Ik gaf de schuld aan de hooikoorts maar volle maan zou ook goed mee kunnen doen. En het feestje is bijna compleet want van het weekend is het weer de rode periode
cursebreaker
Geplaatst: 05-06-25 08:26
Ik slaap wel snel in, maar droom ontzettend veel en word idd uitgeput wakker. Het is altijd dit afgewisseld met gewoon niet slapen/constant wakker worden. Blij als het weer voorbij is.
Voordeel is wel dat de paardjes maar hele korte nachtjes in stal staan, als ik toch weer wakker ben kunnen ze er ook wel weer uit Vorige maand had ik weinig last maar geloof dat ik deze keer inhaal
Ik deed tot 0030 met je mee en moest om 5u weer op. Gisteren voelde het als een bus, vandaag alsof het een upgrade naar een trein was die over me heen gereden is.
En moet 6-7u autorijden vandaag, stoppen gelukkig ongeveer ieder uur...
Vannacht was echt vreselijk. Ik droom vaak raar voordat het volle maan is maar vannacht was extra raar. En naar. Bah. Ik zou vandaag met de auto weg, maar heb de trein gepakt, ben te moe.
Vannacht was bij mij weer raak. Mag wel een maand bijkomen als deze volle maan voorbij is!
kaatje77
Geplaatst: 11-06-25 03:36
damn, en weer slaap ik niet.....
Roosch
Geplaatst: 11-06-25 05:37
Oef, een pittige. Heb nog wel 6 uur slaap gehad maar dat is echt te weinig voor me. In combinatie met een verbouwing en een hele dag van 7 uur tot half 10 in de avond weg moeten en daarna nog spullen moeten sjouwen:
Roosch pittige dag gehad. Vorige nacht was letterlijk een nachtmerrie. Zo akelig eng gedroomd en kennelijk in mijn slaap lopen gillen ook dat gv me wakker heeft gemaakt uiteindelijk. Ik heb daar grootdeel van de dag last van gehad. Afgelopen nacht wel raar gedroomd en veel te vroeg wakker maar het gaat
Roosch
Geplaatst: 11-06-25 06:29
Mja die pittige dag heb ik nog in het vooruitzicht. zal blij zijn als het vrijdag is. Dan is het ergste van de verbouwing ook achterwege en kan ik hopelijk weer slapen als een Rooschje.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 11-06-25 06:34
Ah sorry iets met niet wakkere hersens. Succes dan nog