Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Mijzelf en dat ik me zo'n zorgen kan maken over op welke dagen ik het best mijn haar kan wassen, in plaats van, gewoon wassen als ze vet zijn
MyWishMax schreef:Zertab schreef:Mijzelf en dat ik me zo'n zorgen kan maken over op welke dagen ik het best mijn haar kan wassen, in plaats van, gewoon wassen als ze vet zijn
Herkenbaar
Als ik het vandaag was, dan moet het dan en dan weer, maar die dag rijd ik paard dus wil ik het daarna wassen, maar die dag moet het schoon zijn.Kan ik het nog een dagje rekken, zodat het beter uitkomt of moet ik ergens heen waar ik geen vet haar wil hebben? Echt, waar kan je je druk om maken he?
Ik kan het niet elke dag wassen, vindt hoofdhuid niet leuk om uren lang met nat haar te zitten. Iets met heel veel en heel dik haar. ('s avonds wassen is 's ochtends nog vochtig)
deksel schreef:Ik heb echt zo'n impulsief-boodschappen-doen-probleem. Ik moet echt leren om alleen te kopen wat ik nodig heb.
Zertab schreef:Ja dat dus! Nu vet haar, maar nog wel acceptabel zeg maar. Dus morgen eerst sporten en dan wassen. En dan dus dinsdag weer, want maandag sporten. En dinsdag zie ik vrienden enzo. En maandag wasse is dan weer te kort op zaterdag... pff
Alleen moet ik zondag werken en dik zweten dus dat is dan heel jammer.
Elke dag wassen ga ik niet doen, dat is niet goed voor mijn haar.
MyWishMax schreef:Zertab schreef:Ja dat dus! Nu vet haar, maar nog wel acceptabel zeg maar. Dus morgen eerst sporten en dan wassen. En dan dus dinsdag weer, want maandag sporten. En dinsdag zie ik vrienden enzo. En maandag wasse is dan weer te kort op zaterdag... pff
Alleen moet ik zondag werken en dik zweten dus dat is dan heel jammer.
Elke dag wassen ga ik niet doen, dat is niet goed voor mijn haar.
Ja, geweldig! Ik liep gisteren met net aan haar, had het eigenlijk 's avonds moeten wassen, maar vandaag rijden dus maakt vet haar niet uit en kan ik het daarna wassen. Dan weer kijken wanneerIk probeer het ook wat uit te stellen elke keer, maar zodra mijn haar nat wordt is het ook vettig als het opgedroogd is. Ik moet het dus met douchen dan omhoog doen. Wel jammer, het zou fijn zijn als ik het gewoon met alleen water kon spoelen op de dagen dat ik niet was.
Loeky01 schreef:Dat mijn moeder waarschijnlijk weer kanker heeft. Ik ben er een beetje klaar mee, we dachten gisteren dat ze anderhalf jaar schoon was. Vandaag controle van een ander “onderdeel” en daar komt toch weer wat uit...
ik erger me ook aan alles wat het ziekenhuis zo onwijs onhandig doet waarvan ik weet dat het beter kan.
Loeky01 schreef:Dat mijn moeder waarschijnlijk weer kanker heeft. Ik ben er een beetje klaar mee, we dachten gisteren dat ze anderhalf jaar schoon was. Vandaag controle van een ander “onderdeel” en daar komt toch weer wat uit...
ik erger me ook aan alles wat het ziekenhuis zo onwijs onhandig doet waarvan ik weet dat het beter kan.