Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katja schreef:Wij hebben gevlogen nadat het vliegverkeer tussen de VS en Europa stilgelegd werd. Ik heb in het vliegtuig niet zoveel stress gehad maar de luchthavens vond ik vreselijk. Iedereen zit overal aan en ze staan allemaal veel te dicht op je te hoesten en hijgen. Had echt verwacht dat het minder zou zijn dat het uiteindelijk bleek te zijn.
Tanken is niet zo'n probleem vind ik dan doe ik gewoon even een handschoentje aan en in de auto ontsmet ik mijn handen even. Dat deed ik anders ook al.
ODonoghue schreef:Zijn er hier al mensen naar Frankrijk, Monaco of Italië geweest?
Zo ja; tips ivm corona?
CharleyT schreef:Het heeft nooit volledig stilgelegen natuurlijk maar het was alleen Nederlanders die terug naar huis vlogen of de andere kant op ook mensen die terug naar huis gingen. Dus uitgestorven vliegvelden maar dan toch bij de controles alles dicht op elkaar.Katja schreef:Wij hebben gevlogen nadat het vliegverkeer tussen de VS en Europa stilgelegd werd. Ik heb in het vliegtuig niet zoveel stress gehad maar de luchthavens vond ik vreselijk. Iedereen zit overal aan en ze staan allemaal veel te dicht op je te hoesten en hijgen. Had echt verwacht dat het minder zou zijn dat het uiteindelijk bleek te zijn.
Tanken is niet zo'n probleem vind ik dan doe ik gewoon even een handschoentje aan en in de auto ontsmet ik mijn handen even. Dat deed ik anders ook al.
Vraagje: je vloog toen het vliegverkeer stilgelegd! was. Da's best knap![]()
_Lorette_ schreef:Ik las gisteren dat Slovenië de grenzen opende voor NL en BE (en inderdaad voor andere landen weer sloot). Maar dat is dus nog niet officieel? Mijn vriend heeft er wel wat moeite mee, omdat we net geannuleerd hebben. Ik vind Slovenië een beetje apart met hun besluitvorming omtrent het openen en sluiten van de grenzen voor bepaalde landen en ik merk dat ik daar zenuwachtig van word. Ik heb wel vrede met ons besluit. We gaan dan volgend jaar (indien mogelijk) wel die kant op.
Katja schreef:Ik zou heel blij zijn als Slovenië open gaat. Hopelijk komt er vandaag nieuws.
Edit: dit klinkt een soort van hoopvol. Al word ik dan weer minder gelukkig van het feit dat Kroatië naar de oranje lijst is verplaatst. https://www.croatiaweek.com/slovenia-de ... countries/
Jolliegirl schreef:Voor mij zou het wel van toepassing kunnen zijn omdat wij eerst naar Kroatië gaan en daarna doorreizen voor 3 nachten Slovenië. Dus even afwachten wat daar de beperkingen in gaan worden. Anders kunnen we nog overwegen om eerst Slovenië te doen en dan door naar Kroatië._Lorette_ schreef:Slovenië heeft Kroatië op oranje gezet.
Ah oke!
Voor ons dus niet van toepassing, we mogen nog steeds doorreizen.
Katja schreef:Voor mij zou het wel van toepassing kunnen zijn omdat wij eerst naar Kroatië gaan en daarna doorreizen voor 3 nachten Slovenië. Dus even afwachten wat daar de beperkingen in gaan worden. Anders kunnen we nog overwegen om eerst Slovenië te doen en dan door naar Kroatië.
LadyMadonna schreef:Vitas schreef:Wij zouden 29juli vertrekken vanuit Duitsland naar Turkije. Ik zie het niet echt meer gebeuren.
Zou je het willen?
Pandora2 schreef:_Lorette_ schreef:Vanaf zaterdag (morgen) schijnt het weer te mogen.
[ [url=m/svtKFa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frankrijk verlaat de groene lijst ?
Dus die gaan ook weer naar geel of hoe moet ik dat zien ?
Christiene schreef:Cordon vliegt niet meer naar Turkije.. Die familie die eerder in dit topic ook besproken was bij zo'n nieuwsitem kunnen dus niet daarheen.
Suzanne F. schreef:Christiene schreef:Cordon vliegt niet meer naar Turkije.. Die familie die eerder in dit topic ook besproken was bij zo'n nieuwsitem kunnen dus niet daarheen.
Dan gaan Priscilla, Jordy, Jaylinn en Delano zeker iemand in elkaar slaan. Want hun vakantie is afgepakt. En ze hebben het al zo moeilijk gehad de afgelopen tijd.