Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Linda_Fleur schreef:We hebben het er regelmatig wel over, hij vind het prima dat we nu geen relatie hebben maar als ik morgen zou zeggen: ja ik wil! Dan zal hij daar zeker voor gaan. Twijfels liggen voornamelijk bij mij. Het gevoel is verder zo ontzettend goed maar zijn rugzak heb ik behoorlijk moeite mee. Bij twijfel niet doen denk ik nu ook dan maar, maar is makkelijker gezegd dan gedaan inderdaad.
Berdien schreef:Is dat zo'n gekke vraag danKlinkt niet fijn Fem![]()
Wat is er op tegen om het voor nu zo te houden als het is Linda? Er hoeft immers niet perse een labeltje aan te hangen om samen een fijne tijd te hebben, toch?
Wat leeftijd betreft... over het algemeen val ik gewoon niet op jonger. Of kleiner. Of.. jonger en kleiner![]()
De 28-jarige met het hoge libido dramt nog steeds door, z'n laatste vraag was of ik me wel eens liet slaan. Dude. Echt.
Ailill schreef:Berdien schreef:Is dat zo'n gekke vraag danKlinkt niet fijn Fem![]()
Wat is er op tegen om het voor nu zo te houden als het is Linda? Er hoeft immers niet perse een labeltje aan te hangen om samen een fijne tijd te hebben, toch?
Wat leeftijd betreft... over het algemeen val ik gewoon niet op jonger. Of kleiner. Of.. jonger en kleiner![]()
De 28-jarige met het hoge libido dramt nog steeds door, z'n laatste vraag was of ik me wel eens liet slaan. Dude. Echt.