Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 22:35

Dat de buten voor de 4e x vrienden over de vloer hebben (vorige week vr en zat, en gister en nu). Dat ik nu klaar was met de overlast en er wat van ben gaan zeggen.

Aangegeven dat je bij ons binnen letterlijk kunt horen wat ze zeggen en dat ik enorm last heb van de muziek. Vervolgens terug naar huis lopen. En mn vriend die in de tuin staat te luisteren. Ze lachen me uit, zeggen iets over artikel 5 met afluisteren en weet ik t allemaal... Slim joh, als ik net zeg dat we je woordelijk kunnen verstaan....

En nu 10 min nadat ik geweest ben gewoon de muziek nog harder zetten....

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 22:39

iirrssjjee schreef:
Dat de buten voor de 4e x vrienden over de vloer hebben (vorige week vr en zat, en gister en nu). Dat ik nu klaar was met de overlast en er wat van ben gaan zeggen.

Aangegeven dat je bij ons binnen letterlijk kunt horen wat ze zeggen en dat ik enorm last heb van de muziek. Vervolgens terug naar huis lopen. En mn vriend die in de tuin staat te luisteren. Ze lachen me uit, zeggen iets over artikel 5 met afluisteren en weet ik t allemaal... Slim joh, als ik net zeg dat we je woordelijk kunnen verstaan....

Politie even bellen!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 22:50

MarlindeRooz schreef:
iirrssjjee schreef:

Politie even bellen!

Ik bel er morgen opnieuw aan om aan te geven dat ik het gewoon netjes wil oplossen. Maar als zij daar schijt aan hebben, prima, maar dan ga ik volgende x niet eens meer aangeven dat ik er last van heb, maar dat ik meteen de politie bel.

Ik begrijp heus dat het vervelend is, als je gezellig met vrienden een biertje doet, en een of andere buurvrouw belt aan of het zachter kan, maar hee, lijkt me niet meer dan normaal om half 12.... Zeker als het elk weekend gebeurd...

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 23:26

Verstandig!!!

Oh mijn ergernis, gast op het werk die zei “ik heb een cadeautje voor je”. En het was een puntzakhouder met vieze puntzakken, servetten enzo erin gedrukt. :r

Waarom zijn mensen zo. Hij had het ook zelf weg kunnen gooien. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 06:43

Dat ik mijn darmen aan het leeggooien ben.

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 07:11

Dat ik er op zondagochtend vroeg uit moet om op tijd op stal te komen. Niet alleen om de warmte voor te zijn maar ook de drukte. Stal ligt namelijk aan de elfstedenroute en de weg naar stal staat geruime tijd voor hij langs komt al compleet geblokkeerd. Maarten ligt ver voor op schema dus mijn tijdsplanning moet ook naar voren gehaald. Nu dus even een kleine ergenis (kan moeilijk wakker worden) maar straks alleen maar leuk dat ik vanuit het weiland hem voorbij zie komen.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 07:16

Ik erger mij aan het feit dat mensen hun belofte niet nakomen.... Zit je dan met je goede gedrag te wachten op de laminaatleggers

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:19

Letterlijk de gesprekken van de buren kunnen volgen met de deur open. Wat heb ik daar toch een hekel aan :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:25

Dat ik er niet achter kom hoe ik mn kruidvat account + voordeelkaart kan opzeggen. Ik kom er amper en liep gisteren even naar binnen omdat mn tandpastamerk bij de AH op was. Voor het eerst in twee jaar mn voordeelkaart er ook maar bij gepakt, want je weet maar nooit.

Krijg ik net 'spontaan' een mailtje: 'Bedankt voor je aankoop in onze winkel X!'

Okee, doei :+ . Als je ervoor wilt zorgen dat klanten terug blijven komen, dan zijn dit soort creepy 'we weten waar je bent wat je doet' acties niet de beste manier :n

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:30

Foaly schreef:
Dat ik er niet achter kom hoe ik mn kruidvat account + voordeelkaart kan opzeggen. Ik kom er amper en liep gisteren even naar binnen omdat mn tandpastamerk bij de AH op was. Voor het eerst in twee jaar mn voordeelkaart er ook maar bij gepakt, want je weet maar nooit.

