Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 16:34

Kat is inmiddels aangemeld bij FB groepen uit de buurt, flyers worden geregeld, straks alleen nog even langs gaan bij buren.. Al hebben die allemaal een dichte tuin. Maargoed, kan geen kwaad.
Denken er aan om vanavond met de andere kant naar buiten te gaan en hopen dat ie haar ruikt/hoort. Natvoer neergezet, kattenbak staat buiten op de stoep, voordeur staat open en vannacht gaat mijn vriend er ook slapen in de hoop dat ie snel de deur dicht kan doen indien nodig.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 16:35

Benthhh schreef:
Kat is inmiddels aangemeld bij FB groepen uit de buurt, flyers worden geregeld, straks alleen nog even langs gaan bij buren.. Al hebben die allemaal een dichte tuin. Maargoed, kan geen kwaad.
Denken er aan om vanavond met de andere kant naar buiten te gaan en hopen dat ie haar ruikt/hoort. Natvoer neergezet, kattenbak staat buiten op de stoep, voordeur staat open en vannacht gaat mijn vriend er ook slapen in de hoop dat ie snel de deur dicht kan doen indien nodig.

Hopelijk is hij snel terecht. :(:)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:43

Nayomie schreef:
Hopelijk is hij snel terecht. :(:)

Ik hoop het ook zo erg.. hoop dat ie vannacht als het stil is buiten terugkomt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:44

Oma met corona gaat best wel slecht... Vanmorgen heeft ze 15 minuten op de grond gelegen. Ze voelt zich heel erg slap. Mijn opa daarin tegen heeft 2 dagen klachten gehad en voelt zich nu weer goed vreemd genoeg. We maken ons behoorlijk zorgen , mijn oma is werkelijk nooit ziek. Ik heb het idee dat ze ook niet eet wat wel normaal is als je ziek bent maar het zou beter zijn als ze wel wat gaat eten. Wat mij betreft had de huisarts wel allang gebeld mogen worden := Mijn moeder zei ook nee hoeft niet totdat ik zei als een cliënt van mij dit zou doen had ik zeker al gebeld. Dus hopelijk wachten ze daar ook niet te lang mee.

Mijn tante is inmiddels ook ziek maar heeft lichte klachten en heeft zich laten testen. Maar zij gaat er wel goed doorkomen daar heb ik geen twijfels over. Is ook nog wel jong en verder gelukkig gezond.

Niet echt een ergernis maar gewoon heel vervelend dat er zoveel ziekte is in de familie.

Dan ergernis 2 een hoestend jong paard... Ik vond haar al wat rustig. Wel alert en eten dus dat is een goed teken. Wel de luchtpijp en slokdarm wat gemasseerd en toen leek het beter te gaan. Maar even aankijken hoe het verder ontwikkeld. Daarna deed mevrouw een rondje rengalop door de wei zonder te hoesten dus dat is wel een goed teken _O-

En de laatste ergernis is dat ik nog steeds niet met een belangrijke vriendin heb kunnen praten. Ik heb wel mijn best gedaan maar het ligt nu een beetje bij haar. Ik mis haar ontzettend en nu helemaal omdat ze normaal een hele grote steun voor mij is. Het voelt raar omdat we ondanks leeftijdsverschil een hele leuke band met elkaar hadden. Het is jammer dat ik mijn vertrouwen begin te verliezen in haar.... Ik probeer zeker wel door te gaan en er niet in te blijven hangen , maar soms is het wel even moeilijk.
Hopelijk vinden we elkaar later weer en tot dan haar maar in mijn hart houden...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:54

Liep net in de supermarkt naar de kassa. Een kassa was echt leeg en de andere twee zo goed als. Dus ik loop naar die ene. Maar vlak voor de kassa doe ik nog even mijn podcast stopzetten en mijn koptelefoon af. Rent er letterlijk een man langs mij heen om snel zijn boodschappen op de band te leggen. Er waren nog twee kassa's zowat leeg. We zitten niet meer op de kleuterschool waar je moest rennen om de duwkar te pakken. :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 18:07

Dat het biertje toch wat zwaarder viel dan verwacht :=
Waar is de tijd dat ik 7 pilsjes weg kon drinken? :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 18:33

Dat ik mijn schoolmail met geen mogelijkheid meer op mijn telefoon kan krijgen. En daardoor dus ook mijn agenda niet kan zien... Vind dat heel irritant aangezien ik graag gewoon mijn agenda's allemaal bij elkaar heb op een plek.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 19:01

Vol goede moed begonnen aan mijn eerste pastel tekening... Maar de foto te klein overgenomen op mijn pastelmat. Kwam ik alleen pas achter toen ik al begonnen was met tekenen.
Nou ja, al doende leert men... :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:07

Dat ik geen fijne, mooie, leuke (t-)shirts kan vinden, die ook nog mooi blijven na 3x wassen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:18

Meliaforever schreef:
Dat ik geen fijne, mooie, leuke (t-)shirts kan vinden, die ook nog mooi blijven na 3x wassen.

