Die ging dus mee voor 1 euro!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Boven maat 68 wordt het lastiger met boxpakjes inderdaad, daar moest ik ook flink naar zoeken destijds...
Mocht je of iemand anders nog op zoek zijn, ik heb er nog heel veel liggen van maat 46 t/m 80 in katoen en fleece, en maat 80-86-92 in heerlijk zachte, dunne merinowol van Dilling. Moet die nog steeds allemaal een keer op Marktplaats zetten maar het komt er niet echt van
Liezel1 schreef:boxpakjes boven de 68 zou ik op FR of BE sites kijken. Daar verkopen ze volgens mij meer grotere maten boxpakjes.
lizy29 schreef:Liezel1 schreef:boxpakjes boven de 68 zou ik op FR of BE sites kijken. Daar verkopen ze volgens mij meer grotere maten boxpakjes.
Boxpakjes (hier noemen ze het pyjama) zijn in Frankrijk inderdaad ook in grotere maten te krijgen. Men is er helemaal gek van terwijl ik als ze groter zijn juist liever een pyama uit 2 delen heb
_Lonneke schreef:Marit maat 68.
Maar dit shirt is maat 80. Maar is van primark geloof ik, dat valt erg klein.
Broekje is ook maat 74 geloof ik maar die sla ik om. In de breedte past het goed. Smal broekje
Vind het maar lastig die maten.. durf niets te bestellen.. van zara heeft hij ook 74 aan. Hema 68. Hm 68. Lastig lastig :p