Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 23:46

Ik zeg deal!

Oh, da's minder. Onherstelbaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 23:48

Ai fem, what happend?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 00:24

Watskebeurd Fem?

Rytir ik denk het niet...hij zag er echt vertiefd uit, wij sturen elkaar iedere dag foto's en filmpjes van hoe verrot we eruit zien :+

Ik ben niet zo flauw...Ik trek mijn bikini wel uit de kast! Ik hou wel van een potje stoeien ook al ben ik voorzien :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 00:27

Dan staat de teller dus op 2, ik zie mogelijkheden :P

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 07:54

Ik vecht ook voor wat ik heb dus im in

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 08:01

Ik heb te veel dolma's gegeten dus ik lig te creperen rip lieveli.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 08:24

Ailill schreef:
Berdien geloofde mij niet zo, gelukkig heb ik haar kunnen laten inzien dat onder de 30 ook mogelijkheden biedt :P

He, een match is nog geen date he... laat staan een geslaagde date :D

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 09:06

Ik gooi alles in de friendzone :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 09:39

Bambi1995 wat onwijs kl*te zeg.. -O- vooral als je het niet ziet aankomen, en ook al aardig wat gevoelens voor hem had.. dan slaat dat wel even in. Ik heb niet het idee dat hij je echt belazerd heeft, zo te horen en zien aan zijn acties is hij zelf ook erg in de war. Hij zou beter afstand kunnen nemen van zowel jou als zijn ex om alles op een rijtje te zetten maar goed... voor jou in ieder geval beter om afstand te nemen nu, doet alleen maar nog meer pijn.. :(:)

Ik kom in de kroeg regelmatig leuke "jochies" tegen van tussen de 25 en 28.. ik heb zelfs een scharrel gehad van 24 haha _O- die was de moeite wel waard hoor, dus wat dat betreft zou ik daar niet direct op afknappen.
Vorige week in de kroeg nog een jochie die aandacht zocht, vroeg hoe oud hij was, 21...... maar volgens hem maakte leeftijd niks uit en blabla :evaw:

Hier nog steeds happy met tindervriend, merk dat we steeds dichter naar elkaar toe groeien en ondanks dat we beiden niet de makkelijkste zijn komen we er altijd uit samen :j 2 maanden officieel samen inmiddels, en 3 maanden geleden ontmoet, lijkt wel alsof we elkaar al jaren kennen :+

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 09:52

Mag ik gezellig meekletsen en praten.
Nu bijna een jaar samen en een half jaar samenwonend met mn rechts swiper en inmiddels een nieuw kindje onze kat

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 10:49

Bambi1995, wat een ontzettende rotstreek van hem zeg! Bah wat vervelend. Ik weet nog dat je in het begin voorzichtig was, want ja hij was net weg bij zijn ex. Dan begin je toch te geloven dat hij voor je wil gaan en nu toch dit.. Dikke knuffel.

Ahh Fem, wat is er aan de hand?

Hier een mega gezellig weekend achter de rug, in mijn eigen huis :') We hadden eigenlijk afgesproken met mijn huisgenoten dat we zaterdag voor hen gingen koken en drankje doen maar dat werd een paar uur van te voren ineens afgewezen en vervolgens sliepen ze ook niet thuis. Zit dus nog niet 100% lekker maar ach, ik heb in ieder geval mijn huis terug haha.

Verder merk ik wel weer in wat voor moeilijke situatie ik mij heb gebracht.. De gevoelens vliegen in het rond, terwijl ik weet dat als ik iets met deze man neem ik mijzelf alleen maar pijn ga doen. Ik heb het vermoeden dat hij niet helemaal eerlijk is over zijn exen en dat steekt me toch wel. Anderzijds ben ik zelf degene die geen relatie wil en 100 bezwaren weet op te noemen, dus waarom zou het me uberhaupt interesseren hoe hij met zijn exen om gaat?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 10:54

Maar je kan je gevoel van te voren niet bepalen. Dus hoogstwaarschijnlijk is er wel meer dan je denkt, wellicht :) Misschien goed om het eens tegen hem uit te spreken?

Ik heb nog steeds tinder. Waarvan nu één iemand op de app. Maar ik weet nog niet zo goed hoe of wat. Maarja aan de andere kant moet je een keer over iemand heen toch :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:01

Linda_fleur, hoe denkt hij er zelf eigenlijk over? Ziet hij een vaste relatie zitten? Ik zou eerlijk gezegd wel denken, bij twijfel niet doen... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:20

We hebben het er regelmatig wel over, hij vind het prima dat we nu geen relatie hebben maar als ik morgen zou zeggen: ja ik wil! Dan zal hij daar zeker voor gaan. Twijfels liggen voornamelijk bij mij. Het gevoel is verder zo ontzettend goed maar zijn rugzak heb ik behoorlijk moeite mee. Bij twijfel niet doen denk ik nu ook dan maar, maar is makkelijker gezegd dan gedaan inderdaad.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 11:38

Robijntjah schreef:
Ai fem, what happend?

