Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Vervelend is dat Ineke!
Vandaag iemand die meer dan de vraagprijs en verzenden samen biedt. Vreemd?
Scheelt maar 75 cent dus misschien geen rekenwonder? Maar na mijn akkefietje vorige week met die vreemde link die ik kreeg per 06 ben ik wel een beetje op mijn hoede.
Wordt vervolgd...
Merexa schreef:Hier heb ik ook weer iets. Ik heb mooie skeelers te koop die maar lagen te verstoffen, dus deze heb ik in de was gezet en voor 60euro op Marktplaats gezet na ook een beetje te hebben gekeken wat ze er hier in de buurt voor vroegen. Het wijkt niet echt af en is een duur merk. Optie tot bieden heb ik uit staan. Toch kreeg ik een berichtje van iemand die ze wel voor 45euro wilde hebben, maar zelfs bied ze skeelers voor 55euro aan in dezelfde staat en nieuw ook goedkoper omdat deze haar niet passen. En ze woont ook nog eens meer dan 100km hier vandaan terwijl ik ophalen er bij heb staan..
Ineke2 schreef:Mijn ergernis is momenteel echt dat ik artikelen al voor bodemprijzen erop heb staan en dan nog maar de helft bieden.
Dan gaat het dus voor dingen in nieuwstaat of gebruikt maar nog mooi zonder zichtbare gebruiksschade voor 5 of 10 euro.
Dan ben je wat mij betreft echt een dikke krent.
Zo dat moest ik even kwijt
BopjeBo schreef:Snap die irritatie heel goed, zelfde ervaring. Verwachten ze nou echt dat je gloednieuwe items van de duurdere merken echt voor een prikkie kan verkrijgen? Of je vraagprijs vragen en verder niet meer reageren, zet ook altijd wat hoger in vanwege onderhandelen, jammer dan hoor.
Sassii schreef:Oh wat fijn om te horen!
Die van mij is sowieso extreeeeem bang voor vuurwerk. Ik woon vlakbij allerlei velden waar boeren nu met elektrische kanonnen vogels verjaren. Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat.
Het is nu zo erg dat mijn hond gewoon niet meer uitgelaten wil worden, behalve ‘s morgens vroeg om 06.00. Dat is dus ook helaas de enige wandeling van de dag. Voor de rest ligt ie alleen maar onder de bank te trillen. Zó sneu. Dus ik hoop zo erg dat dit gaat helpen, want ik ben echt behoorlijk wanhopig nu!
Zo, sorry voor de off-topic.
upendo schreef:Nouja, er staat dat het pakket bij mij is afgeleverd. Dus dan verwacht ik niet een bericht te krijgen dat het bij het postNL punt wordt afgeleverd morgen..![]()
Ben bang dat het ergens is neergezet of dat iemand het voor de deur heeft aangenomen..