Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrcanol schreef:nee maar je krijgt wel midden in de nacht een herinnering dat je advertentie afloopt.
En dat 99x. Kan mijn telefoon afentoe wel het raam uit gooien dan
Damelza schreef:is weer dezelfde bieder?
Heb ik ook een keer gehad met een advertentie. Mevrouw reageerde niet en toen ik een nieuwe advertentie plaatste ging ze weer bieden, dus weer gemaild en ze reageerde weer niet. Heel irritant altijd. Gewoon nog een keer mailen en mocht ze dan weer niet reageren dan kan je het bod verwijderen en de rede aanklikken
Judith_ schreef:Damelza schreef:is weer dezelfde bieder?
Heb ik ook een keer gehad met een advertentie. Mevrouw reageerde niet en toen ik een nieuwe advertentie plaatste ging ze weer bieden, dus weer gemaild en ze reageerde weer niet. Heel irritant altijd. Gewoon nog een keer mailen en mocht ze dan weer niet reageren dan kan je het bod verwijderen en de rede aanklikken
Nee niet dezelfde.
Ik heb via mail nog een bod gekregen, ook een prima bod. Heb gemaild dat het in theorie verkocht is, maar dat ik contact op zal nemen als dat niet door ging. Zie al helemaal voor me dat nr 2 afhaakt als ze moet wachten en nr 1 niet reageert. Zal morgen ochtend wel een nogmaals mailen.
Judith_ schreef:Daarom vind ik het altijd zo fijn als er gewoon via de advertentie van mp gereageerd wordt. Zet de advertentie op gereserveerd als ik een overeenkomst heb, maar al die mails met alle verschillende boden. Wordt er soms simpel van als alles door elkaar loopt.
Ook zo'n nadeel van BM. Kan een advertentie wel sluiten, maar krijg nog maanden later verschillende mails. Erg frustrerend.
foxy80 schreef:Judith_ schreef:Kan je de advertenties van BM ook verwijderen? Ik krijg ze alleen gesloten en dan krijg ik vervolgens nog steeds pb's
Verwijderen gaat idd niet, maar ik sluit ze en haal de foto' s weg, dat ontmoedigt al genoeg, je kan ook de titel vervangen door 'verkocht' en tekst weghalen