Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Ff over die bakker in Monster he... die heeft gister dus zijn winkel moeten sluiten omdat er mensen een moorkop kwamen eisen.... politie moest er zelfs bij komen
Laibadji schreef:Op mijn huurder!![]()
We wonen in een klein doodlopend straatje. Er staan 2 huizen die van ons zijn. Het ene verhuren we reeds 3 jaar. Gedurende de 3 jaar al aangegeven dat haar auto eigenlijk in de weg staat voor als we met de trailer weg willen. Met de trailer die we eerst hadden ging dit nog net maar sinds 3 weken hebben we een nieuwe trailer om ook de koets te vervoeren. Met andere woorden veel breder en langer.
Ik heb dit bij de huurder gaan melden en gevraagd om de auto te verzetten als ze in het buitenland is voor haar werk. (Als ze thuis is moet ik altijd appen en vragen om te verzetten wat ze wel doet). Ze ging hier rekening mee houden. Dus ik gerust.
Echter nu merken we dat ze dus in het buitenland zit en de auto staat op zijn gewone plaatsje. In de weg dus. We kunnen niet van onze hof rijden met de trailer zonder tegen haar auto te rijden. De trailer moet naar de keuring en we kunnen dus niet weg. Mijn vriend boos...
Ik app haar, krijg ik als antwoord: Ik zit in Friesland... Ik antwoord: Ja ik heb het jou vroeg genoeg gevraagd. Antwoord zij: Wanneer. Niet voor ik vertrok! Ik: Ik heb het jou een paar weken terug gevraagd en je ging hier rekening mee houden. Krijg ik als antwoord: Ik ben morgenavond thuis.
EXCUSEER! Ze heeft een oprit + nog extra plaats om haar auto veilig naast haar huis te plaatsen! Neen mevrouw wil hem voor haar huis op de plaats die ze altijd doet. Sorry hoor maar dit is heel egoïstisch! En dan nog het lef hebben om de verantwoordelijkheid bij mij te leggen.![]()
Ik snap niet hoe je zo kan zijn???? Nochtans hebben (haddenwe een goede relatie en komen we goed overeen.) Als zij als huurder iets vraagt wordt het onmiddellijk hersteld en aangepakt. Vragen wij iets, dan kan het niet.
Binnen 3 maanden is ze weg.... wie komt er naar het feestje
Ineke2 schreef:Ja was op het nieuws... Ik ben het niet eens met al die naamsveranderingen, nergens voor nodig. Echter mensen serieus doe normaal! Bedreigen wegens een naampje waar gaat het over... Die hebben echt geen leven.
oomens schreef:Laibadji schreef:Op mijn huurder!![]()
We wonen in een klein doodlopend straatje. Er staan 2 huizen die van ons zijn. Het ene verhuren we reeds 3 jaar. Gedurende de 3 jaar al aangegeven dat haar auto eigenlijk in de weg staat voor als we met de trailer weg willen. Met de trailer die we eerst hadden ging dit nog net maar sinds 3 weken hebben we een nieuwe trailer om ook de koets te vervoeren. Met andere woorden veel breder en langer.
Ik heb dit bij de huurder gaan melden en gevraagd om de auto te verzetten als ze in het buitenland is voor haar werk. (Als ze thuis is moet ik altijd appen en vragen om te verzetten wat ze wel doet). Ze ging hier rekening mee houden. Dus ik gerust.
Echter nu merken we dat ze dus in het buitenland zit en de auto staat op zijn gewone plaatsje. In de weg dus. We kunnen niet van onze hof rijden met de trailer zonder tegen haar auto te rijden. De trailer moet naar de keuring en we kunnen dus niet weg. Mijn vriend boos...
Ik app haar, krijg ik als antwoord: Ik zit in Friesland... Ik antwoord: Ja ik heb het jou vroeg genoeg gevraagd. Antwoord zij: Wanneer. Niet voor ik vertrok! Ik: Ik heb het jou een paar weken terug gevraagd en je ging hier rekening mee houden. Krijg ik als antwoord: Ik ben morgenavond thuis.
