Ik woon in de buurt van Volkel (vliegbasis) en ze zijn nu onwijs herrie aan het maken en veel aan het overvliegen en nou ben ik benieuwd wat precies die herrie maakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:bij deze *klik* kan je proberen de juiste vliegtuigen aan te klikken, hij staat nu op poitieheli's geloof ik
theadora99 schreef:oomens schreef:Ik lees hier steeds de term 'ouderling'. Is dat de protestantse versie van een parochiemedewerker of meer een soort pastor/lekenpriester?
Ik voelde me al dom om dat te vragen haha
Britta31 schreef:Zou ik de mentor van mijn 15jarige dochter in de vakantie een email kunnen sturen om te vragen of ze bij haar vriendinnen in de klas mag komen.Ze is als enigste ingedeeld in een nieuwe klas.
SavannahNx schreef:Waarom doen mensen altijd hun hoofd schudden wanneer drank heel sterk is?
c_alsemgeest schreef:SavannahNx schreef:Waarom doen mensen altijd hun hoofd schudden wanneer drank heel sterk is?
Bedoel je direct bij het drinken of bij het dronken zijn van sterke drank?
Meteen bij het drinken:
Voor de vieze of branderige smaak, je gaat namelijk een soort van rillen als je een vieze smaak proeft, een natuurlijke reactie... een soort van, van je af schudden.
Als je teveel gedronken hebt is het meestal een gebrek aan coördinatie
SavannahNx schreef:c_alsemgeest schreef:Bedoel je direct bij het drinken of bij het dronken zijn van sterke drank?
Meteen bij het drinken:
Voor de vieze of branderige smaak, je gaat namelijk een soort van rillen als je een vieze smaak proeft, een natuurlijke reactie... een soort van, van je af schudden.
Als je teveel gedronken hebt is het meestal een gebrek aan coördinatie
Bedoelde idd bij het drinken.
Kuggur schreef:Nikass schreef:Ja leuk om te horen als je als jonge meid net je moeder verloren hebt, dat het gedachtegoed van je moeder er niet meer toe doet.
Nee, ik had van een ouderling iets meer sociaal gedrag verwacht.
Inderdaad, dat is natuurlijk precies wat die ouderling bedoeld heeft met zijn opmerking.
Shanna schreef:Voor afwatering zodat de houten bielzen niet gaan rotten en tegen verzakking/ als stevige onderlaag voor het spoor.