Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:24

Jennyj01 schreef:
Ja daar verschillen de meningen dan over. Ik vind dit vooral een outfit met je favoriete items en dingen die lekker zitten. Niks mis mee maar ik vind het geen mode.

Mode is toch gewoon dat wat er nu (/de laatste tijd) voornamelijk in de winkels hangt en wat er daarvoor niet of nauwelijks hing?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:24

Ik denk dat 't hem er voor mij meer in zit dat dit gewoon echt een heel erg 13-in-een-dozijn outfitje is. Én adidas, én Levi shirt, én shirt in de broek, én donkere skinny, én spijkerjasje. Het propt elk 'hippe tiener/twintiger' cliché wel bij elkaar, zeg maar :D Niet dat daar iets mis mee is hoor, begrijp me niet verkeerd, lekker dragen als jij je er lekker bij voelt.
Modeblunder? Neuh, in mijn ogen niet. Meest fashionable outfit ever? Neuh, dat dus echter ook niet.

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:28

Ben wel benieuwd wat jullie modern vinden?

Mode is zo persoonlijk, daarom ben ik wel benieuwd wat jullie verstaan onder een fashionable outfit. :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:16

Afbeelding

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:16

Jennyj01 schreef:
[ [url=m/xHhiSF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik dan ook weer heeel gaaf!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:17

Ik vind die schoenen echt lelijk, sorry :').

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:26

Es_ther schreef:
Ik vind die schoenen echt lelijk, sorry :').

Juist leuk vond ik dat, niet zozeer die schoenen maar het feit dat ze wat aparter zijn en niet iets wat dus iedereen durft te dragen

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:31

Jullie bedoelen een Levi's shirt? Ik zat de hele tijd te denken wat Levi nou was tot ik het de foto zag :))

AmyII schreef:
Ik heb inderdaad veiligheidsschoenen van womenworks. Zwarte sleehakken. Zien er netjes uit en iedereen vind het een grappig feit dat het werkschoenen zijn. Ze lopen overigens prima, goede grip en steun e.d. Alleen ben ik gewoon iemand die snel last van haar voeten heeft met hakken.

Oh echt? Wat voor werk doe je dan? Ik heb wel eens lopen grappen wanneer je nou die schoenen aan zou doen? Ik kan me geen baan met veiligheidsschoenen voorstellen maar waar het toch nog oké is om een sleehak te dragen. Maar dat kan ook goed aan mij liggen :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:36

Flying_Angel schreef:
Ben wel benieuwd wat jullie modern vinden?

Mode is zo persoonlijk, daarom ben ik wel benieuwd wat jullie verstaan onder een fashionable outfit. :)

Mode is niet persoonlijk. Mode wordt opgelegd.

Stijl is persoonlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:50

Sorry hoor :=

Dat plaatje van Jenny vind ik dan weer een tikkeltje saai. Kwestie van smaak.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 11:02

Oudbollig vind ik het.....Vind die schoenen ook héél lelijk :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 11:04

Afbeelding
Afbeelding

Ik zou zelf iets als dit bijvoorbeeld meer fashionable vinden. Nog steeds vrij simpel maar een tikke spannender, krijg hier iig niet van die 'zoveelste uninspired basic bitch' vibes bij. Maar het is superpersoonlijk inderdaad :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 11:17

Anoniem schreef:
Coconut schreef:
Die duiken opeens massaal op ja :=

Vind zelf die "shirt voorin je broek stoppen" ook niet zo geslaagd.........

Ja en als je 16 bent vind ik het nog 'acceptabel' met zo'n shirt (als in: je weet niet beter) en misschien ben ik dan inmiddels een saaie poedersuiker geworden (pardon my french) maar als ik dan een moeder achter een kinderwagen zie lopen in een levi shirt met van die ripped jeans krijg ik echt jeuk... :')

Hoe oud ben jij dan?
Ik ben 28 en heb een dochter maar weiger me anders te kleden dab iemand van 22 zonder kind hoor *D

Ik heb collegas die mijn leeftijd of jonger zijn en moeder zijn geworden die daarna echt van die saaie degelijke kleding gaan dragen.. zelf weten natuurlijk maar ik vind echt dat als je een kind eruit hebt geschoven dit niet hoeft te betekenen dat je je ineens 10 jaar ouder moet kleden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:28

Mode is toch een lastig begrip. Mode wordt misschien opgelegd, maar wij mensen moeten het dragen en daar kies je voor of niet, dus toch persoonlijk. Iets kan in de mode zijn, maar als niemand het koopt, dan 'bepalen' wij de 'mode'.

Maar wat is mode? Wat is in tegenwoordig?

Die twee plaatjes van memories vind ik zelf erg leuk, mooie stijl! Maar is dat 'de mode'?

Ik weet het niet, draag zelf vooral wat ik leuk vind en ik hoop dat iedereen dat doet.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:41

Memories schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ik zou zelf iets als dit bijvoorbeeld meer fashionable vinden. Nog steeds vrij simpel maar een tikke spannender, krijg hier iig niet van die 'zoveelste uninspired basic bitch' vibes bij. Maar het is superpersoonlijk inderdaad :j

Die bovenste jas <3 <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:45

Ik kleed me nu met 30 wel anders dan toen ik 22 was, maar naast dat ik me ontwikkel heb ik toch ook een ander budget dan toen. Dus bij de H&M Divided kom ik amper meer.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:46

Ik draag zelf als 14 jarige geen shirts met Levi's erop etc. Gewoon shirts met ene printje (8 vd 10 shirts die ik heb zijn streepjes) en een spijkerbroek. Doms hoog soms laag. En dan Nikes maar sinds kort heb ik ook dr. Martens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 13:12

VivaLaVida: ik ben 25. En ja ik vind als je moeder bent dat het dan echt not done is om nog met (te) strakke (navel)truitjes te lopen, crop tops of (te) strakke broeken. Skinny's zijn prima, loop ik zelf ook in, maar weet de grens zegmaar :')

Maar goed, ik val dan denk ik onder de saaie moeder die zich 10 jaar ouder is gaan kleden :')
Al viel het vandaag mee;
Afbeelding

Niet echt een duidelijke foto maar iig normale broek, normale laarzen en een outdoor jas :') maar ja we gingen buiten spelen dus dat doe ik niet op m'n hakken :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 13:26

Als je het lichamelijk kan hebben kun je wat mij betreft met 10 kinderen en een crop top lopen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 13:33

Vind idd als je het kan hebben niet storend. Alleen dan niet combineren met hotpants en hakken van 30 cm :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 13:36

En trouwens, ook als je het lichamelijk niet kunt hebben, lekker dragen. Linde Schone vind ik zo'n mooie vrouw met een prachtige stijl en daar horen ook crop tops bij, ondanks dat ze geen maat 36 heeft. Love it.

Ik zou het juist poedersuiker vinden als ik mezelf ineens tuttiger ging kleden na de bevalling.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 13:41

Ligt er ook aan wat iemand uitstraalt. Als je echt half zombie achtig loopt in een ceoptop en hakken enz ziet het er geel anders uit als dat je lekker body positive gewoon loopt te lachen enz

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 13:45

Als ik in mijn eentje over straat ga dan lach ik nooit.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 14:06

Me neither :+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 14:08

Je snapt me toch wel hopelijk? Je kan gewoon lopen enbody positive zijn maar je kan ook helemaal bang en onzeker lopen of oncharmant etc