Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Ja inderdaad. Ik zie het ook heel veel bij vegetarisch/vs vlees. Ooh er is een nieuw vega product op de markt? Ik neem nog eens een extra biefstukje, hmmm!
Sherivey schreef:Maargoed, ik geloof dat we tijdens corona en de lockdown al prima hebben kunnen zien wat een onvolwassen, asociale pareltjes we in de maatschappij hebben.
Nikass schreef:Ik hoorde gisteren dat in bepaalde streng christelijke regio's de jaarwisseling dit jaar een dag eerder wordt gevierd, omdat het op zondag valt, en dan mag je het niet vieren.
Mijn UO:
WTF? Wat een idioot totaal de plank misslaan geloof hang je dan aan
[***] schreef:Nikass schreef:Ik hoorde gisteren dat in bepaalde streng christelijke regio's de jaarwisseling dit jaar een dag eerder wordt gevierd, omdat het op zondag valt, en dan mag je het niet vieren.
Mijn UO:
WTF? Wat een idioot totaal de plank misslaan geloof hang je dan aan
Ik was laatst al verbaasd dat ik een webshop trof die op zondag dicht is.
Ik bedoel... Dan verwerk je je bestellingen toch gewoon op maandag? Of ben ik nou zo simpel?
Marije_jiplover schreef:Hier wordt op stal zelf carbid afgeschoten, al zolang als ik me kan herinneren. Normaal in een eiland naast waar de paarden lopen.
Dit jaar op een ander veld dan andere jaren, de buurman heeft sinds vorig jaar een binnenbak en vorig jaar had die grote problemen, omdat die hal nogal als klankkast fungeerde. Dus vorig jaar vervroegd gestopt met schieten en dit jaar zitten ze totaal aan de andere kant van het terrein.
Maar hier geldt dus al zolang als ik me kan herinneren dat de paarden om 12 uur (en dit jaar 14 uur) van het land moeten, ivm met carbid en vuurwerk.
Geen problemen mee, 1 dag in het jaar overleven ze dat best.
En zeker op dat carbid wordt hier op stal maar heel beperkt gereageerd.
Die van mij staat zonder met z'n oren te bewegen rustig verder te eten.
ikke schreef:Wij laten ze juist buiten staan, dan kunnen ze rond kijken.
Mijn UO, blijkbaar: als die milieuterroristen het nu allemaal zo belangrijk vinden: er wordt in een nacht meer rotzooi de lucht in geschoten dan je in een jaar bij elkaar kunt stoken! Doe daar dan wat aan in plaats van een beetje zielig op de A10 gaan zitten op een plek waar je beoogde doelwit op dat moment helemaal niet is!
Suliko schreef:Ik weet niet of het UO is, ik denk het ergens niet omdat er zooooveel filmpjes van op SM voorbij komen, maar:
Ik heb echt een stronthekel aan de ASMR-filmpjes met acrylnagels die ontzettend neurotisch op verpakkingen en producten trommelen.
Suliko schreef:Ik weet niet of het UO is, ik denk het ergens niet omdat er zooooveel filmpjes van op SM voorbij komen, maar:
Ik heb echt een stronthekel aan de ASMR-filmpjes met acrylnagels die ontzettend neurotisch op verpakkingen en producten trommelen.
MyWishMax schreef:Benzz schreef:Die grafiek word ik wel blij van. Blij dat het verschuift.
Ik heb maar sushi besteld voor hond en kat, zijn ze gek op en zo blijven ze een beetje afgeleid want het gaat hier al uren helemaal los qua knallen.
Ik zou nu heel graag jouw huisdier zijn