Ook behoorlijk last van mijn keel, en dan moet er precies een collega bellen vandaag

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eapy schreef:Ik ben soms echt verbaasd over de (non-)opvoeding van sommige mensen. Je kinderen laten rondrennen en schreeuwen in het openbaar vervoer, kinderen die hun moeder slaan of pogingen daartoe doen… ik ben helemaal voor gentle parenting en zo, maar het mag soms best wat strenger van mij. Maar wie ben ik
Urbanus schreef:Ik ga hier ook zo slecht op. Heb echt niet het idee dat ik streng opgevoed ben, maar dit soort dingen kwamen we echt niet mee weg. Heb vaak echt het idee dat veel ouders tegenwoordig meer bezig zijn met vriendjes zijn van hun kinder dan ouder zijn...Wij hebben er een middag theater op zitten en het verbaast me echt wat mensen hun koters toestaan.
Takken op het podium gooien als er dansers bezig zijn met een act, aan acteurs proberen te zitten, op het podium gaan zitten als er spelers bezig zijn, een speelkleed inclusief baby op het podium leggen en dan verongelijkt doen als je weggestuurd wordt.
denisesilver schreef:Ik krijg net een appje dat een oud-collega is overleden. Hij had kanker. Tumor was weggehaald, maar er zijn helaas plekjes teruggekomen.
nicole_floor schreef:rien10 schreef:“Ik geloof niet in de evolutietheorie”
Ik val van m’n stoel. Niks geloven, dat is wetenschap. Niet iets waar je voor kiest, op stemt of wilt geloven.
Het is verdikke 2024!!
Vertel dat de streng gereformeerde collega's van mijn broertje, die werkt in de bibblebelt.![]()
Tones: bij gaan ze juist lekken als ik de dop er aan laat zitten. Dan krijg ik ze niet meer goed gesloten ofzo.
Merlen schreef:Aardappelen bvb. die zijn nog van vorig jaar want daar is nog geen nieuwe oogst van geweest dit jaar.
Dat de oogst van dit jaar in prijs gaat verdubbelen,snap ik.
Maar waarom moet dit dan ook met 'oude' oogst gebeuren.
Mijn loon zag ik liever ook verdubbelen samen met de prijzen.
denisesilver schreef:denisesilver schreef:Ik krijg net een appje dat een oud-collega is overleden. Hij had kanker. Tumor was weggehaald, maar er zijn helaas plekjes teruggekomen.
Aanvullende ergernis: Greetz. Ik wil een condoleance kaart en een bos bloemen sturen, maar wel direct naar het correspondentieadres. Nu ben ik bang dat het kaartje niet in de envelop wordt gedaan maar gewoon zo af wordt gebonjourd. Daarbij moet je inloggen en weet ik het wat, en is de site ook niet echt gebruiksvriendelijk als het om dit soort kaarten gaat. Vreselijk commercieel gezwets.
Ik hoop maar dat het goed gaat. Is beladen genoeg voor zo'n familie...