Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:49

Zebrastreep schreef:
Dat er een cliënt tijdens mijn dienst gebeten werd door een paard. Paard gaf trouwens 0,0 tekens dat het ging bijten. Gelukkig met jas aan en een kleine blauwe plek. Het viel mee! Maar baal er ontzettend van normaal let ik zo goed op... En voel me ook schuldig.

Dat paard liet overigens ook niet meer los. Weet ook niet hoe ik hem los heb gekregen. Paard zelf stond beetje te kijken van ik doe toch niks?

Heb ik dus ook ooit gehad dat paard gewoon niet meer los wilde laten alleen was het bij mij een vinger. Verrot pijn dat het deed en was alleen op stal. %)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:50

Dat mijn haar net met plukken los liet in de douche... -O- ik heb al maanden dat ik denk 'wow is dit normaal of verlies ik best veel?' maar dit vond ik dus best wel pittig... misschien maar even een afspraak maken om te controleren.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:52

Geen motivatie om te rijden.
Maar eigenlijk wil ik ook weer wel rijden....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:57

hagelslag schreef:
Geen motivatie om te rijden.
Maar eigenlijk wil ik ook weer wel rijden....

Gewoon een keer lekker opzadelen en gaan rijden. :j *\o/*

Vannacht verschillende keer wakker geworden van de pijn. Plek van het bloedprikken van vorige week ook nog steeds last van eind van de dag als ik druk bezig geweest ben.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 09:58

Valerie93 schreef:
Gevraagd door werk om overwerk te maken. Aangegeven dat ik niet kan en daardoor een rot opmerking gekregen nu aan twijfelen of dat ik toch maar moet gaan overwerken..

Niet over laten halen en zéker niet na een rotopmerking. Leer je ze alleen maar mee dat als ze zich poedersuiker gedragen, jij wel komt opdraven.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-21 09:59

AmyII schreef:
Valerie93 schreef:
Gevraagd door werk om overwerk te maken. Aangegeven dat ik niet kan en daardoor een rot opmerking gekregen nu aan twijfelen of dat ik toch maar moet gaan overwerken..

Niet over laten halen en zéker niet na een rotopmerking. Leer je ze alleen maar mee dat als ze zich poedersuiker gedragen, jij wel komt opdraven.

Idd.

En structureel overwerken is geen probleem wat ze bij jou neer horen te leggen, maar dan moeten ze bij zichzelf te rade gaan of ze niet meer ruimte in de organisatie moeten maken voor extra personeel.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 11:18

Jeuk, jeuk en nog eens jeuk. Even douchen en ik word helemaal gek.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 11:32

TheNovelist schreef:
Dat mijn haar net met plukken los liet in de douche... -O- ik heb al maanden dat ik denk 'wow is dit normaal of verlies ik best veel?' maar dit vond ik dus best wel pittig... misschien maar even een afspraak maken om te controleren.

:knuffel: Ik weet hoe dit voelt, heel klöte is dat.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 11:48

marley93 schreef:
TheNovelist schreef:

:knuffel: Ik weet hoe dit voelt, heel klöte is dat.

Heftig zeg! Ik weet ook hoe het voelt, als je er behoefte aan hebt, mag je me een pb sturen. :knuffel:

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 12:50

MyWishMax schreef:

Helpt een hooikoorts antihistamine tablet niet.
Die stilt vaak de jeuk.

Jeuk is erger dan pijn zeggen ze altijd en dat is ook zo.

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 13:02

Mando schreef:
MyWishMax schreef:

Helpt een hooikoorts antihistamine tablet niet.
Die stilt vaak de jeuk.

Jeuk is erger dan pijn zeggen ze altijd en dat is ook zo.

Nou echt hoor. Ik heb urticariele vasculitis, dat is een soort chronische netelroos met dus heel veel jeuk. Momenteel moet ik een week stoppen met mijn medicatie ivm covid vaccinatie (mag niet tegelijk). Maar jeetje, de jeuk is alweer zo heftig dat ik me soms geen raad weet. Dus ja, ergernisje :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 13:09

Dat ik zojuist hulp heb moeten vragen voor mijn bureau, ik wil hem verplaatsen van de ene naar de andere kamer. Hij is van massief hout, dus zwaargewicht. Ik heb hem in mijn eentje omgekiept, uit elkaar gekregen, verplaatst, en in de andere kamer heb ik hem weer in elkaar gezet... Maar hij ligt daar nu op zijn zij (anders kreeg ik de poten er niet op) en nu krijg ik hem niet meer overeind want hij is te zwaar. Grr...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 13:36

Vriend die boos is omdat hij zijn fietsbanden niet kan oppompen met mijn fietspomp omdat er in zijn banden een Frans ventiel zit en mijn pomp voor Dunlop ventielen is :') :evaw:

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 14:58

Al mn collega's zijn, of al op vakantie geweest of gaan binnen 2 a 3 weken.
Ik moet nog wachten tot 1 oktober :(

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 15:32

Zoon heeft een jongerenrekening gekregen. Alles activeren, als laatste moet ie een sms krijgen om te bevestigen. Die komt dus niet.. alleen de laatste 4 cijfers staan er, dus kunnen niet het hele nr controleren.

