Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 00:46

Britta31 schreef:
Britta31 schreef:
Aan mijzelf, er zat een grote zwarte spin bovenin mijn klamboe en met het wegpakken laat ik de spin vallen en is deze dus tussen het dekbed verdwenen.Nou ja, vannacht maar met mijn mond dicht slapen en de spin zoekt zijn of haar weg wel.

De spin zat weer in de klamboe, nu de spin op de overloop gezet.

Lucky spin :D

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 03:02

Aan mijn baby die weigert te slapen...en ik weer tegen die grens van oververmoeidheid zit...

En een peesontsteking ofzo in mn wijsvinger..al een maand of 3 last .. foto is vd week gemaakt geen breuk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 03:31

Sterkte Jolliegirl! :(:)

Ik kan niet slapen...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 03:55

Mijn man wakker gemaakt... En dan ligt ze ons lachend aan te kijken..
Inmiddels heeft ze het verloren van de slaap en slaapt ze..

Mn man zn wekker gaat over een uur ..ik hoop morgenochtend wat langer te liggen met de kleine meid.

Dit waren 3 vreselijk frustrerende uren?

Hoe komt het Marlies?
Volle maan :)) heb ik altijd last van iig... En mn dochter dus blijkbaar ook...

Moet je werken morgen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 05:52

Ik zit in Berlijn. Was op vakantie. Gaan zo naar huis rijden.

Ik lag te denken aan zondag, dat ik de kittens ga halen. Ik wil nog dingetjes halen enzo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 07:55

Ik had opeens de motivatie om flink te gaan opruimen. Maar ik moet ook klaarmaken voor werk.

Maar onderdruk nooit opruimdrift. Dus nu haasten voor werk. _O-

Moest me inhouden om niet te gaan stofzuigen etc. Maar dan ben ik echt te laat. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 07:56

Zebrastreep schreef:
Dat probleem heb ik laatst al gehad. Toen is er iemand geweest, maar alles was toen goed. Wat kon is dat er verf kwasten worden uitgespoeld en dat ruik je dan overal. Dat heb ik destijds ook gedaan en nooit aan gedacht dat dat dus doortrekt door het gebouw.

Het is hier boven ook niet best hoor. Zijn nu al zo lang bezig. Dat huis is helemaal uitgeleefd. En ik denk dat ze zo vreselijk veel schoonmaak middel gebruiken ( ik rook het namelijk buiten nog erger dan binnen).

Edit: denk sowieso dat het van de bovenburen komt. De meterkast ruikt normaal ( al is dat ook wel een vies hok) de bovenbuurman rookt ook en dat ruik ik ook door mijn huis heen als ik pech heb. Denk toch de riolering weer wat al een probleem was. Maar alles moet er dan uit. Het ruikt in ieder geval weer hetzelfde als toen. Al had ik toen ook even stress omdat ik dacht aan een gaslek en er ook hondsberoerd van werd :+ maar dat was ook alleen de riolering, en wat kan dat vreselijk stinken zeg bah!

Dat je de rook van de buurman in je eigen huis ruikt, moet niet mogen (of hij moet buiten roken en jij hebt je ramen open staan, dan wordt t anders).

Als zijn rook binnenshuis naar jouw huis trekt, gaat er iets mis met de isolatie en brandwerendheid (wat opgelost moet worden door de verhuurder).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 08:25

imaudy schreef:
nicole_floor schreef:
Mijn paard was ook altijd heel erg nerveus op vreemd terrein. En toen ik dat een keer zei op de club kreeg ik ook als reactie van een clubgenootje. Dan geef je hem toch een beetje tranquigel. Nou wist niet wat ik hoorde. Ik vind het ook levensgevaarlijk.

Ik weet ook we iemand die het deed bij het opbouwen van een paard. Ik vind het ook echt heel gevaarlijk. Het paard kan door de sedatie komen.

Ik heb op advies van de kliniek ook licht verdoofd toen ik er weer op moest na een peesblessure. Ik kreeg spuitjes mee, gewoon in de borst. Dus geen Sedalin voor in de mond maar echt injecties. Dat heb ik in het begin gebruikt. Werkte erg goed, kwam er niet doorheen en ik kon simpel rondrijden zonder gevaar voor eigen leven.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 08:28

Bellatrix schreef:
Ik zit in Berlijn. Was op vakantie. Gaan zo naar huis rijden.

Ik lag te denken aan zondag, dat ik de kittens ga halen. Ik wil nog dingetjes halen enzo.