EXCUSEER! Ze heeft een oprit + nog extra plaats om haar auto veilig naast haar huis te plaatsen! Neen mevrouw wil hem voor haar huis op de plaats die ze altijd doet. Sorry hoor maar dit is heel egoïstisch! En dan nog het lef hebben om de verantwoordelijkheid bij mij te leggen.![]()
Ik snap niet hoe je zo kan zijn???? Nochtans hebben (haddenwe een goede relatie en komen we goed overeen.) Als zij als huurder iets vraagt wordt het onmiddellijk hersteld en aangepakt. Vragen wij iets, dan kan het niet.
Binnen 3 maanden is ze weg.... wie komt er naar het feestje
Is de straat jouw straat? Of gewoon openbare weg?
Dat jij toevallig de verhuurder bent van degene die de auto in de weg parkeert, geeft je op zich geen extra rechten. Voor wat betreft de onhandig geparkeerde auto heb je exact dezelfde positie ten opzichte van deze persoon als iedere andere buur. Je hebt hooguit het extra voordeel dat jij als verhuurder vanzelfsprekend ook haar contactgegevens hebt.
germie schreef:Ineke2 schreef:Ja was op het nieuws... Ik ben het niet eens met al die naamsveranderingen, nergens voor nodig. Echter mensen serieus doe normaal! Bedreigen wegens een naampje waar gaat het over... Die hebben echt geen leven.
precies, ik noem het dus moorkop, negerzoen, jodenkoek, zwarte piet. En we houden ook gewoon blanke vla en zwarte koffie. Anders mag je je paard ook geen bok meer noemen, al helemaal niet als het een merrie betreft.
LadyMadonna schreef:germie schreef:precies, ik noem het dus moorkop, negerzoen, jodenkoek, zwarte piet. En we houden ook gewoon blanke vla en zwarte koffie. Anders mag je je paard ook geen bok meer noemen, al helemaal niet als het een merrie betreft.
Oh echt.... dat was het punt niet.....
Merileth schreef:Dan kan de brandweer er toch ook niet langs? Ik weet dat hier in Nederland de brandweer er ten allen tijde langs moet kunnen, ik mag hopelijk toch aannemen dat dit in België ook geldt?
Mkango schreef:Nayomie schreef:Stomme katten, hou je kat lekker binnen als je weet dat het ze snachts de boel uitvechten op straat.
Als je katten erg vindt, probeer batsende vossen onder je raam.Maar vervelend is het wel.
Ik kan niet slapen...
Merileth schreef:Ik loop al sinds eind november met pijn hoog in mijn buik, rechterkant, net onder de ribben. Alles wees op galstenen, dus echo gehad, eigenlijk alleen om dit te bevestigen. Niks. Terug naar huisarts, doorverwijzing gekregen naar de MDL-arts, en daar begint de lol. Maandag gebeld of ze een idee hadden wanneer ik aan de beurt ben.
'Ja, de wachttijd is vijf maanden, dus dat zou in mei zijn.' Ehm say whut? 'Maar toen ik een maand geleden belde naar aanleiding van deze verwijzing, werd er nog drie manden gezegd.' 'Dan hebben ze dat verkeerd gezegd.' Nou, lekker dan. Toch maar huisarts bellen dat ik het geen optie vind zolang te wachten, en die was het wel met me eens. Er was alleen geen directe aanleiding om er spoed van te kunnen maken.
Doorverwijzing naar ziekenhuis 2 gekregen (eergisteren), die met de kortste wachttijd. Krijg ik vanzelf een brief, hoef niet zelf te bellen. Prima, ik heb al veel aan mijn hoofd, scheelt weer wat. Vandaag brief in de bus. He, dat is vlot, fijn! 'Ten gevolge van het grote beroep dat op onze polikliniek wordt gedaan en de aard van uw aandoening, zien wij geen mogelijkheid om uw verwijzing te realiseren.' Ehm, gezien de aard van mijn aandoening? We weten verdorie nog niet wat er is, daar moet een MDL-arts juist meer duidelijkheid over verschaffen! Maandag maar weer huisarts bellen, want in het weekend kan dat natuurlijk niet. Intussen loop ik al 2 maanden met een onverklaarbare pijn in mijn buik, is er 2 keer urine en 3 keer bloed getest (zonder enig resultaat), en wil ik gewoon weten wat het is, want dit kost me bakken met energie.