Geen kantoor meer hier in de buurt. Je moet langskomen..

Toch gebeld, word je doorgeschakeld en niet opgenomen..

Serieus?

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 15:43

Ik probeer me nu al een week te herinneren naar welke voorstelling ik ooit eens op date ben geweest in Utrecht, en ik kom er gewoon niet meer op. Terwijl het toch best leuk was, maar mijn brein heeft het compleet gewist. Zo frustrerend! :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 15:44

Kramp en last van mijn nek al een paar dagen. Vooral met autorijden geen pretje

Denk verkeerde beweging gemaakt ik verzorg nu die paarden hier natuurlijk en nog mijn jonge paard met abces. Ik slaap wel goed elke nacht

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 15:45

Dat ik twijfel of ik alleen op vakantie moet gaan. De avonturier in mij zegt "ja doen", en de twijfelaar in mij vraagt zich af of het niet veiliger is om iemand mee te nemen. Soms zou ik willen dat ik wat dapperder was.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:10

Lau07 schreef:
Dat ik twijfel of ik alleen op vakantie moet gaan. De avonturier in mij zegt "ja doen", en de twijfelaar in mij vraagt zich af of het niet veiliger is om iemand mee te nemen. Soms zou ik willen dat ik wat dapperder was.

Ligt er een beetje aan waar je naartoe zou willen natuurlijk.
Ik heb ook met t idee gelopen destijds, maar mn paarden vonden de kliniek te leuk :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:16

Epplejeck. 20 juli eczeemdeken besteld, verkeerde maat geleverd en dus meteen retour en nu zijn we 5 augustus en nog steeds niets. Ik heb nog altijd geen deken en er is amper communicatie: 1 keer een standaardmailtje omdat ik zelf eerst gemaild had. Ik wil wel geduld hebben en geen lastige klant zijn, maar het is nou eenmaal niet het type product dat je voor de leuk of luxe koopt. Dus het heeft niet zozeer met mijn geduld te maken, maar wel met het gemak van mijn paard.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:19

Gini schreef:
Epplejeck. 20 juli eczeemdeken besteld, verkeerde maat geleverd en dus meteen retour en nu zijn we 5 augustus en nog steeds niets. Ik heb nog altijd geen deken en er is amper communicatie: 1 keer een standaardmailtje omdat ik zelf eerst gemaild had. Ik wil wel geduld hebben en geen lastige klant zijn, maar het is nou eenmaal niet het type product dat je voor de leuk of luxe koopt. Dus het heeft niet zozeer met mijn geduld te maken, maar wel met het gemak van mijn paard.

Dit is precies de reden dat ik nooit iets bestel bij EJ en het altijd ophaal in de winkel en zelf weer ga omruilen mocht dat nodig zijn. Altijd zoveel gezeik met het verzenden en terugsturen. :n

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-21 16:20

Dat ik een zaagselhoofd heb en geen overzicht weet te bewaren over mijn werkzaamheden. Schiet niet heel erg op als je op de administratie zit :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:32

De heerlijke boterkoek bij mijn vader op tafel laten liggen :( Nou ja,heb ik zondag lekker boterkoek.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:34

Lau07 schreef:

DOEN!! Ik heb het 2.5 jaar terug gedaan en was echt de leukste vakantie ooit. Daarna wilde mijn paard een vriendschap met de DA opbouwen en dacht ik, laat ik er nog 2 bij nemen :+

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 16:37

Marocje schreef:
Zoon heeft een jongerenrekening gekregen. Alles activeren, als laatste moet ie een sms krijgen om te bevestigen. Die komt dus niet.. alleen de laatste 4 cijfers staan er, dus kunnen niet het hele nr controleren.

Geen kantoor meer hier in de buurt. Je moet langskomen..

Toch gebeld, word je doorgeschakeld en niet opgenomen..

Serieus?

Klinkt als ING. Is helaas inderdaad zo dat je het telefoonnummer alleen op een ING kantoor kunt inzien en aanpassen. Telefonisch kunnen ze alleen bevestigen of ontkennen dat het nummer goed staat dus daar had je toch niks aan gehad. Zit niets anders op dan naar kantoor gaan en dan ook daar direct alles activeren zodat je dit geintje niet weer hebt.