[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:52

Ik kan dus niet op hakken lopen en voor mijn rug moeten het momenteel zachte maar wel stevige schoenen zijn. Ik denk dat, als het jurkje goed past, ik ook langs Ecco, Ziengs etc. ga met het jurkje alvast aan.
Normaal zou ik wel zwarte laarsjes hebben staan maar momenteel zwik ik mijn enkel er zo doorheen.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:56

En nette sandaaltjes? Of muiltjes met punt?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 22:00

Beiden heb ik sowieso niet (ik heb kisten, dr. Martens, Allstars en wandelschoenen :+ ). Maar Ziengs etc kunnen mij vast ook wel helpen.
Want net die ene paar nette laarsjes kan ik momenteel niet op lopen.

Normaal doe ik dus ook mijn effen zwarte Martens onder jurkjes aan, maar dat zijn dan ook zogenaamde stoere jurkjes.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 22:08

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 22:11

Afbeelding

Deze ballerina's heb ik wel. Gaat ook niet denderend qua steun maar zou kunnen voor een avondje.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:21

Eerder maakte ik me altijd heel erg druk om de dresscode op een bruiloft. Sinds mijn eigen bruiloft niet meer zo. Ik weet amper nog van mensen hoe ze er uit zagen, echt wit-wit op een bruiloft blijft volgens mij een no-go. Het enige wat ik verder nog van een van de gasten weet is dat diegene iets aan had wat voor haar leeftijd gewoon niet oké was. Echt zo'n minijurkje terwijl ze al bijna 50 is. Prachtfiguur en ze kan het hebben, maar niet gepast. Maar verder.....

Ik denk dat de meeste mensen zich drukker maken over wat wel of niet oké is dan dat daadwerkelijk opvalt bij een bruiloft.

Oh enne, naar mijn mening kunnen All stars overal onder :D. Ik ben er op getrouwd.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:28

Thanks allemaal! Ik slaap prima, Julian, nu 7 weken, slaapt van 22.30-07.00 dus mij hoor je echt niet klagen! Is een zeer relaxte baby en mijn maxi- mini, nu 17 maanden oud, doet het ook super

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:09

Over bruiloften gesproken. Ik heb er vanmiddag ook een. Super leuk jurkje maar wat een hel om er passend ondergoed onder te vinden!

Afbeelding

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:12

Wat een leukerd Josien!

Vandaag mijn stippels weer aan!
Verder heb ik een paar vd jurkjes van San hier overgenomen, dus daar ben ik héél blij mee, kan niet wachten tot ik ze heb!

Afbeelding

Edit: ik heb echt 2 benen hoor!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:14

Die hier boven strapless onderjurk met ingenaaide BH onder doen, dan ben je klaar.

Of een nette huidkleurige body zou ook prima kunnen.

Geen kant en behalve rood, geen kleur er onder. Ik heb ook iets licht roze, daar kan rood (niet te fel) of huidskleur onder.
Zelfs wit ga je zien.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:16

Wat heerlijk Wiebke!

Ik weet nog wel wat mensen aanhadden op mijn bruiloft hoor := Dingen die ik erg mooi vond (zoals jurkje van bokker die hier ook zit :+: ) tot gewoon spijkerbroek en t shirt van familie. Veel te casual voor iemand die de hele dag mee ging.

Ik kan trouwens ook geen strapless BH's aan, maar maak me ook niet zo druk als je wel BH kan zien. Als het onder een jurkje echt niet kan, dan koop ik hem niet

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:30

Josien, prachtig jurkje en heel veel plezier vanmiddag!

San, ook weer prachtig! Staat je goed!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:40

Wat denken jullie hier van? Kan dit op een jeans of zou een zwarte broek beter zijn?

Afbeelding

Ik weet trouwens niet wat Julian hier dacht, maar ik geloof dat hij er behoorlijk klaar mee was

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jojoju op 30-08-19 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:49

Ik vind het juist wel kunnen,Wiebke. Ik weet niet wat de rest ervan vindt, maar dit is wat minder 'hard'? Ik weet niet helemaal hoe ik het uit moet leggen.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:00

Ik ben gek op die kleur, Wiebke.
En juist in combinatie met een donkere jeans! Warm.

