Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nevica schreef:Dat heb ik heel erg met de tv en radio. Hoezo eindelijk mooi weer?
Temeraire schreef:Ik vind het irritant dat het weer met een waardeoordeel gebracht wordt.
Buienradar vertelt in een soort jubelstemming over de hitte van volgende week.
Vertel gewoon wat voor weer het wordt, ik bepaal zelf wel of ik er blij van word of niet
Tazzey schreef:Het is wel warm maar op zich goed te doen ivm lage luchtvochtigheid.
Deze dorpsgek is vandaag nog naar Ikea geweest op het heetste moment van de dag. Vraag me alsjeblieft niet waarom, ik vermoed dat mijn brein uitschakelt met deze warmte? Normaal zie ik de webshop van Ikea als 's mans beste uitvinding ever. Nu is Ikea sowieso al een uitputtingsslag maar op zo'n warme dag, in de schoolvakantie is het echt hel op aarde. Alle huismoeders met kinderen gingen op zomervakantie uitje naar de Ikea. Maar ik heb niemand vermoord dus heb ik mezelf getrakteerd op een hotdog aan het eind van deze helse attractie. Overigens niet nadat ik eerst aan twee van die krijsende, vakantievierende mormels heb moeten uitleggen dat ik softijs niet lekker vind en zeker niet op mijn dure jurk en daarna de mosterd kon ontwijken omdat pa vijf hotdogs wilde en dacht dat hij het talent bezat om die vijf hotdogs in één hand te houden terwijl hij ze zeer ruim voorzag van zo ongeveer elke saus die Ikea bezit. Daarna heb ik Piet en Annie nog net aan kunnen ontwijken op de parkeerplaats want dat is blijkbaar dé aangewezen plaats om een potje ongegeneerd ruzie te gaan staan schoppen terwijl je niet oplet wat er aan verkeer de hoek om komt. Kortom, ik was blij dat ik thuis was. En nu blijf ik dat ook de komende dagen. De AH mag de boodschappen lekker komen brengen, ik doe de deur open en daar blijft het bij. Ik ga de komende dagen mijn boek uitlezen en wellicht even worstelen met mijn nieuwe gelli plate.
Supervixen schreef:Afgelopen 3 weken in Zuid-Afrika geweest, overdag was het zo'n 26 tot 34 graden, 's nachts 7 tot 12. In de ochtend warmt het dan op en na 1 uur 's middags is het dan ongeveer de maximale temperatuur.
34 is wel erg warm, maar er is een hele lage luchtvochtigheid. Denk dat we maar twee dagen hebben gehad waarbij we erg gezweet hebben.
27 graden is hier goed te doen. Helaas vliegen we vandaag weer terug. Had gehoopt op 20 graden in NL, maar nee. Pff.