Ik zweer bij de stretch T-shirt van de zeeman!

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:27

Huisbaas die niet stopt met kameradvertenties sturen. En er nog steeds van overtuigd is dat ik weg ben volgende week. Mens... Grotere boom voor je kop kan je niet hebben.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:29

Knudd schreef:
Huisbaas die niet stopt met kameradvertenties sturen. En er nog steeds van overtuigd is dat ik weg ben volgende week. Mens... Grotere boom voor je kop kan je niet hebben.

Hoelang zijn er nu al problemen en waarom wil je huisbaas je weg hebben? Dit speelt toch al flink lang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:32

Ik bedenk me net dat ik van het weekend naar m'n ouders moet, maar geen Nederlandse OV-kaart meer heb. :')

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:39

2 happen soep met moeite weggekregen. Ik word nooit ziek dus vind mezelf even heel zielig :o

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:42

JackieT schreef:
2 happen soep met moeite weggekregen. Ik word nooit ziek dus vind mezelf even heel zielig :o

Het zijn wel 2 happen +:)+
Maar snel opknappen :(:)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:42

Dat ik in mijn enthousiasme kaarten kocht voor een festival in oktober 2021... in de overweging dat in oktober nog zo ver weg is en ik dan toch de kaartjes voor Twents piraten festival heb..
Wie weet ziet de wereld er dan heel anders uit.
En anders gewoon weer een dagje thuis.

Vergetende dat als de wereld er dan anders uitziet. Ik ook een uitnodiging heb voor een bruiloft... die dag.

Idee, om eerst in mijn agenda te kijken is er door Corona beetje Verdwenen.

Dus tegen die tijd maar weer verkopen.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:43

Hij is terecht!!!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:48

Benthhh schreef:
Hij is terecht!!!

Oh wat fijn!

Maar even flink verwennen :j

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:53

Benthhh schreef:
Hij is terecht!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:55

Benthhh schreef:
Hij is terecht!!!

Super fijn!! *\o/*

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:57

Mkango schreef:
Ik bedenk me net dat ik van het weekend naar m'n ouders moet, maar geen Nederlandse OV-kaart meer heb. :')

Ai, dat is lastig. Trein is geen probleem, maar ik weet niet of je voor de bus een anonieme kaart kunt kopen?
Precies om deze reden heb ik een €0 maandabonnement. Je betaalt alleen wat je reist.

Knert schreef:
Dat ik in mijn enthousiasme kaarten kocht voor een festival in oktober 2021... in de overweging dat in oktober nog zo ver weg is en ik dan toch de kaartjes voor Twents piraten festival heb..
Wie weet ziet de wereld er dan heel anders uit.
En anders gewoon weer een dagje thuis.

Vergetende dat als de wereld er dan anders uitziet. Ik ook een uitnodiging heb voor een bruiloft... die dag.

Idee, om eerst in mijn agenda te kijken is er door Corona beetje Verdwenen.

Dus tegen die tijd maar weer verkopen.

Ik hoop dat het tegen die tijd kan. Bij een aantal aanbieders stond in de kleine lettertjes dat die kaartjes gekoppeld waren aan je bsn-nummer :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 21:03

Luxorvalkje schreef:
Mkango schreef:

Ai, dat is lastig. Trein is geen probleem, maar ik weet niet of je voor de bus een anonieme kaart kunt kopen?
Precies om deze reden heb ik een €0 maandabonnement. Je betaalt alleen wat je reist.
Ik moet eerst met de metro... volgens mij staan er daar op het station wel automaten om een OV-kaart te kopen, maar het is al een paar jaar geleden (zeg maar: meer dan 10 :') ) dat ik dat gedaan heb, dus 100% zeker weet ik het niet meer. :') Het wordt tijd dat ze hier ook gewoon het Londense systeem invoeren, waarbij je ook gewoon contactloos met je pinpas kunt betalen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 21:06

Benthhh schreef:
Hij is terecht!!!

Yesss!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 21:08

Wat fijn dat de kat weer terecht is!

Ik erger me aan die vent met de 2 herdershonden in Meester Frank Visser doet Uitspraak..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 21:11

Benthhh schreef:
Hij is terecht!!!

Fijn!

Schakelprogramma voor voetbal. Wie volgt alle 6 clubs die spelen? Ik volg 1 club/wedstrijd. De andere 2 wedstrijden maakt mij niets uit...

Overgeschakeld naar the voice, maar of dat nou kwaliteit is :=
Laatst bijgewerkt door Kookaburra op 26-02-21 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt