Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Dat ik veel kennis heb van geaardheden komt omdat ik overal ook open voor sta en niet moeilijk doe als iemand X, Y of Z is.
germie schreef:hoef ook niet iemand met een vage buitenlandse naam
Relaxed schreef:Maar wat heeft hetero zijn te maken met schuine praat? Waarom haal je dat er steeds bij?
germie schreef:Maar dat zegt toch ook helemaal niemand?Relaxed schreef:Maar wat heeft hetero zijn te maken met schuine praat? Waarom haal je dat er steeds bij?
Omdat ik hier een stempel krijg toebedeeld wat ik niet heb. Ik ben hetero, punt, niet meer en niet minder. Ik ben geen lesbo, homo of weet ik veel wat. Ik kan wel zeggen dat ik op iets meer intelligent dan gemiddeld val, maar ben ook niet sapioseksueel.
Urbanus schreef:Was het maar zo, dat had me een hoop leed bespaard in die achterlijke peer reviewoefeningen die ik op de uni moest doen.Hoger opgeleid zegt dus niks over begrijpend kunnen lezen.
germie schreef:Ah, ik ben dus abnormaal. En bedankt hè.Nogmaals, ik ben normaal hetero. En hou niet van schuine praat over geslachtsdelen. Niet meer en niet minder. Dus die mannen vallen af.
Mkango schreef:Urbanus schreef:Was het maar zo, dat had me een hoop leed bespaard in die achterlijke peer reviewoefeningen die ik op de uni moest doen.Hoger opgeleid zegt dus niks over begrijpend kunnen lezen.
germie schreef:Ah, ik ben dus abnormaal. En bedankt hè.Nogmaals, ik ben hier normaal hetero. En hou niet van schuine praat over geslachtsdelen. Niet meer en niet minder. Dus die mannen vallen af.
Mkango schreef:Ah, ik ben dus abnormaal. En bedankt hè.
Fly_high schreef:Mkango schreef:Ah, ik ben dus abnormaal. En bedankt hè.
Geen zorgen, ik heb weer een vage buitenlandse naam so there's that
Wandelen in Nepal is wel heel tofal weet ik ff niet zeker hoe ik het aan mijn seksuele geaardheid moet linken
behalve dat het niet aanmoedigend is om seks te hebben is als je in een doorwaaihutje slaapt zo koud is dat je drinkwater s nachts bevriest
Mkango schreef:germie schreef:Het was een inside joke tussen Urbanus en mij, germie, die was niet op jou van toepassing.Ik weet ook niet wat wandelen met geaardheid te maken heeft. Kennelijk verandert de geaardheid als je Nepal bezoekt? LOL