De eerste komt idd meer betrouwbaarder over omdat ze meer volgers hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willl65 schreef:Wauw mijn dochter is inmiddels voor 3 shows geboekt voor de komende MercedezBenzFashionWeekAmsterdam. Gaaf! De jomgste en de kleinste hahahaha 1.65 hoeft geen belemmering te zijn.
Martin gaaf jo. Lekker dat het voor jou ook gaat lopen.
Willl65 schreef:Wauw mijn dochter is inmiddels voor 3 shows geboekt voor de komende MercedezBenzFashionWeekAmsterdam. Gaaf! De jomgste en de kleinste hahahaha 1.65 hoeft geen belemmering te zijn.
Martin gaaf jo. Lekker dat het voor jou ook gaat lopen.
Willl65 schreef:Wat een leuke topic en wat een prachtige meiden heb ik voorbij zien komen. Mijn dochter was nooit bezig met model zijn. Tot ze vorig jaar maart ineens werd benaderd via facebook door een modellenbureau. We zijn gaan praten en sinds dien hartstikke leuke shoots en vooruitzichten. Ze gebruikt nooit make up maar wel op shoots. Dit jaar is ze zelfs uitgenodigd om naar New York te komen! Ze is trouwens 14. Wat je op de modellenfoto's echt niet meer ziet. Zij doet fasion en beautyshoots en krijgt er een beetje voor betaald. Ze is ook al in verschillende internationale bladen gestaan maar staat gelukkig nog steeds met beide benen op de grond. We zien het als een groot avontuur en we zien wel waar het eindigt. Ik ben altijd mee n ben echt zo trots maar bescheiden op de achtergrond. groetjes
[ [url=m/Pee5E0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V3BFVh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NDxIWj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jOR1Nl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ssDGpm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TzteVL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r3ZxlW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lXCU2k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Resistance schreef:Gaaf Martin!
En ik had nog een vraagje aan jou, over wat ik het beste kan doen. Micha Models volgt mij op instagram, en ook Jeni Rose (de basisscout van IMG Models) en Weloveyourgenes hebben al meerder keren mijn foto's geliked. Moet ik gewoon foto's naar Micha Models sturen, of heeft dat geen zin met mijn lengte (1.65)?
Yasmijntje schreef:Leuke verhalen allemaal!
Ik heb de perfecte lengte volgens mij (1.74 of 1.75), maar ik heb een hoofd dat niet meewerkt..
Jammer
Arc_En_Ciel schreef:Martinklok schreef:Ik heb gisteravond om 23:00 een nieuw potentieel mannelijk model gescout![]()
Zag een jongen en die kon ik gewoon niet laten gaan, dus PRT gemaakt en naar mijn agent gestuurd en ja hoor, nu hopen dat hij geen 1.60 is bijvoorbeeld
Heb je hem via internet gescout dan?