Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 08:41

Eloya schreef:
Ik moet om 11.00 bij de kaakchirurg zijn en ben super nerveus :')
De pijn die ik nu heb wil ik ook niet meer maar wil eigenlijk ook helemaal niet daar in die stoel liggen zometeen.

Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:04

Gisteren keihard genoten van het openen en reinigen van een redelijk groot abces bij een schaap van ons. :+ Ik word daar rustig van :')

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:22

Moestuin schreef:
Ik word daar rustig van :')

Da's ook een mooie omschrijving van flauwvallen :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:49

capopjekop schreef:
Dan doe ik weer even een onschuldige biecht. Ex on the beach is er weer en ik zou zo graag een van m'n exen daarvoor opgeven :') kapot goeie tv zou dat worden. Herres gegarandeerd. Maar helaas ben ik zo'n brave Hendrik dat het bij een soort wraakzuchtige fantasie blijft :')

Je kan hem opgeven, maar het programma neemt ook altijd nog contact op met de opgegeven persoon zelf.
(vrienden van mijn broertje hadden hem opgegeven voor lang leven de liefde, hij kon er om lachen, maar is niet het programma in gegaan)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:50

Rex_Rolfo schreef:
Moestuin schreef:
Ik word daar rustig van :')

Da's ook een mooie omschrijving van flauwvallen :+

:') _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:52

Het is de laatste tijd ontzettend druk bij ons op het werk.
Ik ben altijd diegene die langer doorwerkt als het zo druk is.
Maar toen gister een mail binnen kwam met het verzoek langer te blijven (werd naar iedereen gestuurd) heb ik deze maar een keer genegeerd, vond dat anderen ook wel eens hun verantwoordelijkheid mochten nemen (ik werk al terwijl ik een hersenschudding heb, ik vond dat het een keertje mocht :+ )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-22 10:57

M_D_H schreef:
Het is de laatste tijd ontzettend druk bij ons op het werk.
Ik ben altijd diegene die langer doorwerkt als het zo druk is.
Maar toen gister een mail binnen kwam met het verzoek langer te blijven (werd naar iedereen gestuurd) heb ik deze maar een keer genegeerd, vond dat anderen ook wel eens hun verantwoordelijkheid mochten nemen (ik werk al terwijl ik een hersenschudding heb, ik vond dat het een keertje mocht :+ )

Terecht!

Fair

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:02

Ik biecht op dat ik die persoon ben die zegt dat ze een vak niet gaat halen, om dan vervolgens een 8 te halen. :+

Ik kreeg net mijn cijfer terug van een vak waarvan ik echt dat, dit wordt hem niet.. Weken stress gehad en ik had me al helemaal ingesteld op dat ik het overnieuw moest doen. Kreeg ik het cijfer terug: een 8. :+

In my defence: Ik denk op zo’n moment echt dat ik het niet ga halen. Ik ben ontzettend perfectionistisch waardoor ik mijn eigen werk nooit goed genoeg vind. Mensen om me heen weten altijd dat ik het ga halen, maar ik kan dat zelf gewoon niet inschatten. Ik ben dan ook ontzettend opgelucht dat ik het heb gehaald .

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:04

Fair schreef:
Ik biecht op dat ik die persoon ben die zegt dat ze een vak niet gaat halen, om dan vervolgens een 8 te halen. :+

Ik kreeg net mijn cijfer terug van een vak waarvan ik echt dat, dit wordt hem niet.. Weken stress gehad en ik had me al helemaal ingesteld op dat ik het overnieuw moest doen. Kreeg ik het cijfer terug: een 8. :+

In my defence: Ik denk op zo’n moment echt dat ik het niet ga halen. Ik ben ontzettend perfectionistisch waardoor ik mijn eigen werk nooit goed genoeg vind. Mensen om me heen weten altijd dat ik het ga halen, maar ik kan dat zelf gewoon niet inschatten. Ik ben dan ook ontzettend opgelucht dat ik het heb gehaald .

Hahaha ik heb dit ook. Maar dan toevallig ook omgedraaid. Vakken waarvan ik denk oh dat is wel voldoende daar maak ik me geen zorgen over haal ik opeens een onvoldoende voor. :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:07

Fair schreef:

Sameee!!! daar was een meisje echt pissig over, en ook omdat ik niet goed geleerd had :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:12

Ik was en ben de persoon die er nooit is, en wanneer ik met een tentamen of hoorcollege binnen kom lopen met mijn koffietje en dat medestudenten en professoren vragen of ik vekeerd ben :')
Maar wel alles vanuit mijn afwezigheid haal :+

Zoals ze op mijn eerste afstuderen/diploma uitreiking zeiden... Chantal maakt overal een LOI opleiding van. Onze favoriete Chantal quote:
"Komt het op blackboard? Ja? Ga je nog wat nieuws vertellen? Nee? Oké dan ga ik weer."

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:17

Hahaha! ik mag dadelijk mijn eerste toets in 7 jaar gaan maken. Ben dyslectisch en heb faalangst dus dat is een prachtige combinatie.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:18

Mijn biecht is dat ik altijd enorme hekel had aan mensen zoals jullie :+ je moet toch kunnen inschatten dat je het wel haalt?

