerder keren mijn foto's geliked. Moet ik gewoon foto's naar Micha Models sturen, of heeft dat geen zin met mijn lengte (1.65)?

Micha models kan ik zeker aanbevelen :Y)
Zou ze gewoon een DM of mailtje doen :D
Niet geprobeerd is sowieso nee :j

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 20:48

Leuke verhalen allemaal!
Ik heb de perfecte lengte volgens mij (1.74 of 1.75), maar ik heb een hoofd dat niet meewerkt..
Jammer :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 20:49

Yasmijntje schreef:
Leuke verhalen allemaal!
Ik heb de perfecte lengte volgens mij (1.74 of 1.75), maar ik heb een hoofd dat niet meewerkt..

Wat is daar mis mee dan? :(:)

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 22:20

Yasmijntje schreef:
Leuke verhalen allemaal!

Precies hetzelfde hier hahaha.
Ik ben wel wat langer.

Pfff en nu dacht ik, ik ga het gewoon proberen en ik maak morgen goede foto's. Kreeg ik de dag daarna eczeem in mijn gezicht door een allergie... geweldig weer :(

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 07:17

Ik heb gisteravond om 23:00 een nieuw potentieel mannelijk model gescout *\o/*
Zag een jongen en die kon ik gewoon niet laten gaan, dus PRT gemaakt en naar mijn agent gestuurd en ja hoor, nu hopen dat hij geen 1.60 is bijvoorbeeld :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:07

Martinklok schreef:
Zag een jongen en die kon ik gewoon niet laten gaan, dus PRT gemaakt en naar mijn agent gestuurd en ja hoor, nu hopen dat hij geen 1.60 is bijvoorbeeld :')

Heb je hem via internet gescout dan?

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 16:22

Arc_En_Ciel schreef:
Martinklok schreef:

Heb je hem via internet gescout dan?

Ja

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:06

Ik heb woensdag een shoot gehad en wacht nu op de foto's :):)

Mijn make up was lekker natural, alleen mijn wenkbrauwen waren enorm aangezet, normaal zijn die echt onzichtbaar. :oo
Afbeelding

Afbeelding