Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:Popstra schreef:Je kan ook een grote sjaal voor je mond en neus doen als je in de super loopt. En inderdaad, wegwerp handschoentjes aan doen voor je kar of mandje pakt.
Ik vermoed zomaar dat de virus deeltjes heel wat kleiner zijn dan de gaatjes in de stof.
Loretta schreef:Het RIVM krijgt toch kritiek uit alle hoeken.
Zelf snap ik ook niet waarom ze niet beter naar de WHO en China hadden geluisterd.
https://www.parool.nl/nederland/critici ... ce=twitter
Loretta schreef:Maar het is gigantisch onderschat. en die sussende Tweets van het RIVM aan het begin hebben toch wel een hoog "Gaat u toch rustig slapen gehalte"
Ik geef wel toe dat het iets is wat je in veel Westerse landen terug ziet. Dat heeft er misschien ook wel mee te maken dat wij nooit eerder met iets dergelijks te maken gehad hebben.
Kendra schreef:Loretta schreef:Maar het is gigantisch onderschat. en die sussende Tweets van het RIVM aan het begin hebben toch wel een hoog "Gaat u toch rustig slapen gehalte"
Ik geef wel toe dat het iets is wat je in veel Westerse landen terug ziet. Dat heeft er misschien ook wel mee te maken dat wij nooit eerder met iets dergelijks te maken gehad hebben.
Dat klopt. Het geldt voor vrijwel alle landen. Wij werken samen met een organisatie in Lombardije. Daar ging het ook zo.....
En er zijn hier nog grote verschillen. Ik zie het in de supermarkt, waar mensen zich op een volstrekt onverantwoorde manier gedragen. En hier in de buurt, waar loopgroepen nog steeds samen op pad gaan.
Ik geloof niet dat Nederlanders zich eerder dan nu het geval is in een keurslijf hadden laten dringen....
https://www.welingelichtekringen.nl/sam ... sgaan.html
moonsparkle schreef:Is nu toch? Npo1
Electra63 schreef:Opvolger van Bruins wordt Van Rijn, een PvdA.
Dat is bijzonder, omdat de PvdA geen deel uitmaakt van deze regering.
Hannanas schreef:het is wel een mooie tijd voor mensen, om ook eens extra te kijken naar hun voorbereiding op oa overstromingen en dergelijke!
LindyH schreef:Hannanas schreef:het is wel een mooie tijd voor mensen, om ook eens extra te kijken naar hun voorbereiding op oa overstromingen en dergelijke!
Dat denk ik ook wel ja. We zijn zo verwend geweest met dat alles er altijd maar gewoon was. Het is wel goed als we er met z'n allen wat meer bij stil gaan staan dat dingen ook weg kunnen vallen. En dus eigenlijk ook hoe goed we het normaal gesproken wel niet hebben.
LindyH schreef:Hannanas schreef:het is wel een mooie tijd voor mensen, om ook eens extra te kijken naar hun voorbereiding op oa overstromingen en dergelijke!
Dat denk ik ook wel ja. We zijn zo verwend geweest met dat alles er altijd maar gewoon was. Het is wel goed als we er met z'n allen wat meer bij stil gaan staan dat dingen ook weg kunnen vallen. En dus eigenlijk ook hoe goed we het normaal gesproken wel niet hebben.