Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
iirrssjjee schreef:Dat de buten voor de 4e x vrienden over de vloer hebben (vorige week vr en zat, en gister en nu). Dat ik nu klaar was met de overlast en er wat van ben gaan zeggen.
Aangegeven dat je bij ons binnen letterlijk kunt horen wat ze zeggen en dat ik enorm last heb van de muziek. Vervolgens terug naar huis lopen. En mn vriend die in de tuin staat te luisteren. Ze lachen me uit, zeggen iets over artikel 5 met afluisteren en weet ik t allemaal... Slim joh, als ik net zeg dat we je woordelijk kunnen verstaan....
En nu 10 min nadat ik geweest ben gewoon de muziek nog harder zetten....
MarlindeRooz schreef:iirrssjjee schreef:Dat de buten voor de 4e x vrienden over de vloer hebben (vorige week vr en zat, en gister en nu). Dat ik nu klaar was met de overlast en er wat van ben gaan zeggen.
Aangegeven dat je bij ons binnen letterlijk kunt horen wat ze zeggen en dat ik enorm last heb van de muziek. Vervolgens terug naar huis lopen. En mn vriend die in de tuin staat te luisteren. Ze lachen me uit, zeggen iets over artikel 5 met afluisteren en weet ik t allemaal... Slim joh, als ik net zeg dat we je woordelijk kunnen verstaan....
En nu 10 min nadat ik geweest ben gewoon de muziek nog harder zetten....
Politie even bellen!
Foaly schreef:Dat ik er niet achter kom hoe ik mn kruidvat account + voordeelkaart kan opzeggen. Ik kom er amper en liep gisteren even naar binnen omdat mn tandpastamerk bij de AH op was. Voor het eerst in twee jaar mn voordeelkaart er ook maar bij gepakt, want je weet maar nooit.
Krijg ik net 'spontaan' een mailtje: 'Bedankt voor je aankoop in onze winkel X!'
Okee, doei . Als je ervoor wilt zorgen dat klanten terug blijven komen, dan zijn dit soort creepy 'we weten waar je bent wat je doet' acties niet de beste manier
Independence schreef:Lestrange01 schreef:Dat ik zo raar doe. Ik lijk soms helemaal te vergeten wat ik aan het doen ben en schrik steeds als mensen mijn naam zeggen omdat ik op een of andere manier helemaal vergeet dat ik in een ruimte sta? Het voelt een beetje alsof ik helemaal alleen ben zo diep ben ik in gedachte. En als ik dan schrik dan denken ze dat ik iets te verbergen heb ofzo. Super vervelend want dat is niet zo en ik ben die stomme opmerkingen erover helemaal zat
Klinkt een beetje als dissociatie oid. Beetje in de gaten houden en anders toch even met een professional bespreken