Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Siggislief schreef:Held, ik ben een echte koukleum, zit hier in mijn pyjama met een trui met teddyvoering
en een slaapzak over de benen en nog een soort van koud
Froukje_J schreef:Dat er zoveel met kanker word gescholden...
Ik ben echt een enorme fan van de programma's van Ewout maar hoevaak ik het woord kanker wel niet als scheldwoord voorbij hoor komen,
Kan daar maar slecht tegen.
Ineke2 schreef:Dat is niet prettig nee. Je kan het helaas verwachten in zo’n programma / grote stad.
Erger vind ik nog die man die overleden is na een steekpartij. Met meerdere klachten van de betreffende man is niets gedaan. Er word onderzocht of er sprake is van nalatigheid van de betreffende instanties…
Caira schreef:Bouwverkeer voor de buren het is f*cking 5.45. En mijn enige dag dat ik vrij ben. Ben ik gek dat ik hier over val?
_San87_ schreef:Dat mijn vriend zo allechristus veel eet. Drie broden, een homp kaas, 1,5 kilo yoghurt en verschillende vleeswaren en smeersels. In een week. En dat is ontbijt en lunch.
Eten de mannen van de bokkers ook zo veel? Of valt het met de mijne wel mee?
Boheme schreef:_San87_ schreef:Dat mijn vriend zo allechristus veel eet. Drie broden, een homp kaas, 1,5 kilo yoghurt en verschillende vleeswaren en smeersels. In een week. En dat is ontbijt en lunch.
Hier idem, en dan heb ik er 2 rondlopen. Zoon is 23. 2 hele pides, 1 kilo kaas. 2 leverworsten. 28 blikjes frisdrank. Ieder 2 stukken vlees. Kilo aardappelen . Ieder 2 stuks fruit per dag en ga zo maar door. Ik doe boodschappen voor ons 3 en dat is ruim 300 euro per week..
_San87_ schreef:Dat mijn vriend zo allechristus veel eet. Drie broden, een homp kaas, 1,5 kilo yoghurt en verschillende vleeswaren en smeersels. In een week. En dat is ontbijt en lunch.
Nyaleti schreef:Wat bizar hoe dat gaat Merlen..zo makkelijk. Eindelijk een keer geluk gehad met een situatie.
Niet aanklikken als je een spinnenfobie hebt:Spoiler:
Wilde een slokje nemen uit m'n blikje drinken. Wat voel ik nou bij m'n onderlip? Blijkt er zo'n gore Hooiwagen spin precies daar op het blikje te zitten en waren het zijn pootjes die ik voeldehallo nieuwe angst
xPabloBokt schreef:Mijn vriend vergeet gewoon te eten als ik niet zeg dat hij moet eten. Doet ook wonderen voor het budget
imaudy schreef:Siggislief schreef:Ik heb vanmorgen ook geërgerd aan de hoestbuien na dat ik de Konijnen gevoerd had..
Volgende week Dinsdag nog eens proberen om te kijken of ik weer dezelfde reactie krijg,
dan kan ik op mijn lijstje zetten dat ik allergisch ben voor Konijnen.
Kan ook door het hooi en stro komen.