Jolijn en alle andere nieuwsgierigen, ik wil er wel wat over kwijt, maar niet openbaar op bokt.
Dus stuur maar even een pbtje.. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 12:55

Klinkt niet fijn Fem :\

Wat is er op tegen om het voor nu zo te houden als het is Linda? Er hoeft immers niet perse een labeltje aan te hangen om samen een fijne tijd te hebben, toch?

Wat leeftijd betreft... over het algemeen val ik gewoon niet op jonger. Of kleiner. Of.. jonger en kleiner _O- _O- De 28-jarige met het hoge libido dramt nog steeds door, z'n laatste vraag was of ik me wel eens liet slaan. Dude. Echt.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 13:03

:Y)
Linda_Fleur schreef:
We hebben het er regelmatig wel over, hij vind het prima dat we nu geen relatie hebben maar als ik morgen zou zeggen: ja ik wil! Dan zal hij daar zeker voor gaan. Twijfels liggen voornamelijk bij mij. Het gevoel is verder zo ontzettend goed maar zijn rugzak heb ik behoorlijk moeite mee. Bij twijfel niet doen denk ik nu ook dan maar, maar is makkelijker gezegd dan gedaan inderdaad.

Maar hoe zie je toekomst dan voor je? Waarom zit je nog steeds met deze man dan?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 13:10

Ik vecht ook mee voor de naam "leukste tindervent".
Wij hebben een heerlijk weekendje samen gehad, uitstapjes gemaakt en samen verbouwd. Laminaat gelegd en veel gesjouwd. Was erg blij met zijn hulp en hij vond het nog leuk om te doen ook zei hij. Nog 2 gratis hele goede flessen wijn weten te scoren (normaal erg duur), afgesproken dat we die samen in de zomer met een picknick aan het water gaan opdrinken <3
Woensdag is het een jaar geleden dat we beide de juiste kant op swipte en in gesprek raakte :D Ik had me geen beter jaar kunnen voorstellen.

Klinkt niet goed Fem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 13:26

Die van mij is de leukste <3

Maar ik lig ziek in bed dus ga er niet om vechten haha. Ondanks dat het nog wel even duurt voor we een hypotheek kunnen krijgen (deze zomer afstuderen en banen zoeken) zitten we al heel burgerlijk huisjes te kijken op funda. Beetje inspiratie opdoen, binnen kijken.. en erachter komen dat we op dat vlak ook hetzelfde leuk vinden ^^

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 13:34

Berdien schreef:

Wat is er op tegen om het voor nu zo te houden als het is Linda? Er hoeft immers niet perse een labeltje aan te hangen om samen een fijne tijd te hebben, toch?

Wat leeftijd betreft... over het algemeen val ik gewoon niet op jonger. Of kleiner. Of.. jonger en kleiner _O- _O- De 28-jarige met het hoge libido dramt nog steeds door, z'n laatste vraag was of ik me wel eens liet slaan. Dude. Echt.
Is dat zo'n gekke vraag dan :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:07

Berdien, je hebt gelijk. Ik heb gewoon een fijne tijd, er hoeft ook geen label te zijn. Ik moet alleen mijn onzekerheid soms gewoon even aan de kant schoppen. Iets met leren loslaten ofzo... O:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:13

Ailill schreef:
Berdien schreef:

Is dat zo'n gekke vraag dan :')

Ligt aan je referentiekader denk ik :D

Goed zo Linda! Loslaten is alleen wel een lastig dingetje ja...

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:36

Ik vecht ook mee voor de leukste Tinderman hoor. Kom maar op met dat moddergevecht haha.

Door mijn scheiding heb ik 2 paarden moten verkopen. Nu kreeg ik laatst bericht dat het met 1 van hen niet goed gaat op zijn nieuwe plekje... Toen ik dat zei was het eerste dat hij zei: Terugkopen!
Vervolgens zegt hij ook nog: kunnen we je andere paard niet ook terug halen.... Maar dat hoeft niet voor mij. Die heeft het goed op zijn nieuwe plekje.
Zondag, op de dag dat wij een jaar samen zijn (en ook onze eerste date hadden, komt mijn paardenvriend terug! <3
Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:37

Hallo dan :D

Wanneer gaat die modderparty plaatsvinden :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:37

Viespeuk toch ook he?