Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 18:09

Ja was op het nieuws... Ik ben het niet eens met al die naamsveranderingen, nergens voor nodig. Echter mensen serieus doe normaal! Bedreigen wegens een naampje waar gaat het over... Die hebben echt geen leven.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 18:13

LadyMadonna schreef:
Ff over die bakker in Monster he... die heeft gister dus zijn winkel moeten sluiten omdat er mensen een moorkop kwamen eisen.... politie moest er zelfs bij komen |o

Zo zie je maar weer dat we het best goed hebben in Nederland, dat mensen zich zo druk kunnen maken voor zo iets kleins als een naamsverandering.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 19:30

Laibadji schreef:
Op mijn huurder! ;(

We wonen in een klein doodlopend straatje. Er staan 2 huizen die van ons zijn. Het ene verhuren we reeds 3 jaar. Gedurende de 3 jaar al aangegeven dat haar auto eigenlijk in de weg staat voor als we met de trailer weg willen. Met de trailer die we eerst hadden ging dit nog net maar sinds 3 weken hebben we een nieuwe trailer om ook de koets te vervoeren. Met andere woorden veel breder en langer.

Ik heb dit bij de huurder gaan melden en gevraagd om de auto te verzetten als ze in het buitenland is voor haar werk. (Als ze thuis is moet ik altijd appen en vragen om te verzetten wat ze wel doet). Ze ging hier rekening mee houden. Dus ik gerust.

Echter nu merken we dat ze dus in het buitenland zit en de auto staat op zijn gewone plaatsje. In de weg dus. We kunnen niet van onze hof rijden met de trailer zonder tegen haar auto te rijden. De trailer moet naar de keuring en we kunnen dus niet weg. Mijn vriend boos...

Ik app haar, krijg ik als antwoord: Ik zit in Friesland... Ik antwoord: Ja ik heb het jou vroeg genoeg gevraagd. Antwoord zij: Wanneer. Niet voor ik vertrok! Ik: Ik heb het jou een paar weken terug gevraagd en je ging hier rekening mee houden. Krijg ik als antwoord: Ik ben morgenavond thuis.

EXCUSEER! Ze heeft een oprit + nog extra plaats om haar auto veilig naast haar huis te plaatsen! Neen mevrouw wil hem voor haar huis op de plaats die ze altijd doet. Sorry hoor maar dit is heel egoïstisch! En dan nog het lef hebben om de verantwoordelijkheid bij mij te leggen. |o
Ik snap niet hoe je zo kan zijn???? Nochtans hebben (hadden }:) we een goede relatie en komen we goed overeen.) Als zij als huurder iets vraagt wordt het onmiddellijk hersteld en aangepakt. Vragen wij iets, dan kan het niet.
Binnen 3 maanden is ze weg.... wie komt er naar het feestje :+

Is de straat jouw straat? Of gewoon openbare weg?
Dat jij toevallig de verhuurder bent van degene die de auto in de weg parkeert, geeft je op zich geen extra rechten. Voor wat betreft de onhandig geparkeerde auto heb je exact dezelfde positie ten opzichte van deze persoon als iedere andere buur. Je hebt hooguit het extra voordeel dat jij als verhuurder vanzelfsprekend ook haar contactgegevens hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 19:40

Dat mijn vriend graag wat wou. Prijs afgesproken dat wij konden missen. Ondertussen is dit bedrag al verdriedubbelt en nu dringt hij aan op vervierdubbelen. Denk het niet kerel. Gaat hier niet over €10 ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 19:42

Kat stiekem op aanrecht gegaan toen ik weg was, op het aanrecht kots en op de grond de rest :r

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:17

Ineke2 schreef:
Ja was op het nieuws... Ik ben het niet eens met al die naamsveranderingen, nergens voor nodig. Echter mensen serieus doe normaal! Bedreigen wegens een naampje waar gaat het over... Die hebben echt geen leven.

precies, ik noem het dus moorkop, negerzoen, jodenkoek, zwarte piet. En we houden ook gewoon blanke vla en zwarte koffie. Anders mag je je paard ook geen bok meer noemen, al helemaal niet als het een merrie betreft.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:33

oomens schreef:
Laibadji schreef:
Op mijn huurder! ;(

We wonen in een klein doodlopend straatje. Er staan 2 huizen die van ons zijn. Het ene verhuren we reeds 3 jaar. Gedurende de 3 jaar al aangegeven dat haar auto eigenlijk in de weg staat voor als we met de trailer weg willen. Met de trailer die we eerst hadden ging dit nog net maar sinds 3 weken hebben we een nieuwe trailer om ook de koets te vervoeren. Met andere woorden veel breder en langer.