Met zwart vind ik het uitstraling ook heel anders. Ik neig ook naar het woord hard. Moeilijk te omschrijven inderdaad.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:01

Oh ik had de foto eronder nog niet gezien.

Al kijkt hij nog zo boos, het is en blijft een mooie jongen :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:04

MyWishMax schreef:
Wat heerlijk Wiebke!

Ik weet nog wel wat mensen aanhadden op mijn bruiloft hoor := Dingen die ik erg mooi vond (zoals jurkje van bokker die hier ook zit :+: ) tot gewoon spijkerbroek en t shirt van familie. Veel te casual voor iemand die de hele dag mee ging.

:*

Ik weet ook nog wel wat jij aan had op je bruiloft! Spetter :+:

Wiebke mooi zo!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:10

Moet zeggen dat ik al die regeltjes qua kleding wel een beetje overdreven vind. Je komt toch al snel op dat je daardoor nieuwe kleding moet gaan kopen. (geen spijkerbroek snap ik dan nog wel, dat is mij ook te casual) Maargoed ben nog steeds in dubio. :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:13

thirteenn schreef:
Moet zeggen dat ik al die regeltjes qua kleding wel een beetje overdreven vind. Je komt toch al snel op dat je daardoor nieuwe kleding moet gaan kopen. (geen spijkerbroek snap ik dan nog wel, dat is mij ook te casual) Maargoed ben nog steeds in dubio. :+

Het is een bruiloft hè, geen verjaardag of een date.

Als je niets wilt kopen, kijk dan eens of je iets kan lenen. Anderzijds; dit is waarschijnlijk niet de enige bruiloft waar je te gast zult zijn. Is het niet het geld waard om 1x te investeren in een nette en gepaste outfit die je dan vaker kunt dragen naar gelegenheden?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:26

Doubtless schreef:
:*

Ik weet ook nog wel wat jij aan had op je bruiloft! Spetter :+:

Ik heb hem ook nog O:) Wil hem eigenlijk verkopen, maar hij was zo mooi haha

Alle jurkjes die ik aan heb gehad als gast op een bruiloft heb ik nog en draag ik ook gewoon. Dat is wel iets waar ik naar kijk, maar ik heb ook niet zoveel moeite met een wat chiquer jurkje normaal aan te trekken. Of normaal, met uit eten, een ander formeler feestje of juist als we een keer wat willen opdoffen _O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:28

Ik ga door de reacties hier twijfelen of het jurkje dat ik op een bruiloft aan wil (ik ben avondgast) wel geschikt is := kan deze volgens jullie?

Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:31

Wiebke, ik vind het zo wel kunnen. En wat is Julian toch een mooie man. :+: Hoe gaat het met jullie?

Sharon, ik denk het wel. De bruiloften die ik bezocht hebben waren qua kleding allemaal luchtig en waar jij je goed bij voelt.

Ik ben momenteel niet thuis ivm renovatie van mijn huis. Deze spiegel werkt wel geloof ik. :+ Maar nu mis ik dus precies die shirtjes die ik niet ingepakt heb. :')

Afbeelding

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:51

Ik vind dat jurkje prima kunnen voor een bruiloft!

Magda, mooie combi, ik hou van een donkere rok met leuk shirtje erop! En het gaat goed, Julian slaapt heel veel en word eigenlijk alleen wakker om te eten. Of ik maak m wakker.. is dan een uurtje wakker en is dan weer moe en gaat weer te bed

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:05

Ik snap persoonlijk die bruiloft dresscodes echt niet. Als ik ga trouwen wil ik dat vieren met de mensen van wie ik hou en mogen ze aantrekken waar ze zich goed in voelen. Ook al is dat een spijkerbroek.
Maar ik ben sowieso niet zo van de regeltjes. Haha

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:09

Ik denk dat inmiddels ook wel duidelijk is dat de meningen binnen dit topic verdeeld zijn. Tip die vaak gegeven wordt is "check het even bij het bruidspaar". Als zij het prima vinden als jij in je spijkerbroek komt is er niets aan de hand. Maar vanuit sociale omgangsvormen en cultuur hebben we met z'n allen afgesproken dat dat niet de etiquette zijn.