Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 09:50

Waarom is dag twee van spierpijn altijd veel erger? :')
Ook behoorlijk last van mijn keel, en dan moet er precies een collega bellen vandaag :+

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 09:52

Eapy schreef:
Ik ben soms echt verbaasd over de (non-)opvoeding van sommige mensen. Je kinderen laten rondrennen en schreeuwen in het openbaar vervoer, kinderen die hun moeder slaan of pogingen daartoe doen… ik ben helemaal voor gentle parenting en zo, maar het mag soms best wat strenger van mij. Maar wie ben ik :')

Urbanus schreef:
Wij hebben er een middag theater op zitten en het verbaast me echt wat mensen hun koters toestaan.

Takken op het podium gooien als er dansers bezig zijn met een act, aan acteurs proberen te zitten, op het podium gaan zitten als er spelers bezig zijn, een speelkleed inclusief baby op het podium leggen en dan verongelijkt doen als je weggestuurd wordt.
Ik ga hier ook zo slecht op. Heb echt niet het idee dat ik streng opgevoed ben, maar dit soort dingen kwamen we echt niet mee weg. Heb vaak echt het idee dat veel ouders tegenwoordig meer bezig zijn met vriendjes zijn van hun kinder dan ouder zijn...

Honden net zo trouwens. Zo veel die niet opgevoed worden. Eigenlijk gewoon zelfde probleem :+ .

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 09:56

Vies warm weer komende dagen, bah :(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 09:57

Ik denk dat ouders vooral altijd met hun telefoon bezig zijn…..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 10:37

Toch weer die toenemende drukte in ons dorp, waar ik mij aan erger. Sta verdorie door de week gewoon dagelijks in een file om naar mijn werk (in hetzelfde dorp) te komen en ook op een vrije dag overdag, terwijl dit zelfs op een zaterdag niet van toepassing was. Ik spreek dagelijks mensen uit het dorp en allemaal mopperen ze over de toename van het aantal bewoners vanuit 'de stad'. Van het weekend nog een jongen die door zijn westerse buurman, die er kort geleden is komen wonen, klachten kreeg omdat de auto van die jongen geluid maakt. Tja, snob-mans, we rijden hier nu eenmaal niet allemaal in zo'n elektrisch ding. Die jongen rijdt, zoals velen hier, in een oude(re) brandstofauto. Sommige nieuwe bewoners staan in hun chique kleding tussen de boeren te zuchten bij de kassa in de supermarkt, klagend waarom het allemaal zo lang duurt. Ga dan alsjeblieft weer in de stad wonen. Zelf vind ik het ook erg jammer dat de knusse, kleine huisjes uitgebouwd worden tot halve kastelen. Het hele 'dorpssmoeltje' verdwijnt hierdoor. Even verderop heeft iemand een 'crematorium' gebouwd: het oude, knusse huisje is tegen de vlakte gegaan en er is een groot gevaarte voor in de plaats gezet, alles in donkergrijze stenen. Mijn buren grappen wel eens dat er weer een dienst is, als die mensen hun hout- of pelletkachel aanzetten. :D

Zo en nu ergernis weer uit en genieten van de zon!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 10:54

Ik krijg net een appje dat een oud-collega is overleden. Hij had kanker. Tumor was weggehaald, maar er zijn helaas plekjes teruggekomen. ;(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 10:57

Dat is wel zonde dat die knusse huisje verdwijnen Shenavallie. Ik snap de smaak van al dat beton ook niet bah.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 11:24

Het irritante hoge gegil van buitenspelende kinderen. Bijna non-stop.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 11:28

denisesilver schreef:
Ik krijg net een appje dat een oud-collega is overleden. Hij had kanker. Tumor was weggehaald, maar er zijn helaas plekjes teruggekomen. ;(

Aanvullende ergernis: Greetz. Ik wil een condoleance kaart en een bos bloemen sturen, maar wel direct naar het correspondentieadres. Nu ben ik bang dat het kaartje niet in de envelop wordt gedaan maar gewoon zo af wordt gebonjourd. Daarbij moet je inloggen en weet ik het wat, en is de site ook niet echt gebruiksvriendelijk als het om dit soort kaarten gaat. Vreselijk commercieel gezwets.

Ik hoop maar dat het goed gaat. Is beladen genoeg voor zo'n familie...

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 11:30

@juval,ja,ze gaan met z'n tweeën ( en de peuter) samenwonen.De jongste had dat al laten vallen richting de andere toen ze hoorde van de situatie tussen haar vriend en diens ouders.Daarna stelde ik dat ook voor en was de keuze snel gemaakt.De jongste wil gaan werken,zo delen ze in de kosten en het huishouden.

Het is een lastige keuze inderdaad.Ik ben gisteren mee wezen kijken naar het appartement en vond het ook niet interessant,net zoals de oudste dochter,laat staan dat ze daar minstens 3 jaar moeten blijven.
Door de ongelukkige samenloop van omstandigheden,mijn verhuis naar een te klein appartement voor nog 2 bewoners extra,dochter die door haar schoonouders en vriend op straat werd gezet terwijl ze verdomd goed wisten dat zij en het kindje niet lang meer bij mij terecht kunnen,dringt de tijd.
Dochter gaat vandaag vanuit het werk nog bellen voor een bezichtiging van de woning.Hopelijk kan dit snel.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 11:33

In de wacht bij de huisarts plek 4.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 12:01

nicole_floor schreef:
rien10 schreef:
“Ik geloof niet in de evolutietheorie”
Ik val van m’n stoel. Niks geloven, dat is wetenschap. Niet iets waar je voor kiest, op stemt of wilt geloven.
Het is verdikke 2024!!

