Sodeletuut schreef:Oke, die van mij is sinds 3 november bij Den Haag Inbound, en het is ijzig stil. Kwam die van jou ook van buiten de EU?
Ja, uit Amerika
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Ik weet niet wat voor medicijn het is, wat uit India moet komen?
Maar als het niet is geregistreerd voor de Nederlandse/Europese markt, kun je ook nog de pech hebben dat het pakket tegen gehouden wordt.
Marije_jiplover schreef:Ik weet niet wat voor medicijn het is, wat uit India moet komen?
Maar als het niet is geregistreerd voor de Nederlandse/Europese markt, kun je ook nog de pech hebben dat het pakket tegen gehouden wordt.
Sodeletuut schreef:Marije_jiplover schreef:Ik weet niet wat voor medicijn het is, wat uit India moet komen?
Het is niet geregistreerd voor diergeneeskundig gebruik, maar wordt voor zover ik weet wel in ziekenhuizen gebruik voor covid patienten (Molnupiravir)
Sodeletuut schreef:Dat kan, ik moet nog maar even afwachten. Wat ik alleen raar vind is dat in Europa echt heel veel mensen dit binnen no-time binnen kregen.
Sodeletuut schreef:Ik moet maar even afwachten. Tot die tijd geven we de kat het achterlijk dure alternatief (kleine 25 euro per dag). Maar inderdaad wat Veulen84 zegt speelt denk ik ook een grote rol. Want ik had de douane aan de lijn en die zei, grote kans dat het helemaal niet bij ons is, maar gewoon nog in een hal op de inklaringsafdeling ligt bij PostNL.
Dat werd vanochtend via Twitter ook bevestigd, dat het heel druk is volgens PostNL op deze afdeling.