Ik heb dit bij de huurder gaan melden en gevraagd om de auto te verzetten als ze in het buitenland is voor haar werk. (Als ze thuis is moet ik altijd appen en vragen om te verzetten wat ze wel doet). Ze ging hier rekening mee houden. Dus ik gerust.

Echter nu merken we dat ze dus in het buitenland zit en de auto staat op zijn gewone plaatsje. In de weg dus. We kunnen niet van onze hof rijden met de trailer zonder tegen haar auto te rijden. De trailer moet naar de keuring en we kunnen dus niet weg. Mijn vriend boos...

Ik app haar, krijg ik als antwoord: Ik zit in Friesland... Ik antwoord: Ja ik heb het jou vroeg genoeg gevraagd. Antwoord zij: Wanneer. Niet voor ik vertrok! Ik: Ik heb het jou een paar weken terug gevraagd en je ging hier rekening mee houden. Krijg ik als antwoord: Ik ben morgenavond thuis.

EXCUSEER! Ze heeft een oprit + nog extra plaats om haar auto veilig naast haar huis te plaatsen! Neen mevrouw wil hem voor haar huis op de plaats die ze altijd doet. Sorry hoor maar dit is heel egoïstisch! En dan nog het lef hebben om de verantwoordelijkheid bij mij te leggen. |o
Ik snap niet hoe je zo kan zijn???? Nochtans hebben (hadden }:) we een goede relatie en komen we goed overeen.) Als zij als huurder iets vraagt wordt het onmiddellijk hersteld en aangepakt. Vragen wij iets, dan kan het niet.
Binnen 3 maanden is ze weg.... wie komt er naar het feestje :+

Is de straat jouw straat? Of gewoon openbare weg?
Dat jij toevallig de verhuurder bent van degene die de auto in de weg parkeert, geeft je op zich geen extra rechten. Voor wat betreft de onhandig geparkeerde auto heb je exact dezelfde positie ten opzichte van deze persoon als iedere andere buur. Je hebt hooguit het extra voordeel dat jij als verhuurder vanzelfsprekend ook haar contactgegevens hebt.

Oomens nogal lastig uit te leggen. Straatje is van ons en is 200 m lang en enkel onze 2 huizen (2 half open bebouwingen dus huizen plakken aan elkaar) staan daar. De straat is net de breedte van een auto en eindigt op onze hof. Hier is geen verkeer en enkel wij 2 moeten hier zijn. Zij heeft een oprit + nog extra plaats om te parkeren maar doet dit altijd op de meest onhandige plaats ondanks dat wij dit reeds besproken hebben. Zelfs een camionette kan niet meer tot bij ons thuis geraken. De andere kant van de straat is een hoge haag met flinke doorns (niet van ons) dus geen uitwijk mogelijkheden. Ook als wij mazout bestellen kan de leverancier niet tot bij ons raken. Ik ben ook van mening dat als je meer dan plaats genoeg hebt naast je huis je gerust ook daar kan parkeren. Liever een goede buur denk ik dan. Zo redeneer ik. Ik zorg er ook voor dat ze van ons geen hinder heeft. Dat heet respect voor een ander.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:41

germie schreef:
Ineke2 schreef:

precies, ik noem het dus moorkop, negerzoen, jodenkoek, zwarte piet. En we houden ook gewoon blanke vla en zwarte koffie. Anders mag je je paard ook geen bok meer noemen, al helemaal niet als het een merrie betreft.

