Eloya schreef:Ik moet om 11.00 bij de kaakchirurg zijn en ben super nerveus
De pijn die ik nu heb wil ik ook niet meer maar wil eigenlijk ook helemaal niet daar in die stoel liggen zometeen.
Sterkte!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Dan doe ik weer even een onschuldige biecht. Ex on the beach is er weer en ik zou zo graag een van m'n exen daarvoor opgevenkapot goeie tv zou dat worden. Herres gegarandeerd. Maar helaas ben ik zo'n brave Hendrik dat het bij een soort wraakzuchtige fantasie blijft
M_D_H schreef:Het is de laatste tijd ontzettend druk bij ons op het werk.
Ik ben altijd diegene die langer doorwerkt als het zo druk is.
Maar toen gister een mail binnen kwam met het verzoek langer te blijven (werd naar iedereen gestuurd) heb ik deze maar een keer genegeerd, vond dat anderen ook wel eens hun verantwoordelijkheid mochten nemen (ik werk al terwijl ik een hersenschudding heb, ik vond dat het een keertje mocht)
Fair schreef:Ik biecht op dat ik die persoon ben die zegt dat ze een vak niet gaat halen, om dan vervolgens een 8 te halen.
Ik kreeg net mijn cijfer terug van een vak waarvan ik echt dat, dit wordt hem niet.. Weken stress gehad en ik had me al helemaal ingesteld op dat ik het overnieuw moest doen. Kreeg ik het cijfer terug: een 8.
In my defence: Ik denk op zo’n moment echt dat ik het niet ga halen. Ik ben ontzettend perfectionistisch waardoor ik mijn eigen werk nooit goed genoeg vind. Mensen om me heen weten altijd dat ik het ga halen, maar ik kan dat zelf gewoon niet inschatten. Ik ben dan ook ontzettend opgelucht dat ik het heb gehaald .
Fair schreef:Ik biecht op dat ik die persoon ben die zegt dat ze een vak niet gaat halen, om dan vervolgens een 8 te halen.
Ik kreeg net mijn cijfer terug van een vak waarvan ik echt dat, dit wordt hem niet.. Weken stress gehad en ik had me al helemaal ingesteld op dat ik het overnieuw moest doen. Kreeg ik het cijfer terug: een 8.
In my defence: Ik denk op zo’n moment echt dat ik het niet ga halen. Ik ben ontzettend perfectionistisch waardoor ik mijn eigen werk nooit goed genoeg vind. Mensen om me heen weten altijd dat ik het ga halen, maar ik kan dat zelf gewoon niet inschatten. Ik ben dan ook ontzettend opgelucht dat ik het heb gehaald .
c_alsemgeest schreef:Ik was en ben de persoon die er nooit is, en wanneer ik met een tentamen of hoorcollege binnen kom lopen met mijn koffietje en dat medestudenten en professoren vragen of ik vekeerd ben![]()
Maar wel alles vanuit mijn afwezigheid haal
Zoals ze op mijn eerste afstuderen/diploma uitreiking zeiden... Chantal maakt overal een LOI opleiding van. Onze favoriete Chantal quote:
"Komt het op blackboard? Ja? Ga je nog wat nieuws vertellen? Nee? Oké dan ga ik weer."
c_alsemgeest schreef:Ik was en ben de persoon die er nooit is, en wanneer ik met een tentamen of hoorcollege binnen kom lopen met mijn koffietje en dat medestudenten en professoren vragen of ik vekeerd ben![]()
Maar wel alles vanuit mijn afwezigheid haal
Zoals ze op mijn eerste afstuderen/diploma uitreiking zeiden... Chantal maakt overal een LOI opleiding van. Onze favoriete Chantal quote:
"Komt het op blackboard? Ja? Ga je nog wat nieuws vertellen? Nee? Oké dan ga ik weer."
Fly_high schreef:Mijn biecht is dat ik altijd enorme hekel had aan mensen zoals jullieje moet toch kunnen inschatten dat je het wel haalt?
Helderder schreef:Dat ik echt bijna moet huilen van m'n haar. Wil niet janken om iets wat weer aangroeit maar het idee en de voorbeelden waren een bob op schouderlengte. Het is geknipt naar een bob die m'n kin nog niet eens haalt. Kan niet meer vast en ik zie er uit als een peuter/man/lego poppetje en heb er ineens werk aan wat ik niet wil. Mis m'n staart
Mirre1415 schreef:Biecht; ik haat mensen (met een passie) die zeuren dat hun toets zo slecht ging en in het weekend lekker hebben afgesproken ofzo (en dus niks gedaan) en dan een 8 halen. Terwijl ik keihard mn best doe en door stress minder goede resultaten heb.
![]()