Misschien passeren we elkaar ergens op de snelweg vandaag :wave: :')

Ik ga dus zo rijden, maar vind t altijd zo moeilijk om afscheid te nemen van de katten |(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 08:29

Ja, ik heb mijn Tail voor het eerst 5 dagen alleen gelaten. Mis haar vreselijk dus ik kan niet wachten om haar te zien.

Wij zijn nu onderweg naar huis.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 09:25

_San87_ schreef:
Zebrastreep schreef:
Dat probleem heb ik laatst al gehad. Toen is er iemand geweest, maar alles was toen goed. Wat kon is dat er verf kwasten worden uitgespoeld en dat ruik je dan overal. Dat heb ik destijds ook gedaan en nooit aan gedacht dat dat dus doortrekt door het gebouw.

Het is hier boven ook niet best hoor. Zijn nu al zo lang bezig. Dat huis is helemaal uitgeleefd. En ik denk dat ze zo vreselijk veel schoonmaak middel gebruiken ( ik rook het namelijk buiten nog erger dan binnen).

Edit: denk sowieso dat het van de bovenburen komt. De meterkast ruikt normaal ( al is dat ook wel een vies hok) de bovenbuurman rookt ook en dat ruik ik ook door mijn huis heen als ik pech heb. Denk toch de riolering weer wat al een probleem was. Maar alles moet er dan uit. Het ruikt in ieder geval weer hetzelfde als toen. Al had ik toen ook even stress omdat ik dacht aan een gaslek en er ook hondsberoerd van werd :+ maar dat was ook alleen de riolering, en wat kan dat vreselijk stinken zeg bah!

Dat je de rook van de buurman in je eigen huis ruikt, moet niet mogen (of hij moet buiten roken en jij hebt je ramen open staan, dan wordt t anders).

Als zijn rook binnenshuis naar jouw huis trekt, gaat er iets mis met de isolatie en brandwerendheid (wat opgelost moet worden door de verhuurder).

De bovenbuurman gaat er als goed is uit, maar dat hoor ik al 3 maanden en het gaat in een zeer traag tempo. Alle buren roken hier om mij heen dus het komt overal naar binnen. Het is wel verminderd ten opzichte toen ik hier kwam wonen. Maar ben er meer niet blij mee dat ik die zooi inadem.

En het verbaast mij wel hoor dat het zo slecht gesteld is daarmee. Aangezien bijv. De ramen enz. Wel echt goed geïsoleerd zijn en er daar flink aandacht aan is besteed. Maar dat de rest een beetje achterwege is gelaten.

Ik heb sowieso heel veel overlast gehad van de buren. Het zijn voornamelijk mensen die je een paar keer aan moet spreken. Gaat nu al 2 maanden echt heel goed maar het zijn allemaal bijzondere figuren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 09:39

Snap ik, alleen mijn punt is, als sigarettenrook met gesloten ramen je huis binnenkomt, dan gebeurt dat ook met rook van brand. En dat mag volgens het bouwbesluit niet, dat is gevaarlijk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 09:52

_San87_ schreef:
Snap ik, alleen mijn punt is, als sigarettenrook met gesloten ramen je huis binnenkomt, dan gebeurt dat ook met rook van brand. En dat mag volgens het bouwbesluit niet, dat is gevaarlijk.

Dat is wel even een goede! Zoals van de buurman naast mij komt het binnen door een rooster boven het raam. Dus dat is dan wel 'eigen fout'.

Ik dacht nog wel eens dat hierboven gerookt onder de afzuigkap en dat doortrekt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 09:55

Zebrastreep schreef:
_San87_ schreef:

Dat is wel even een goede! Zoals van de buurman naast mij komt het binnen door een rooster boven het raam. Dus dat is dan wel 'eigen fout'.

Ik dacht nog wel eens dat hierboven gerookt onder de afzuigkap en dat doortrekt.

Ja, een rooster dat kan natuurlijk, beetje t zelfde als een open raam. Maar het mag niet via de muren/plafond/meterkast oid bij jou naar binnen komen.

Dat laatste hadden wij bij ons vorige huis aan de hand en is toen door de verhuurder opgelost.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 10:31

Freaking pollen allergie maaaannnnn..... %)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 10:43

Het scherpe randje eraf halen bij opbouwen na een blessure kan ik wel begrijpen.