Oh echt.... dat was het punt niet..... |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:47

Hoofdpijn en de hele dag nog niets gegeten doordat de partner van m’n beste vriendin is overleden vanmorgen. M’n hoofd staat helemaal nergens naar momenteel.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:47

LadyMadonna schreef:
germie schreef:

Oh echt.... dat was het punt niet..... |o

Germie moet altijd overal even vertellen hoe zij het wel noemt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:51

Doeislief <3

Laibadji lastig probleem. Hopelijk kun je de eventuele nieuwe huurder meteen “ opvoeden” om de auto op de oprit te zetten.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 21:05

Ineke2 schreef:
Doeislief <3

Laibadji lastig probleem. Hopelijk kun je de eventuele nieuwe huurder meteen “ opvoeden” om de auto op de oprit te zetten.

Dank je wel Ineke en we gaan ons best doen ;)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 21:28

Dan kan de brandweer er toch ook niet langs? Ik weet dat hier in Nederland de brandweer er ten allen tijde langs moet kunnen, ik mag hopelijk toch aannemen dat dit in België ook geldt?

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 22:07

Merileth schreef:
Dan kan de brandweer er toch ook niet langs? Ik weet dat hier in Nederland de brandweer er ten allen tijde langs moet kunnen, ik mag hopelijk toch aannemen dat dit in België ook geldt?

Brandweer kan er inderdaad niet langs als haar auto er staat. Is deze iets meer achteruit of op haar oprit, kan de brandweer net langs. We wonen hier wel een beetje speciaal en afgelegen. Vandaar ook dat ik het belangrijk vind dat we toch door kunnen.

Remembrance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 22:18

Dat ik net bij mijn vechtsport tegen een volwassene mocht vechten (terwijl ik in het jeugdteam zit) en dat eerst gewoon goed ging maar dat ik daarna mijn verdediging per ongeluk liet zakken waardoor ik op mijn neus geraakt werd en een bloedneus kreeg. Nu vind ik dat nooit een probleem, maar die man voelde zich dus heel schuldig (op zich best begrijpelijk, maar nergens voor nodig) waardoor we daarna alleen heel zachtjes aan konden doen.

Ik wilde mij stiekem vandaag heel graag even bewijzen.. Meestal gaat het gewoon goed, maar nu door deze fout heb ik het gevoel dat ik in een stuk weer als een 'lager niveau' gezien word. :\

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 22:33

Ineke2 schreef:
Doeislief <3

EENS!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 05:18

Stomme katten, hou je kat lekker binnen als je weet dat het ze snachts de boel uitvechten op straat. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 06:04

Nayomie schreef:
Stomme katten, hou je kat lekker binnen als je weet dat het ze snachts de boel uitvechten op straat. _-:(

Als je katten erg vindt, probeer batsende vossen onder je raam. :)) Maar vervelend is het wel.

Ik kan niet slapen...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 06:31

Ik ook niet! Mijn gedachten krijgen geen rust, ik heb de hele nacht al plafonddienst en binnen een paar uurtjes wordt mijn dochter weer wakker. Aarggh. Ik hoop maar dat je van liggen ook wat uitrust anders wordt het een zware dag morgen. :=

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 09:33

de jongste even een periode heeft dat hij geen brood wil eten, en er liever mee gaat spelen. En er is gister een stuk tand afgebroken bij mij, doet geen pijn ofzo maar voelt wel beetje vreemd.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 09:37

Dat ik zo enorm aan het twijfelen ben of ik in het laatste jaar van mijn studie na de zomer moet verhuizen of niet. Al het werk zit in Amsterdam, maar ik wil echt niet meer in een studentenhuis bijvoorbeeld. Als ik een betaalbare studio kan vinden is het geen probleem, maar vind dat maar eens in Amsterdam. Struggles. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 10:09

Mkango schreef:
Nayomie schreef:

Als je katten erg vindt, probeer batsende vossen onder je raam. :)) Maar vervelend is het wel.

Ik kan niet slapen...

