urselin schreef:Je wedges Bo
Vind ze echt gaaf! Ik had zwarte nepperds gezien op de site van H&M, maar mag niks meer kopen
Oké, op wat shorts en topjes voor vakantie na..
laat je een keer gaan

Naar waar ga je op vakantie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
urselin schreef:Je wedges Bo
Vind ze echt gaaf! Ik had zwarte nepperds gezien op de site van H&M, maar mag niks meer kopen
Oké, op wat shorts en topjes voor vakantie na..
DaisyDarling schreef:Zinn schreef:Jeffrey campbell heeft idd ook zo'n stoere en toch vrouwelijke dingensuper merk
Ze hebben ook echt loafers to die for![]()
Dat is mijn volgende 'kadootje voor mezelf'![]()
Oh en trouwens, deze wedge sneakers vind ik dan wél tof
http://www.hypebazaar.nl/damesschoenen/ ... spike.html
Zinn schreef:Maar daar krijg je toch echt klompvoeten mee hoor !
Zinn schreef:laat je een keer gaanIk moet zeggen, ik koop zo weinig voor mezelf...anders kon ik zo'n buitensporig bedrag ook niet over hebben aan schoenen hoor
Maar ik wou geen nepperds, de Isabel Marants waren de eerste die ik ooit gezien heb (al 2 jaar geleden ofzo) en pas toen ik ernaar ben gaan zoeken kwam ik al die nepperds tegen en ja, dat kan dan niet
![]()
Naar waar ga je op vakantie?
_Christine schreef:Ik heb echt hulp nodig! 20 mei heb ik de bruiloft van mijn nicht en ben al een maand opzoek naar hét jurkje. Heel internet, Veenendaal en Utrecht afgeweest maar kan niks vinden naar mijn smaak. Het moet een mooi jurkje zijn van goede kwaliteit en mag best 'meisjesachtig' zijn en niet ordinair, mag daarnaast ook best wat kosten![]()
Iemand hier toevallig een goed idee?
_Christine schreef:_Christine schreef:Ik heb echt hulp nodig! 20 mei heb ik de bruiloft van mijn nicht en ben al een maand opzoek naar hét jurkje. Heel internet, Veenendaal en Utrecht afgeweest maar kan niks vinden naar mijn smaak. Het moet een mooi jurkje zijn van goede kwaliteit en mag best 'meisjesachtig' zijn en niet ordinair, mag daarnaast ook best wat kosten![]()
En bij voorkeur geen zwart!
_Christine schreef:Ik heb echt hulp nodig! 20 mei heb ik de bruiloft van mijn nicht en ben al een maand opzoek naar hét jurkje. Heel internet, Veenendaal en Utrecht afgeweest maar kan niks vinden naar mijn smaak. Het moet een mooi jurkje zijn van goede kwaliteit en mag best 'meisjesachtig' zijn en niet ordinair, mag daarnaast ook best wat kosten![]()
xSaarSaar schreef:_Christine schreef:Ik heb echt hulp nodig! 20 mei heb ik de bruiloft van mijn nicht en ben al een maand opzoek naar hét jurkje. Heel internet, Veenendaal en Utrecht afgeweest maar kan niks vinden naar mijn smaak. Het moet een mooi jurkje zijn van goede kwaliteit en mag best 'meisjesachtig' zijn en niet ordinair, mag daarnaast ook best wat kosten![]()
Asos of Nelly! Die hebben echt alle mogelijke soorten jurkjes!
Loesss schreef:Even een spammetje.
Ik heb een prachtige floral blazer binnen gehad. Echt super mooie kwaliteit. Helaas valt hij me gewoon echt te groot. Iemand die ik er hier blij mee kan maken?
[ Afbeelding ]
(http://www.rantapallo.fi/)
http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dam ... dPlacement