Krijg ik net 'spontaan' een mailtje: 'Bedankt voor je aankoop in onze winkel X!'

Okee, doei :+ . Als je ervoor wilt zorgen dat klanten terug blijven komen, dan zijn dit soort creepy 'we weten waar je bent wat je doet' acties niet de beste manier :n

Ja, ze weten in welke winkel je kaart scant, overigens heb ik deze mail sowieso nog nooit gehad..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:33

Een van de redenen dat ik mn bonuskaart nooit geregistreerd heb. Had ik met deze kaart dus ook niet moeten doen :+

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:59

Aan het feit dat de paarden van de buren, na de gehele winter enkel hun stal zien, weer op de wei zijn gelaten. Paarden in de stress dankzij die beesten die al hun energie nu in één keer kwijt kunnen. Lekker met dit veel te warme weer.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 11:39

Dat één groepsgenoot al het werk naar zich toegetrokken heeft.. En het nu niet af heeft gekregen, waardoor wij het moeten doen terwijl we niet weten wat er in moet, omdat hij dat deel niks over heeft verteld..
En hij is natuurlijk niet bereikbaar.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 11:53

Dat ik allebei m'n zadels kan verkopen omdat de boel niet meer past. Alles voor m'n pony natuurlijk, maar helaas even geen geld voor een nieuw zadel. En het doet toch wel even flink zeer om je aller eerste zadel weg te moeten doen := jaartje plezier van gehad.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:25

Die klote processierupsen en alle andere beestjes. Ik heb sowieso altijd al van alles bultjes en extreem veel jeuk, tel daar de muggen en een eikenboom met ontzettend veel nesten die bij de paarden staat (en waar ik dus 10x per dag onder loop) bij op ..
Zit overal he-le-maal onder.

Edit: ondertussen zit er een bultje op m'n lip incl mooie zwelling en blaar en er is een nest ofzo ( :+ ) op m'n voet gevallen want die heeft zoveel bulten dat ik m'n schoen niet normaal aankan

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:04

Uitstelgedrag |o

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:10

De mensen die met mooi weer gaan fietsen. Je zit op een fiets, dan heb je niet de ruimte van een trekker nodig :roll:

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:23

Aan dat ik genoodzaakt was een project stop te zetten en door iemand anders overgenomen moest worden ivm oververmoeidheid/overspannen klachten.
Ben alleen altijd best streng tegen klasgenoten (als in; ik trek het niet zo goed als er veel wordt gepiept en de ene les wel en de andere les niet mee wordt gedaan), maar nu ben ik er dus zelf uit gezet door de docent en ik vrees een beetje voor een stortvloed aan commentaar. :') Het zou niet legit zijn want er is een verschil tussen luiheid en jezelf helemaal de pestpokkepleuris gewerkt te hebben en een lijf dat je dan even in de steek laat, maar toch. Help. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:25

Overgegeven door het warme weer en hondsberoerd zijn. %)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:27

Ik kan gewoon niet leren voor mn examen morgen door alle gedachten in mijn hoofd

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:38

Independence schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat ik zo raar doe. Ik lijk soms helemaal te vergeten wat ik aan het doen ben en schrik steeds als mensen mijn naam zeggen omdat ik op een of andere manier helemaal vergeet dat ik in een ruimte sta? Het voelt een beetje alsof ik helemaal alleen ben zo diep ben ik in gedachte. En als ik dan schrik dan denken ze dat ik iets te verbergen heb ofzo. Super vervelend want dat is niet zo en ik ben die stomme opmerkingen erover helemaal zat

Klinkt een beetje als dissociatie oid. Beetje in de gaten houden en anders toch even met een professional bespreken

Klinkt een beetje als internetpsychologie. Beetje mee opletten en best helemaal mee stoppen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:28

Poes _/-\o_

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:31

Is dat niet gewoon dagdromen?Dat heeft iedereen toch weleens.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:37

Inderdaad. Ik heb ook zo vaak dat ik ineens schrik omdat ik met m'n gedachtes ver weg was :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 14:38

Ik sluit mij soms automatisch af als alles iets te veel word.
Dan ben ik gewoon een beetje rust nodig.
Verschilt per keer hoelang ik rust nodig ben