Mijn moeder vraagt net of ik de bak kan slepen met de handgas. Euhh, de rem zit ook rechts, moeders :')

En ik moet zo even bellen naar de huisarts voor een second opinion op mijn enkel. In het ziekenhuis waar we normaal naartoe worden gestuurd gaan ze niks doen. De arts woensdag heeft dat ding van een meter afstand bekeken. Klootzak (hij is bekend bij de familie zeg maar :+ )

Edit: sorry hoor maar diegene die de authenticator app heeft uitgevonden mogen ze van mij aan de hoogste boom opknopen. Überhaupt heel dat autorisatie gezeik en het feit dat je tegenwoordig OVERAL apps voor nodig hebt word ik helemaal gestoord van.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 11:17

2 ergernissen. Pensionpony die weer de knie op slot heeft dus het been meesleept, zo sneu, rotgezicht. Ze heeft het wel vaker maar dan kwam het vrij snel los, maar nu duurt het wel heel lang. Dierenarts komt vanmiddag.

En dat mijn schoonmoeder van bijna 80 kwam vertellen dat de pony last van het been heeft en daarbij over een touwtje struikelt en valt. En dat manlief niet eens opkijkt van zijn telefoon als zijn moeder daar vlak voor zijn neus ligt te spartelen. Gelukkig mankeert ze niets.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 13:19

Zure aardbeien :( .

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 13:34

Nog weer opruimwoede. Maar ik moet na werk even rust nemen anders ga ik te veel doen en dan ben ik morgen en zondag kapot. :+

Ga wel een lijstje maken met opruim taken. :=

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 13:37

Ik wil naar huis en weekend hebben..
Maar de transporteur van AH is weer eens te laat.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 14:09

Gebeld met het ziekenhuis voor een doorverwijzing voor mijn enkel. Had eerst de huisartsassistent aan de lijn die zei dat ze geen documentatie had gehad van de orthopeed. Blijkt dus dat er geen documentatie is gemaakt, maw ze hebben letterlijk niet naar mijn enkel gekeken. Orthopedie afdeling van dat ziekenhuis staat al slecht aangeschreven, maar nu snap ik helemaal waarom dat is. Wat een aanfluiting zeg. En daar krijgen die artsen zoveel voor betaald? Laat dat geld naar de verpleging gaan, die tenminste wel werken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 14:54

Ik kan de badkamer niet schoonmaken zonder zelf doorweekt te zijn.

Normaal ga ik na die tijd dan direct douchen. Maar ik wil eerst nog 101 andere dingen schoonmaken. :=

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 15:27

dat voor veel mensen begrijpend blijkbaar heel moeilijk is.

Ik zag een AI gegenereerde foto van iets wat wel echt gebeurd is, alleen die foto sloeg nergens op.

dis ik zeg:
Deze foto is AI. Als gewoon even googled, kun je genoeg echte foto's vinden. Het is dus niet nodig het idioter te maken dan het was.

En dan tig mensen die reageren met:
Het is wel echt gebeurd hoor blabla

zeg ik ergens van niet dan?
Ik zeg alleen dat de gebruikte foto nep was.....
Ik heb er een aantal aangeraden om verder te lezen dan zin 1. (waarvan er een paar ook meteen hun bericht weghaalde)
En uiteindelijk maar opgegeven. want er bleven mensen niet lezen...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 15:46

Ik moet zo in mijn eentje met twee katten naar de dierenarts. Wat een gedoe -O-

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 15:53

Sabbientje schreef:
dat voor veel mensen begrijpend blijkbaar heel moeilijk is.

Ik zag een AI gegenereerde foto van iets wat wel echt gebeurd is, alleen die foto sloeg nergens op.

dis ik zeg:
Deze foto is AI. Als gewoon even googled, kun je genoeg echte foto's vinden. Het is dus niet nodig het idioter te maken dan het was.

En dan tig mensen die reageren met:
Het is wel echt gebeurd hoor blabla

zeg ik ergens van niet dan?
Ik zeg alleen dat de gebruikte foto nep was.....
Ik heb er een aantal aangeraden om verder te lezen dan zin 1. (waarvan er een paar ook meteen hun bericht weghaalde)
En uiteindelijk maar opgegeven. want er bleven mensen niet lezen...

Dat had ik eens met een reactie op een filmpje op facebook. Ik had daar tussen haakjes ("....") een stukje in gezet wat iemand in dat filmpje zei... Kreeg ik echt constant reacties over hoe belachelijk ik was dat ik dat zei. In het begin legde ik nog uit dat ik reageerde op wat iemand in het filmpje zei, wat ook echt debiel was. Maar er kwam maar geen eind aan en sommige mensen gingen echt ver, tot doodwensen aan toe... Dus heb het maar verwijderd :')