Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:Kat is inmiddels aangemeld bij FB groepen uit de buurt, flyers worden geregeld, straks alleen nog even langs gaan bij buren.. Al hebben die allemaal een dichte tuin. Maargoed, kan geen kwaad.
Denken er aan om vanavond met de andere kant naar buiten te gaan en hopen dat ie haar ruikt/hoort. Natvoer neergezet, kattenbak staat buiten op de stoep, voordeur staat open en vannacht gaat mijn vriend er ook slapen in de hoop dat ie snel de deur dicht kan doen indien nodig.
Mkango schreef:Ik bedenk me net dat ik van het weekend naar m'n ouders moet, maar geen Nederlandse OV-kaart meer heb.
Knert schreef:Dat ik in mijn enthousiasme kaarten kocht voor een festival in oktober 2021... in de overweging dat in oktober nog zo ver weg is en ik dan toch de kaartjes voor Twents piraten festival heb..
Wie weet ziet de wereld er dan heel anders uit.
En anders gewoon weer een dagje thuis.
Vergetende dat als de wereld er dan anders uitziet. Ik ook een uitnodiging heb voor een bruiloft... die dag.
Idee, om eerst in mijn agenda te kijken is er door Corona beetje Verdwenen.
Dus tegen die tijd maar weer verkopen.
Luxorvalkje schreef:Ik moet eerst met de metro... volgens mij staan er daar op het station wel automaten om een OV-kaart te kopen, maar het is al een paar jaar geleden (zeg maar: meer dan 10Mkango schreef:Ik bedenk me net dat ik van het weekend naar m'n ouders moet, maar geen Nederlandse OV-kaart meer heb.
Ai, dat is lastig. Trein is geen probleem, maar ik weet niet of je voor de bus een anonieme kaart kunt kopen?
Precies om deze reden heb ik een €0 maandabonnement. Je betaalt alleen wat je reist.
Benthhh schreef:Hij is terecht!!!