Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 22:51

Aan t vuurwerk!!

En aan dat ik me voel alsof ik roepend in een verlate woestijn ben... allemaal mensen die zeggen te willen helpen maar als je dan hulp vraagt is het allemaal lastig, moeilijk en teveel moeite.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 22:52

Siggislief schreef:
Held, ik ben een echte koukleum, zit hier in mijn pyjama met een trui met teddyvoering
en een slaapzak over de benen en nog een soort van koud :=

Ik ook hoor, standaard dikke trui en dekentje. Hond erbij. Maar vond het wel erg koud de laatste tijd. Heb die meter daarom sinds vandaag (heb blokverwarming dus kon het eerst nergens zien) dus kan nu mooi zien of ik me aanstel of niet. :+
Scheelt dat ik klein woon en met een halfuur verwarming was het al opgewarmd naar 17 graden. Na een uur op 18,5 en toen uit gezet. Blijft dan ook lang warm binnen.
Laatst bijgewerkt door Mandarijn op 28-11-23 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 22:58

Siggislief schreef:
Ik heb vanmorgen ook geërgerd aan de hoestbuien na dat ik de Konijnen gevoerd had..
Volgende week Dinsdag nog eens proberen om te kijken of ik weer dezelfde reactie krijg,
dan kan ik op mijn lijstje zetten dat ik allergisch ben voor Konijnen. %)

Kan ook door het hooi en stro komen.

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 23:06

Tancreda4 schreef:
Aan t vuurwerk!!

En aan dat ik me voel alsof ik roepend in een verlate woestijn ben... allemaal mensen die zeggen te willen helpen maar als je dan hulp vraagt is het allemaal lastig, moeilijk en teveel moeite.

Ik wil altijd een luisterend oor bieden :knuffel:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 23:21

Froukje_J schreef:
Dat er zoveel met kanker word gescholden...
Ik ben echt een enorme fan van de programma's van Ewout maar hoevaak ik het woord kanker wel niet als scheldwoord voorbij hoor komen,
Kan daar maar slecht tegen.

Dat is niet prettig nee. Je kan het helaas verwachten in zo’n programma / grote stad.
Erger vind ik nog die man die overleden is na een steekpartij. Met meerdere klachten van de betreffende man is niets gedaan. Er word onderzocht of er sprake is van nalatigheid van de betreffende instanties…

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 23:32

Sterkte Fleurtjuh, met deze bagger situatie, hopelijk krijg je snel je loon en zicht op een leuke baan!
Sterkte MWN, ik weet het fijne niet van de situatie, maar het klinkt ronduit klote.
Ook een knuffel aan Niobe, je hebt het briljant omschreven, maar het is helemaal niet fijn.

Ik erger me aan het dieptepunt waar ik mentaal even in zit, maar eigenlijk erger ik me nu even nog meer aan alle vieze mannetjes en sjonnie dieven in de wereld. Ik wil ze allemaal op hun bek timmeren.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 23:42

Ineke2 schreef:
Dat is niet prettig nee. Je kan het helaas verwachten in zo’n programma / grote stad.
Erger vind ik nog die man die overleden is na een steekpartij. Met meerdere klachten van de betreffende man is niets gedaan. Er word onderzocht of er sprake is van nalatigheid van de betreffende instanties…

Dit heeft van de zomer breed uitgemeten in de pers gestaan, de man die overleden is was ook geen lieverdje en heeft in zijn jongere jaren ook iemand vermoord.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 23:42

Hier ben ik weer.
De wijkagent heb ik te pakken gekregen en mijn verhaal gedaan.
Adresverandering gaat officieel niet door.Ik heb het geluk gehad dat mijn zoontje op dat moment niet alleen thuis was.Mocht dit wel zo geweest zijn en hij had zijn vader binnen gelaten dan had de wijkagent officieel zijn adres kunnen veranderen.
Bij mijn verhuizing is de wijkagent ook gewoon even binnen gekomen,genoteerd dat ik daar was en daarmee was de kous af.Zo simpel is adreswijziging hier.
Als het x gelukt was,had ik via de rechtbank een procedure moeten opstarten.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 00:19

Wat bizar hoe dat gaat Merlen.. := zo makkelijk. Eindelijk een keer geluk gehad met een situatie.

Niet aanklikken als je een spinnenfobie hebt:
Spoiler:
Wilde een slokje nemen uit m'n blikje drinken. Wat voel ik nou bij m'n onderlip? Blijkt er zo'n gore Hooiwagen spin precies daar op het blikje te zitten en waren het zijn pootjes die ik voelde %) hallo nieuwe angst

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 00:31

Wat een raar idee dat dat ook zo anders had kunnen gaan Merlen, goed dat je het hebt kunnen voorkomen. Wat een apart systeem dat zoiets zomaar zou kunnen.

Verder Niobe, MWM, sterkte voor jullie en ook voor anderen die een digitale knuffel kunnen gebruiken!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 00:43

Hier in België ga je naar het gemeentehuis je nieuw adres doorgeven.Daarna komt de wijkagent naar dat adres om te constateren dat je daar bent en klaar is kees.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 00:51

Caira schreef:
Bouwverkeer voor de buren het is f*cking 5.45. En mijn enige dag dat ik vrij ben. Ben ik gek dat ik hier over val?