Studeren is sowieso fiets vreselijk, ik heb alles in 1x gehaald alleen om er minder van mee te hoeven te maken :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:20

Ik wist wel dat ik het ging halen hoor... mij hoorde je nooit zeggen dat er twijfel was :')
Ik was er gewoon nooit... en dat vonden medestudenten ook raar.
Pas vanaf mijn Msc moest ik er wat aan gaan doen :+ maar dan weet ik ook precies of ik het haal of dat ik er te weinig aan gedaan heb :')

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:27

c_alsemgeest schreef:
Ik was en ben de persoon die er nooit is, en wanneer ik met een tentamen of hoorcollege binnen kom lopen met mijn koffietje en dat medestudenten en professoren vragen of ik vekeerd ben :')

Zoals ze op mijn eerste afstuderen/diploma uitreiking zeiden... Chantal maakt overal een LOI opleiding van. Onze favoriete Chantal quote:
"Komt het op blackboard? Ja? Ga je nog wat nieuws vertellen? Nee? Oké dan ga ik weer."

Herkenbaar, ik vond het altijd vreselijk als aanwezigheid verplicht was. Ik maakte er ook een thuisstudie van en heb na mijn middelbare school niets meer hoeven herkansen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:32

Ik was juist altijd wel aanwezig en probeerde ook daadwerkelijk mee te doen tijdens de lessen. Alleen deed ik thuis voor de meeste vakken vrij weinig. Dus al die 6jes zijn gehaald op wat ik tijdens de lessen heb opgeslagen :') ik ben ook zo'n chaoot die er dan savonds in bed achter kwam dat er de volgende ochtend een toets op het programma stond

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:46

c_alsemgeest schreef:

Ik heb ontzettend FOMO en kan ‘spijbelen’ echt niet aan omdat ik dan zeker weet dat er wat verteld gaat worden wat je moet weten voor de toets.
Ik heb bij een vak een les gemist en wist ook zeker dat ik het niet ging halen.
En ja, dan ben ik dus ook degene met een 8 :')

Fly_high schreef:
Mijn biecht is dat ik altijd enorme hekel had aan mensen zoals jullie :+ je moet toch kunnen inschatten dat je het wel haalt?

Ik kan het oprecht niet in schatten :o

Op mijn MSc opleiding dacht ik het hele jaar bij elke toets dat het niet goed genoeg was om daarna confused te zijn; ‘wow, geven ze hier echt een 6-7-8 voor op een masteropleiding??’
Of bij een kennistoets zitten, keihard in de diepte geleerd en dan de vragen zien en denken: ‘oh, is dit het niveau? Eitje’ :+

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:56

Ik ben de persoon die denkt dat ie ‘t niet haalt en dat uiteindelijk dus ook niet doet :7 :7 :7

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:12

beegee schreef:
Ik ben de persoon die denkt dat ie ‘t niet haalt en dat uiteindelijk dus ook niet doet :7 :7 :7

Dan heb je gewoon heel erg goed ontwikkelde zelfkennis, dat is ook wat waard :+

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:47

Ik vind het stiekem heerlijk dat de garage niet had laten weten dat de leen auto er niet was, ik daardoor met mijn jongste met de bus naar huis moest, de eerste bus net miste en vervolgens dus geen tijd meer heb voor huishouden. Had daar al zo geen zin in en mijn zoontje vond de busrit geweldig!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:07

Dat ik echt bijna moet huilen van m'n haar. Wil niet janken om iets wat weer aangroeit maar het idee en de voorbeelden waren een bob op schouderlengte. Het is geknipt naar een bob die m'n kin nog niet eens haalt. Kan niet meer vast en ik zie er uit als een peuter/man/lego poppetje en heb er ineens werk aan wat ik niet wil. Mis m'n staart |(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-22 13:15

Helderder schreef:
Dat ik echt bijna moet huilen van m'n haar. Wil niet janken om iets wat weer aangroeit maar het idee en de voorbeelden waren een bob op schouderlengte. Het is geknipt naar een bob die m'n kin nog niet eens haalt. Kan niet meer vast en ik zie er uit als een peuter/man/lego poppetje en heb er ineens werk aan wat ik niet wil. Mis m'n staart |(

Nooo, maak eens een foto? Waarschijnlijk valt het mee!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:34

Urbanus schreef:
Nooo, maak eens een foto? Waarschijnlijk valt het mee!

Ramptoerist

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 15:31

Biecht; ik haat mensen (met een passie) die zeuren dat hun toets zo slecht ging en in het weekend lekker hebben afgesproken ofzo (en dus niks gedaan) en dan een 8 halen. Terwijl ik keihard mn best doe en door stress minder goede resultaten heb.

:+ :+

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 15:33

Mirre1415 schreef:
Biecht; ik haat mensen (met een passie) die zeuren dat hun toets zo slecht ging en in het weekend lekker hebben afgesproken ofzo (en dus niks gedaan) en dan een 8 halen. Terwijl ik keihard mn best doe en door stress minder goede resultaten heb.

:+ :+

Ik biecht hierin met je mee want ik kan mij hier volkomen in vinden. De spanning maken de resultaten beduidend minder. :(