Vertel dat de streng gereformeerde collega's van mijn broertje, die werkt in de bibblebelt. :+

Tones: bij gaan ze juist lekken als ik de dop er aan laat zitten. Dan krijg ik ze niet meer goed gesloten ofzo.

Ik heb een collega gehad die zei dat de Dinosaurus botten door mensen onder de grond waren gestopt. Want Adam en Eva was het enige scheppingsverhaal wat waar was.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 12:04

Merlen schreef:
Aardappelen bvb. die zijn nog van vorig jaar want daar is nog geen nieuwe oogst van geweest dit jaar.
Dat de oogst van dit jaar in prijs gaat verdubbelen,snap ik.
Maar waarom moet dit dan ook met 'oude' oogst gebeuren.

Mijn loon zag ik liever ook verdubbelen samen met de prijzen.

Er zijn wel degelijk al nieuwe oogst aardappelen. Er is bij mijn groenteboer al nieuwe oogst Frieslanders en Dore te krijgen. Maar die zijn allemaal wel nog heel klein.

Maar er is wel al heel veel naar de knoppen gegaan dit jaar. Als ze niet verzopen zijn, dan zit er wel een schimmel in.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 12:11

En ineens schiet al mijn andijvie door.

Inclusief het onkruid.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 12:15

denisesilver schreef:
denisesilver schreef:

Aanvullende ergernis: Greetz. Ik wil een condoleance kaart en een bos bloemen sturen, maar wel direct naar het correspondentieadres. Nu ben ik bang dat het kaartje niet in de envelop wordt gedaan maar gewoon zo af wordt gebonjourd. Daarbij moet je inloggen en weet ik het wat, en is de site ook niet echt gebruiksvriendelijk als het om dit soort kaarten gaat. Vreselijk commercieel gezwets.

Ik hoop maar dat het goed gaat. Is beladen genoeg voor zo'n familie...

Tip voor de volgende keer. Vraag of je eigen bloemist dit via een collega in de plaats van waar het moet zijn wil leveren. Doet de vriendin van mijn vader ook, als ze een bloemetje wil sturen naar haar zus die niet bepaald dichtbij woont. Meeste bloemisten doen dat wel.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 12:49

Ga na de lunch weer achter mijn pc zitten. Teams logt hij automatisch in maar de remote desktop is dan locked. Ik typ mijn wachtwoord, druk op enter en zie niks gebeuren. Je voelt hem al aankomen, die had ik in een teams chat getypt :') Waarom ben ik zo

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 13:13

Gister gesprongen en nu heb ik me toch een spierpijn in m'n rug ;(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:36

Ik ben nu eigenlijk al klaar met al mijn "moet" dingen voor de dag, op stofzuigen na maar dat doe ik vanavond, maar ik kan gewoon absoluut niet ontspannen. Kan gewoon in de tuin zitten met een boek, maar het lijkt mij maar niet te lukken

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:54

Auto die weer niet start. 2 maanden geleden ook al en toen was het gemaakt met de mededeling dat als het nog een keer zou gebeuren er meer aan de hand zou zijn.

En heel egoïstisch, toen lag mijn moeder in het ziekenhuis en kon ik haar auto lenen. Nu niet en kan ik meteen nergens meer heen aangezien ik niet ver kan lopen of fietsen. Ellende. Nu wachten op pechhulp

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 15:15

Boos op m’n huisarts.

Ben al 2 weken bezig omdat ik andere medicatie wil. Maar hij werkt niet mee, belt niet terug en durft het me niet voor te schrijven.

Terwijl ik die medicatie eerder gehad heb. En ik heb de juiste diagnoses voor deze medicatie. :roll:

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 15:27

JudithGigi schreef:
Ga na de lunch weer achter mijn pc zitten. Teams logt hij automatisch in maar de remote desktop is dan locked. Ik typ mijn wachtwoord, druk op enter en zie niks gebeuren. Je voelt hem al aankomen, die had ik in een teams chat getypt :') Waarom ben ik zo

Foute genenpool? :')

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 15:37

Ziek. Buikgriep/ Noro virus of iets qua bacteriën. Hou als bijna 24 uur niets binnen, drinken ook niet. M’n moeder is ongerust, de schat. Maar niet nodig, wat kan een mens zich beroerd voelen -O-

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 15:48

Mijn vriend.. Vorige week erover gehad om komend weekend nachtje weg te gaan samen. Zie ik net een leuk hotel, leg ik dat aan hem voor, helemaal kortsluiting :roll: Zeggen ze dat vrouwen moeilijk zijn :+

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 15:50

Marcella schreef:
Helaas was het geen abces maar een agressief kanker gezwel. Deze is nu zo goed mogelijk verwijderd en hopelijk duurt het heel lang voor die terug gaat komen. -O-

Nog bedankt voor alle steun. :')

Och jeetje dat is niet leuk, sterkte :(:)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 15:51

Ik had een evenement gesponsord, maar schijnbaar hoorde ik dus niet bij de sponsorbarbecue :\ er zit familie in de organisatie nota bene.