Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:04

Ben nu ook wel heel nieuwsgierig! Mag ik ook het linkje?

Merell123

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:12

Haha ik wil ook wel erg graag het linkje! Volgens mij kunnen ze het net zo goed toestaan op bokt, want zo krijgt toch ook uiteindelijk iedereen m :P

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:12

Te vinden waarschijnlijk als je zoekt op tinker kruising shire (ook in tekst)..
Eerlijk is het in ieder geval wel haha.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:13

Vind het verhaal niet raar, de prijs wel :))

Is overigens redelijk in de buurt bij mij, dus mocht iemand interesse hebben ... :P

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:19

Dat is hier bijna om de hoek :D

Vind de advertentie niet eens heel raar, er blijkt uit dat de eigenaars geen 20 jaar ervaring hebben en dat paard dat eigenlijk wel nodig heeft.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:22

Jij woont dicht bij mij, bromfiets :j

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:24

Leuk :D Waar zit je ergens? (Via pb is misschien handig)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:00

Mag ik ook een linkje?
Ben nu toch ook wel benieuwd ;P

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:30

mag ik een linkje ?
( niet nieuwschrig hoor , dat ben ik écht nóóit )

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:32

Tyrcanol schreef:
nee maar je krijgt wel midden in de nacht een herinnering dat je advertentie afloopt.
En dat 99x. Kan mijn telefoon afentoe wel het raam uit gooien dan :\

ik kreeg ze inderdaad ook vannacht om half 5, heb mijn telefoon nu alleen op trillen staat dus bij mailtjes gaat gelukkig alleen het lampje branden

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:33

daar heb ik nu geen last van met zo'n ouderwetse telefoon :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:36

Na hoeveel tijd zouden jullie een herinnering versturen naar een bieder? Had al een goed bod vorige week, meerdere keren gemaild maar geen reactie. Dus bod zelf maar verwijdert en nu wederom een prima bod. Gister een mail verstuurd, maar weer niks gehoord tot op heden. Ik vind het lastig omdat ik het idee heb dat niet alle mails via mp(app) aankomen?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:42

is weer dezelfde bieder?

Heb ik ook een keer gehad met een advertentie. Mevrouw reageerde niet en toen ik een nieuwe advertentie plaatste ging ze weer bieden, dus weer gemaild en ze reageerde weer niet. Heel irritant altijd. Gewoon nog een keer mailen en mocht ze dan weer niet reageren dan kan je het bod verwijderen en de rede aanklikken

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:43

na 48 uur ongeveer :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:13

Damelza schreef:
is weer dezelfde bieder?

Heb ik ook een keer gehad met een advertentie. Mevrouw reageerde niet en toen ik een nieuwe advertentie plaatste ging ze weer bieden, dus weer gemaild en ze reageerde weer niet. Heel irritant altijd. Gewoon nog een keer mailen en mocht ze dan weer niet reageren dan kan je het bod verwijderen en de rede aanklikken

Nee niet dezelfde. :)

Ik heb via mail nog een bod gekregen, ook een prima bod. Heb gemaild dat het in theorie verkocht is, maar dat ik contact op zal nemen als dat niet door ging. Zie al helemaal voor me dat nr 2 afhaakt als ze moet wachten en nr 1 niet reageert. Zal morgen ochtend wel een nogmaals mailen.

[edit] Ik krijg werkelijk net een reactie binnen van de koper. :o Iets teveel doemdenken dus. Hopelijk loopt de rest van de verkoop ook zo voorspoedig.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:21

Judith_ schreef:
Damelza schreef:
is weer dezelfde bieder?

Nee niet dezelfde. :)

Ik heb via mail nog een bod gekregen, ook een prima bod. Heb gemaild dat het in theorie verkocht is, maar dat ik contact op zal nemen als dat niet door ging. Zie al helemaal voor me dat nr 2 afhaakt als ze moet wachten en nr 1 niet reageert. Zal morgen ochtend wel een nogmaals mailen.

Leuk is dat he als mensen tegelijk reageren.

Heb oud ijzer op marktplaats staan. Gratis mee te nemen, maar dan ook een paar zakken huisvuil erbij.
Kreeg snel reacties.
de eerste toegezegd. Na toezeggen kwam hij erachter dat het toch te ver rijden was(zucht). Dus de volgende gemaild. Reageerde niet.
3e gemaild. Kon het dezelfde dag ophalen. Helaas kon ik niet. En hij kon niet eerder dan na het weekend.
Op dat moment mailt nummer 2 alsnog, en die kon het zaterdags halen.

Ik wil er zo snel mogelijk vanaf dus tegen nummer 3 gezegd dat het naar nummer 2 ging omdat die eerder kon komen.
Was geen probleem zei nummer 3, hij begreep het wel.
Dus afspraken gemaakt met nummer 2 dat ze zaterdags om 12.00 zouden komen.
Sturen ze om 11.30 een mailtje dat ze niet kunnen komen omdat de man moest werken....

Ahhh

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:23

*zucht*
daar begin je je zoooo aan te ergeren hé !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:27

Daarom vind ik het altijd zo fijn als er gewoon via de advertentie van mp gereageerd wordt. Zet de advertentie op gereserveerd als ik een overeenkomst heb, maar al die mails met alle verschillende boden. Wordt er soms simpel van als alles door elkaar loopt.

Ook zo'n nadeel van BM. Kan een advertentie wel sluiten, maar krijg nog maanden later verschillende mails. Erg frustrerend. :+

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:30

Judith_ schreef:
Daarom vind ik het altijd zo fijn als er gewoon via de advertentie van mp gereageerd wordt. Zet de advertentie op gereserveerd als ik een overeenkomst heb, maar al die mails met alle verschillende boden. Wordt er soms simpel van als alles door elkaar loopt.

Ook zo'n nadeel van BM. Kan een advertentie wel sluiten, maar krijg nog maanden later verschillende mails. Erg frustrerend. :+

Ik had mijn advertentie bij de 1e reactie al op gereserveerd gezet. Maar bleef reacties krijgen.
Maar dacht: eerst spul weg, dan advertentie verwijderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:32

Kan je de advertenties van BM ook verwijderen? Ik krijg ze alleen gesloten en dan krijg ik vervolgens nog steeds pb's

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:51

Pff ik heb dinsdag wat gekocht via mp ze zou proberen het dezelfde dag te posten anders de volgende dag. Zaterdag een mail gestuurd of het nog gelukt was met posten omdat ik nog niks binnen had en ook geen t&t code....nou mooi geen reactie
meer gehad. Kan er zo moe van worden.. nou maar hoop houden dat de postbode morgen gewoon voor de deur staat.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:23

Judith_ schreef:
Kan je de advertenties van BM ook verwijderen? Ik krijg ze alleen gesloten en dan krijg ik vervolgens nog steeds pb's

Verwijderen gaat idd niet, maar ik sluit ze en haal de foto' s weg, dat ontmoedigt al genoeg, je kan ook de titel vervangen door 'verkocht' en tekst weghalen

Heleenzz2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:30

Mag ik ook een linkje van die advertentie? :o

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:35

foxy80 schreef:
Judith_ schreef:

Verwijderen gaat idd niet, maar ik sluit ze en haal de foto' s weg, dat ontmoedigt al genoeg, je kan ook de titel vervangen door 'verkocht' en tekst weghalen

dat had ik toen ook gedaan , maar toen kreeg ik een PB van een mod'je dat dat niet mocht :P

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:41

Nu ben ik ook wel benieuwd naar de link :P