Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 12:01

Foaly schreef:
Fiets de tramrails in gestuurd en vol op m'n plaat gegaan -O- Stukje tand afgebroken ook nog, dat wordt weer een mooie tandartsrekening #)

Oh dat is vervelend zeg!

Ik had na mijn laatste val liefst 5 tanden met flinke schade, heb ik maar in het buitenland laten fixen. Nederlandse prijzen krijg ik het benauwd van :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 12:30

Foaly schreef:
Fiets de tramrails in gestuurd en vol op m'n plaat gegaan -O- Stukje tand afgebroken ook nog, dat wordt weer een mooie tandartsrekening #)

Och jeetje wat moet dat zeer hebben gedaan!

AmyII

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 12:34

Sterkte Foaly! Klinkt erg pijnlijk!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 12:37

Beterschap Foaly, wat een nare val :knuffel:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 12:43

Ja heb echt even liggen vloeken op straat :')

Tanden zijn wat gevoelig maar goddank ligt de zenuw niet bloot, dus ik kan voorzichtig eten en drinken (en tot maandag wachten om mijn eigen lieve tandarts te bellen ipv de spoed). Baal er vooral van dat het geld en tijd gaat kosten om te fiksen :=

Verder ligt mn knie open en is die niet blij, en mn vingers zijn denk ik ook dubbelgeklapt want die zijn ook gevoelig. Niet ernstig en komt wel weer goed, maar ik had het begin van mn weekend toch wat anders voorgesteld :+
Laatst bijgewerkt door Foaly op 02-07-22 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 12:44

Hoofdpijn..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 12:46

Foaly schreef:

Tanden zijn wat gevoelig maar goddank ligt de zenuw niet bloot, dus ik kan voorzichtig eten en drinken (en tot maandag wachten om mijn eigen lieve tandarts te bellen ipv de spoed). Baal er vooral van dat het geld en tijd gaat kosten om te fiksen :=

Verder ligt mn knie open en is die niet blij, en mn vingers zijn denk ik ook dubbelgeklapt want die zijn ook gevoelig. Niet ernstig en komt wel weer goed, maar ik had het begin van mn weekend toch wat anders voorgesteld :+

Auwww sterkte!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 12:49

Nu ik een vaste locatie heb , heb ik zo geen zin om in te vallen op een andere locatie. Maar heb al ja gezegd zucht.

Gelukkig morgen een leuke dag voor de boeg.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 12:50

Potver.... .Sterkte Foaly. En ook sterkte bij de tandarts.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 13:24

Net een mail gestuurd naar de hockeyclub om weer te gaan hockeyen. Ben vet zenuwachtig want;
- mijn conditie is ruk
- heb al 10 jaar niet gespeeld
- ik ben niet sociaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 13:47

MarlindeRooz schreef:
Net een mail gestuurd naar de hockeyclub om weer te gaan hockeyen. Ben vet zenuwachtig want;
- mijn conditie is ruk
- heb al 10 jaar niet gespeeld
- ik ben niet sociaal
banketstaaf niet. :')

Ik wilde nog even naar Auroch voordat racing op ITV begint, maar één van m'n huisgenoten heeft me ingeparkeerd met z'n auto en staat onder de douche... :') Ik denk dat hij hem alleen even snel heeft neergezet om te douchen en dan weer weg te gaan, dus de timing is een beetje ongelukkig.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:03

Aan het doorlekken en er is geen wc in de buurt :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:11

fotolijstje schreef:
Britta31 schreef:
Had je niet iemand kunnen bellen om jullie op te halen?

Nee, veel gebeld en iedereen had alcohol op of het was te ver helaas. Maar eind goed al goed toch? Tenminste niet op het station geslapen en een dondersgoed concert gehad :Y)

En je ouders kwamen je niet halen?
Foaly schreef:

Sterkte! Tramrails zijn zo waardeloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:25

Familie zeurt dat ik mijn verjaardag niet vier. Datum geprikt om mijn verjaardag te vieren. Bijna iedereen heeft afgezegd. Dat is dus precies waarom ik mijn verjaardag niet vier, er komt toch niemand. Of als ik het met mijn moeder vier weet niemand dat het ook mijn verjaardag is, alleen zij wordt gefeliciteerd en ik mag met drinken blijven lopen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:28

Familie lekker laten zeuren en doen wat je zelf wil.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:38

Foaly schreef:

Ooeii bah, zo naar je voortanden %)
Sterkte ermee!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:40

Auw zeg, sterkte Foaly

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:42

Stem kwijt. Moet morgen 3 uur les geven..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 15:30

De medewerkers van het krijspaleis die geen fatsoenlijke bhv of ehbo hebben en het meisje nog meer in paniek maakte dan dat ze al was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 23:11

Hoe maak je in godsnaam iemand duidelijk dat je geen interesse in hem hebt? Ik zorg er al voor dat ik niet alleen met hem ben want laatst douwde hij zijn tong in mijn mond. Dat ik zei dat ik dat niet wilde had hij geen boodschap aan.
Nu blijft hij via Facebook van alles liken en reageren en ik heb gewoon echt geen interesse en op deze manier ook niet meer in vriendschap -:(- maar hij zit in dezelfde vriendengroep als ik en we zijn vrijwilliger op hetzelfde evenement dus ik kom niet helemaal van hem af :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 23:39

Gewoon overal blokkeren. Hij pakt vanzelf de boodschap wel op.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 23:42

Mijn oude hond heeft de laatste tijd iedere keer wat. Ze zou mee gaan op vakantie maar eigenlijk durf ik dat niet aan, maar ik wil haar ook niet achterlaten bij iemand. (Als ik al iemand zou kunnen vinden) waarom kunnen ze niet gewoon jong blijven.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 23:59

[***] schreef:
Hoe maak je in godsnaam iemand duidelijk dat je geen interesse in hem hebt? Ik zorg er al voor dat ik niet alleen met hem ben want laatst douwde hij zijn tong in mijn mond. Dat ik zei dat ik dat niet wilde had hij geen boodschap aan.
Nu blijft hij via Facebook van alles liken en reageren en ik heb gewoon echt geen interesse en op deze manier ook niet meer in vriendschap -:(- maar hij zit in dezelfde vriendengroep als ik en we zijn vrijwilliger op hetzelfde evenement dus ik kom niet helemaal van hem af :(

Bij zo'n persoon had even klokken spel test gedaan. }:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 00:03

Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als het hypothetisch is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 00:42

Ik ben niet zo'n held :+ ik heb wel in zijn arm geknepen, maar dat maakte niet zoveel indruk. Hij schijnt zich vaker zo te gedragen bij vrouwen en vindt dat hij ook recht heeft op vrouwelijke aandacht, dus ik ga het er even over hebben met iemand in de vriendengroep die weet hoe ze met hem om moet gaan en die hem vaker heeft bijgestuurd :)