Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:06

chanel_16 schreef:
ja dat weet ik wel maar als lotte werkelijk zo bang was had ze dat tegen iedereen hier thuis op stal in haar omgeving kunnen zegen en had ze alang al uit huis geweest . en was dit mischien al voor bij lotte kreeg al hulp thuis van iedereen. maar nu 3 weken lang als iemand wat vroeg zei ze dat het goed ging, en dat zezich er al bij neer geleged had. ik snap gewoon niet waarom ze dan niet zei tegen iemand thuis. die haar wel regstreeks kon helpen. dan zat ze nu niet in brazile snap je
Verward Boos! Huilen

Jij wil ook alleen maar het beste doen geloof ik, maar ik kan je vertellen dat het soms makkelijker is met buitenstaanders over je problemen te praten dan met iemand in je dichte omgeving! Om allerlei redenen.

En laten we de reacties nu inderdaad beperken tot het noodzakelijke. Door te discussiëren, wordt niemand geholpen.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:07

Misschien durfde ze dat niet chanel...

chanel_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:07

ik zeg niet dat ze daar fijn op vakantie zit. en ook niet dat ik het fijn van dit verhaal ken. maar ik ken ze wel albei lotte en haar vader. maar als er wat had moeten gebeuren had ze mensen hier moeten waar schuwen.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:08

Hoe is de stand van zaken? Ik heb geen tijd alles te lezen maar ben wel benieuwd..

Heeft ze nog iets van zich laten horen na dat 1e smsje?

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:09

Lees maar even Leo_ke, er staan heel wat samenvattingen... Knipoog

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:10

Ik ben even naar stal kan iemand me op de hoogte houde als er echt wat veranderd..

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:11

chanel_16 schreef:
ik zeg niet dat ze daar fijn op vakantie zit. en ook niet dat ik het fijn van dit verhaal ken. maar ik ken ze wel albei lotte en haar vader. maar als er wat had moeten gebeuren had ze mensen hier moeten waar schuwen.

Dat is makkelijk gezegd achteraf Chanel, maar dat is dus niet gebeurd. Wees gewoon blij dat ze hier wel wat gezegd heeft Knipoog

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:12

Justy schreef:
Dat is makkelijk gezegd achteraf Chanel, maar dat is dus niet gebeurd. Wees gewoon blij dat ze hier wel wat gezegd heeft Knipoog

Ik vind dat we PREFENTIEF hebben gehandeld. Liever voor pzaal staan dan dat er echt wat gebeurt, en wij deden nix. zo zie ik het.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:13

Hebben jullie er wel eens aan gedacht dat bokt het juist misschien wel 'erger' voor haar gemaakt heeft? Ik bedoel dit écht niet negatief, maar een paar reacties hier in het achterhoofd hebbende, van mensen die meteen riepen 'gevaarlijk' en 'levensgevaar' hebben Lotte misschien juist wel bang gemaakt terwijl dat nergens voor nodig is.

By the way, Chanel, kan je alsjeblieft even je berichtje nalezen op spelfouten, leestekens en hoofdletters?
Laatst bijgewerkt door Laura op 05-06-04 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:14

Dat is precies wat ik denk sjokke!! Beetje bijgekomen? Knipoog

Laui!

Jongens! Kan het nu EINDELIJK afgelopen zijn?
Speculeren tot en met, mensen die Lotte in het echie kennen afkraken, etc etc. Hou het ajb bij de feiten en probeer van daaruit verder te denken. Aan al het andere heeft Lotte echt NIETS.

chanel_16

ben ik ook maar nu ken waar haar niet meer helpen. we kunnen haar niet zo maar trug halen en iedereen hier thuis gaat er nu dus van uit dat l alles wel goed zit. omdat ze niks meer heeft gezegt de laast tijd !

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:16

Hoe staat het nu? Wat heeft sjokkemeule gister allemaal nog gedaan?
Nog nieuws van Lotte?

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:17

Chanel, ik vind dat je het goed doet. Iemand persoonlijk kennen is anders dan via een forum met geschreven tekst werken waarbij geen gezichtsuidrukkingen mogelijk zijn enzo. Je bent een vriendin van Lotte en bent op de hoogte van de situatie. Ik vind dat best wat meer mensen dit mogen aannemen. Ik weet dat dit waarschijnlijk een zinloos bericht is.. maar ik wilde Chanel even een hart onder de riem steken.. haar PB box zit vast al vol.

Chanel is waarschijnlijk de persoon die lotte het beste kent hier, ook al hebben anderen met haar gesproken of ge PB't het is erg lief dat ze zich hiervoor speciaal heeft aangemeld. Ze heeft zich niet aangemeld om commentaar te krijgen of veroordeeld te worden. Laten we dat gewoon waarderen i.p.v. steeds haar ook er van te overtuigen dat hier een drama gaande is want voorlopig is er sprake van een klote situatie en geen drama...
(en ja ik heb alle 107 pagina's helmaaaaal gelezen)
Laatst bijgewerkt door Janski op 05-06-04 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

chanel_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:17

sory ik heb daar heel veel moeit mee laura sory dat jullie het een beetje moet ont cijferen

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:18

Is er niemand die er al achter is dat de mensen die Lotte echt kennen en haar vader ook dat juist deze mensen heel weinig reageren in dit topic?Er zijn er genoeg aangemeld bij Bokt!

