Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Mijn eigen term daarvoor was 'chic'
xSCWx schreef:Waarom heb ik geen infrarood deken nodig van €449?![]()
https://www.flamengolife.nl/products/fl ... auna-deken
Alja schreef:Ik wil eigenlijk de Rambo dry rug voor mijn paard…
Ben ontzettend op zoek naar slechte reviews zodat ik er vanaf kan zien maar zie alleen maar goede reviews
ikke schreef:Alja schreef:Ik wil eigenlijk de Rambo dry rug voor mijn paard…
Ben ontzettend op zoek naar slechte reviews zodat ik er vanaf kan zien maar zie alleen maar goede reviews
Hoeveel dekens heb je al?
In principe heb je drie dekens nodig: een op het paard, een in de kast en een in de was; precies waarom militairen drie onderbroeken hebben
Alja schreef:Ik wil eigenlijk de Rambo dry rug voor mijn paard…
Telpeva schreef:Beter hou je het gewoon bij poffertjes, in een keer een paard past zo lastig op een bord joh.
Winged schreef:Je hebt al een paard. Waarom is een tweede nodig?
Telpeva schreef:Ritten ga je er sowieso voor rijden... 2x zoveel ritten elke dag met je kruiwagen van en naar de mesthoop
Winged schreef:Dus je hebt er al 3!
Het is herfst. Wil je echt zo graag nog een nummer 4 verzorgen in regen, wind, kou en blubber?
billy3105 schreef:Gelijk een motivatie voor mijn andere paard om met een buddy te trainen en kan ik rustig aan opzoek naar bijrijder die tegen de tijd dat ik een keer niet kan ik iemand heb die de paarden kent!
ikke schreef:billy3105 schreef:Gelijk een motivatie voor mijn andere paard om met een buddy te trainen en kan ik rustig aan opzoek naar bijrijder die tegen de tijd dat ik een keer niet kan ik iemand heb die de paarden kent!
FOUT!!
Die bijrijder kun je schudden, goede zijn vrijwel niet te vinden, degenen die hun paard trouw blijven, zijn niet beschikbaar want blijven het paard trouw! De rest is niet zo trouw en ben je dus kwijt tegen de tijd dat je ze nodig hebt.