Nou, katten die de boel wakker houden met wolven geluiden, hel. :') Maar vriend is met een emmer water naar buiten gegaan en hij richting op gegooid. Lekker rustig daarna. :Y)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 16:36

Ik loop al sinds eind november met pijn hoog in mijn buik, rechterkant, net onder de ribben. Alles wees op galstenen, dus echo gehad, eigenlijk alleen om dit te bevestigen. Niks. Terug naar huisarts, doorverwijzing gekregen naar de MDL-arts, en daar begint de lol. Maandag gebeld of ze een idee hadden wanneer ik aan de beurt ben.

'Ja, de wachttijd is vijf maanden, dus dat zou in mei zijn.' Ehm say whut? 'Maar toen ik een maand geleden belde naar aanleiding van deze verwijzing, werd er nog drie manden gezegd.' 'Dan hebben ze dat verkeerd gezegd.' Nou, lekker dan. Toch maar huisarts bellen dat ik het geen optie vind zolang te wachten, en die was het wel met me eens. Er was alleen geen directe aanleiding om er spoed van te kunnen maken.

Doorverwijzing naar ziekenhuis 2 gekregen (eergisteren), die met de kortste wachttijd. Krijg ik vanzelf een brief, hoef niet zelf te bellen. Prima, ik heb al veel aan mijn hoofd, scheelt weer wat. Vandaag brief in de bus. He, dat is vlot, fijn! 'Ten gevolge van het grote beroep dat op onze polikliniek wordt gedaan en de aard van uw aandoening, zien wij geen mogelijkheid om uw verwijzing te realiseren.' Ehm, gezien de aard van mijn aandoening? We weten verdorie nog niet wat er is, daar moet een MDL-arts juist meer duidelijkheid over verschaffen! Maandag maar weer huisarts bellen, want in het weekend kan dat natuurlijk niet. Intussen loop ik al 2 maanden met een onverklaarbare pijn in mijn buik, is er 2 keer urine en 3 keer bloed getest (zonder enig resultaat), en wil ik gewoon weten wat het is, want dit kost me bakken met energie.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 16:38

Aan mijn kamergenoten in het hostel..
Het grote licht gewoon aan doen en aan laten als ze weer weg gaan, deur gewoon echt open laten staan, luidruchtig doen.
Echt heel poedersuiker. Maarja, had ik maar een privekamer moeten boeken..

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 16:51

Merileth schreef:
Ik loop al sinds eind november met pijn hoog in mijn buik, rechterkant, net onder de ribben. Alles wees op galstenen, dus echo gehad, eigenlijk alleen om dit te bevestigen. Niks. Terug naar huisarts, doorverwijzing gekregen naar de MDL-arts, en daar begint de lol. Maandag gebeld of ze een idee hadden wanneer ik aan de beurt ben.

'Ja, de wachttijd is vijf maanden, dus dat zou in mei zijn.' Ehm say whut? 'Maar toen ik een maand geleden belde naar aanleiding van deze verwijzing, werd er nog drie manden gezegd.' 'Dan hebben ze dat verkeerd gezegd.' Nou, lekker dan. Toch maar huisarts bellen dat ik het geen optie vind zolang te wachten, en die was het wel met me eens. Er was alleen geen directe aanleiding om er spoed van te kunnen maken.

Doorverwijzing naar ziekenhuis 2 gekregen (eergisteren), die met de kortste wachttijd. Krijg ik vanzelf een brief, hoef niet zelf te bellen. Prima, ik heb al veel aan mijn hoofd, scheelt weer wat. Vandaag brief in de bus. He, dat is vlot, fijn! 'Ten gevolge van het grote beroep dat op onze polikliniek wordt gedaan en de aard van uw aandoening, zien wij geen mogelijkheid om uw verwijzing te realiseren.' Ehm, gezien de aard van mijn aandoening? We weten verdorie nog niet wat er is, daar moet een MDL-arts juist meer duidelijkheid over verschaffen! Maandag maar weer huisarts bellen, want in het weekend kan dat natuurlijk niet. Intussen loop ik al 2 maanden met een onverklaarbare pijn in mijn buik, is er 2 keer urine en 3 keer bloed getest (zonder enig resultaat), en wil ik gewoon weten wat het is, want dit kost me bakken met energie.

Zwevende rib syndroom?