Ooit stond bij ons ook om 06:15 uur de zandwagen voor de poort. Was niet door ons besteld maar door de aannemer. We schaamde ons dood naar de buren (die niet eens aan onze woning grenzen maar waar die wagen wel langs moest). We hebben die ochtend gelijk excuses aangeboden. We zijn zelf geen ochtendmensen, maar dit was niet afgesproken door ons.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 07:43

Schijtweer en iemand die te dichtbij kwam...
Doei spiegel...
Ik ben netjes gestopt heb gekeken of de andere ook gestopt is.
Maar nope....

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 07:44

Dat mijn vriend zo allechristus veel eet :'). Drie broden, een homp kaas, 1,5 kilo yoghurt en verschillende vleeswaren en smeersels. In een week. En dat is ontbijt en lunch.

Eten de mannen van de bokkers ook zo veel? Of valt het met de mijne wel mee :=?

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 08:00

_San87_ schreef:
Dat mijn vriend zo allechristus veel eet :'). Drie broden, een homp kaas, 1,5 kilo yoghurt en verschillende vleeswaren en smeersels. In een week. En dat is ontbijt en lunch.

Hier idem, en dan heb ik er 2 rondlopen. Zoon is 23. 2 hele pides, 1 kilo kaas. 2 leverworsten. 28 blikjes frisdrank. Ieder 2 stukken vlees. Kilo aardappelen . Ieder 2 stuks fruit per dag en ga zo maar door. Ik doe boodschappen voor ons 3 en dat is ruim 300 euro per week..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 08:38

Boheme schreef:
_San87_ schreef:

Hier idem, en dan heb ik er 2 rondlopen. Zoon is 23. 2 hele pides, 1 kilo kaas. 2 leverworsten. 28 blikjes frisdrank. Ieder 2 stukken vlees. Kilo aardappelen . Ieder 2 stuks fruit per dag en ga zo maar door. Ik doe boodschappen voor ons 3 en dat is ruim 300 euro per week..

Avondeten tel ik niet mee, dat eet ie met mij mee, alleen een grotere portie, ik een kleinere.

Maar pfffrt, zooooo veel :oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 08:40

Nee sorry mijn vriend kan dat niet dan wordt hij dik. _O- Maar die heeft een kantoorbaan. Denk dat als iemand fysiek zwaar werk doet dat je dan veel meer eet.

Ergernis: ben echt heel moe en moet de hele dag in het restaurant werken. En daar ben ik nog niet goed ingewerkt dus dat kost zoveel energie. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-23 08:47

Mijn vriend vergeet gewoon te eten als ik niet zeg dat hij moet eten. Doet ook wonderen voor het budget :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 08:48

Lief Besje <3

Oké. Hallo nieuwe angst..... Blikjes in de zomer vind ik al spannend ivm wespen die erin kruipen....

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 08:55

Mijn vriend eet op werkdagen een half brood weg, maar verder valt het gelukkig mee. Nou heeft hij fysiek werk en werkt hij buiten, dus dat kost ook meer energie.

Als ik mijn schoonzusje moet geloven zijn ook puberjongens nog erger, daar valt bijna niet boodschappen tegen te doen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 09:03

En dan ben je bij de volvogarage en krijg je te horen. Euhm ja nee je vrachtauto is te oud.
Zon spiegel hebben we niet op voorraad

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 09:10

_San87_ schreef:

Haha herkenbaar.
En kliekjes met het avond eten heb ik ook nooit dat gaat gewoon op.
En kook ik voor 2 dagen moet ik dat ook terug houden anders is er net 1 bordje over.

En dan wel dun blijven ook...

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 09:28

Nyaleti schreef:
Wat bizar hoe dat gaat Merlen.. := zo makkelijk. Eindelijk een keer geluk gehad met een situatie.

Niet aanklikken als je een spinnenfobie hebt:
Spoiler:
Wilde een slokje nemen uit m'n blikje drinken. Wat voel ik nou bij m'n onderlip? Blijkt er zo'n gore Hooiwagen spin precies daar op het blikje te zitten en waren het zijn pootjes die ik voelde %) hallo nieuwe angst

Er zat eens een nachtvlinder van wel 10 cm op mij. Heb snel mijn jas uitgetrokken. Ging iemand anders in mijn jas zoeken naar dat beest :=
Doe mij jouw spinnetje dan maar.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 09:45

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend vergeet gewoon te eten als ik niet zeg dat hij moet eten. Doet ook wonderen voor het budget :+

Hier ben ik diegene _O- Maar meneer in huis kan er ook wat van, klinkt erg bekend allemaal… En vooral, dan haal ik eens wat lekkers in huis, zodat we wat hebben, iets van voorraad ofzo. En binnen 2 dagen is alles op {:)-:( Daar kan ik zo pissig om worden hè, ik heb dan ook voor echt ‘mijn’ dingen verstopplaatsen. En ja, zelfs tot in mijn werktas of op de zaak. En dan neem ik het mee naar huis op een dag dat ik het wil O:) O:)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 09:46

imaudy schreef:
Siggislief schreef:
Ik heb vanmorgen ook geërgerd aan de hoestbuien na dat ik de Konijnen gevoerd had..
Volgende week Dinsdag nog eens proberen om te kijken of ik weer dezelfde reactie krijg,
dan kan ik op mijn lijstje zetten dat ik allergisch ben voor Konijnen. %)

Kan ook door het hooi en stro komen.

Ik heb gisteren geen hooi / stro aangeraakt in de stal war de Konijnen zitten.
Enige wat ik gedaan heb is gevoerd en water gegeven, en na dat ik die klaar had begon al snel de hoestbui(en).

Ik heb nu al geergerd dat ik moe ben, weer voor de zoveelste keer vroeg wakker (4.30u)
en ik moet nog tot vanavond +-22.00u. -O-