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:22

Leo_ke schreef:
Hoe staat het nu? Wat heeft sjokkemeule gister allemaal nog gedaan?
Nog nieuws van Lotte?

stoom afblazen en bellen

chanel_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:22

dankje wel riant ik wadeer het zeer dat jullie zo me leven met lotte echt . en ik wil niks liever als dat ze gewoon weer thuis komt. en ik ben er van overtuigt dat dat gebeurt. ik vind dat jullie daar ook gewoon op moet vertrouwen. lotte als je dit leest als je op bokt komt. wil je voortaan als gewoon tegen me zegen. en wil je ff snel je mail lesen op hotmail. ik mis je !!

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:24

...en dat zou wat betekenen?

Ik vind het weinig zeggen. Zowel Lotte als haar vader kunnen goed mooi-weer spelen heb ik de indruk. Dat je iets niet ziet wil niet altijd zeggen dat het ook niet gebeurd.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:24

Chanel:Je bent een kanjer OK dan! Maar dat wisten wij op stal al!!! Lovers

chanel_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:27

dankje wel sjeant

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:32

chanel_16 schreef:

Lieve Chanel , ik voel erg met lotte mee , mijn moeder was absoluut
geschift en dit bleef niet bij geestelijke dingen , al waren die opzich al genoeg! En toch hield ik van der en wou liefde , eigenlijk wou ik gewoon n moeder....en zeker niet t huis uit , Jaren hoopte ik dat IEMAND iets zou doen Ik had echt t lef niet om ook maar iets naar buiten te brengen
sommige van mijn vrienden hadden haar aan de lijfe ondervonden,mijn huisarts wist t (omdat hij haar onder behandeling had) de school wist t
(omdat ik weer ziek was of blauwe plekken had , riagg wist t door vrienden ,andere vrienden wisten van NIKS en niemand deed iets concreets dus ik ook niet
Toen ik na jaren eindelijk t lef had om weg te gaan , werd ik door de politie terug gebracht en bij thuis komst viel mijn moeder mij in de armen
"oh meisje we waren zo bang , wat is er dan , je weet toch dat we van je houden etcetc."Met andere woorden de politie dacht "oh vervelende puber"
en liet mij daar achter met het volste vertrouwen dat t goed zat ondanks het feit dat dat ik op me knieen smekend huilend bedend schreeuwend vroeg of ze me aub daar niet wouden achter laten
mijn moeder was als n engeltje , TOT dat de deur dicht was....en ze zeker wist dat politie en alle anderen niet wisten wat er gebeurde!

De dag dat ik 18 werd ben ik uit huis gegaan , ze konden me niet meer tegen houden en nu na jaren heb ik eindelijk weer n contact met haar
Je blijft van je moeder houden t is toch je moeder
maar niet te close en mijn zoontje zal daar niet voor zijn 18e logeren oid!!
Ze is aardig bijgedraaid maar echt sporen doet ze nog steeds niet manipuleren doet ze nog steeds als de beste
Maar vreemden zien alleen maar een lief fragiel vrouwtje

Natuurlijk blijf ik hopen dat t bij Lotte allemaal wel meevalt en ben ook van mening rustig aan te doen, geen overhaaste beslissingen
Maar ik denk haar ook wel iets te begrijpen als ze zegt dat ze niet weg wil , maar eigenlijk wel.......

ik heb er lang over nagedacht om dit te plaatsen want dit gaat over Lotte niet over mij , maar nu weer de vervelende puber theorie naar boven komt ,en mensen beginnen te roepen van ik heb nog nooit iets gezien , of dan had ze toch allang weg geweest. kan ik t toch niet laten niet alles wat de buiten wereld ziet is echt , er gebeurd veel achter gesloten deuren! een kind roept niet zomaar om hulp

een gewoon vervelende puber had inderdaad allang weg geweest

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:37

ArwenLune schreef:
...en dat zou wat betekenen?

Ik vind het weinig zeggen. Zowel Lotte als haar vader kunnen goed mooi-weer spelen heb ik de indruk. Dat je iets niet ziet wil niet altijd zeggen dat het ook niet gebeurd.

Ik ga hier niet over discussieren. Daar is nadrukkelijk om vrerzocht. Ik ga ervanuit dat chanel net als wij goede intenties heeft en dat als zij gelooft dat Lotte over 2.5 week weer heelhuids zonder gebrainwashed te zijn weer terug is denk ik dat dat een postitef iets is. Ik wilde haar gewoon laten wetendat ik vind dat het top OK dan! is om voor je vriendin 107 pagina's door te lezen en dat ze juist reageert haar eigen gevoel en idee erover verteld.

Dit staat los van wat nou wel en niet waar is "wat dat zou beteken" wil je weten??
Het betekent niet meer en niet minder dat dt ik chanel haar reactie prima vind.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:41

Ik denk dat Chanel het heel goed bedoelt. En zo jong als ze is geeft ze haar visie op het geheel. Dat waardeer ik ook erg.

Wat niet wegneemt dat je nooit exact zult weten wat zich achter gesloten deuren afspeelt. Ik ken inmiddels een aantal gezinnen waarbij buiten de deur mooi weer wordt/werd gespeeld maar waar achter de schermen geen fraaie dingen gebeur(d)en. Voor een buitenstaander is daar nauwelijks goed over te oordelen, dit geval door ons dus ook niet.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:48

klopt Karin, maar dat maarkt het geen feit dat hier een groots drama gaande is. Mijn bericht leidt nu misschein weer tot discussie en we weten dat dat niet de bedoeling is.. ik blijf het volgen maar ik lees voorlopig weer alleen.
Iedereen en vooral lotte Succes!