Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 14:22

Ja jeetje zeg, wat is dit nou weer voor halfbakken berichtgeving...VERTEL!!!

Sure_lee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:34

haha ja... hartjes erbij maar geen details. dat kan natuurlijk niet.

Nou, dat zonnetje zal ook wel zorgen voor nog meer geslaagde dates denk ik. Mooie kans om spontaan terrasjes te pakken... of een eerste dat bij een strandtent en dan lkker de zee in duiken als het klikt...
Okeeee.. ik heb het voorjaar in mijn bol :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:43

Hahaha jij hebt de verliefdheid in je bol!!

Jaaaaa dat mooie weer <3

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:58

Gewoon erg leuk gehad. Gisteren na mijn werk naar hem toe gegaan, was er pas rond 23.15uur. Lekker blijven slapen, al kon ik dus echt niet slapen waardoor ik nu echt doodmoe ben :') Hij is lekker van het initiatief nemen maar ondertussen toch (niet overdreven) wel bevestiging vragen of ik alles goedkeur. Samen tot de conclusie gekomen dat ik erg slecht ben in het "rustig aan doen". Week geleden hadden we elkaar nog nooit gezien en gisteren was de 3e date en bleef ik al slapen.
Vanochtend ook nog gezellig zitten/liggen kletsen en natuurlijk heel veel knuffelen. Erg fijn gehad samen. Was jammer dat hij weg moest (oke hij was te laat weg...) anders was ik daar nog wel langer gebleven gok ik zo.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:59

Klinkt goed colien!!! Dat rustig aan werkt dan inderdaad niet :') maar als dit zo goed gaat is t ook goed toch!! :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 15:03

Ja is zeker goed! Als ik me er goed bij voel stem ik erin mee zo niet, dan doe ik het niet. Het blijven slapen had ik zelf trouwens voorgesteld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:14

Ach colien zo ging het rustig aandoen hier ook. Date 3 kwam die koken en bleef maar gelijk slapen :')

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:16

Zijn er in dit topic eigenlijk ook mensen aanwezig die nog bij hun ouders thuis wonen en waarvan de ouders zeg maar niet zo heel makkelijk zijn of ben ik de enige met dat probleem? ^)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:17

Jep had ik ook. Eerste 2 dates zei ik tegen mijn ouders dat ik naar een vriendin was. Na 2 dates merkte ik dat ik dat niet lang vol ging houden dus maar "bekent" dat ik bij iemand anders was. Achteraf bleek vooral mijn vader erg enthousiast te zijn en mijn moeder vond het allemaal geen top idee, maar ze accepteert het.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:26

Mijn moeder vraagt af en toe of ik alweer wat leuks heb opgescharreld :Y) Die is echt totaal niet moeilijk, mits ik halverwege de date ff laat weten dat diegene oké is. Vertel ook altijd waar we heen gaan enzo.

Zoals het nu lijkt gaan we donderdag voor de herkansing :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:30

Ik woon niet meer thuis maar toen ik nog thuis woonde vertelde ik gewoon dat ik naar een vriendin ging :Y)

Ik had wel vorige week awkward moment := Ik stond te wachten op mijn date..... kwam mijn vader met 2 vrienden aanlopen, bleek dat ze van het tentje kwamen waar wij ook wat gingen drinken. Ik ben zo blij dat we niet 10 min eerder hadden afgesproken _O- Mijn vader vraagt nu nog wel elke keer op wie ik nou aant wachten was. Zeg ik gewoon dat het hem niks aangaat :Y) Mijn moeder belde zaterdag ook op om (voor iets anders) maar vroeg dus ook of ik een date had. Mijn ouders zijn altijd erg nieuwsgierig :=

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 16:46

Hahahahaha, heerlijk :').

Mijn moeder stuurde me laatst op een vent af, dus die is er niet zo moeilijk in :'). Maarja, ik ben dan ook wel erg open, dus al was ze het wel, went ze het gauw genoeg af :j.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:57

hyppolyte schreef:
Hahahahaha, heerlijk :').

Mijn moeder stuurde me laatst op een vent af, dus die is er niet zo moeilijk in :'). Maarja, ik ben dan ook wel erg open, dus al was ze het wel, went ze het gauw genoeg af :j.

Moeder die een man voor je zoekt? Dat kan behoorlijk averechts werken. :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 16:59

Neeeeee zo erg is het nou weer niet, dat zou ze zich niet in haar hoofd halen. Maar stond een mooie donkere man bij de salsa avond, en zij was even drinken halen, dus ze komt terug en zegt dat ik er eignelijk even heen moest, want er stond zo'n mooie man, mijn moeder wil graag karamelbaby's :')

Jezus :') dat filmpje :')
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 10-03-17 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:03

Mijn moeder is ook heel makkelijk. Ik woon nu tijdelijk even weer bij haar en ze wil juist graag dat ik date! Ze doet het zelf ook (oké eerlijk.. ze date meer dan ik) en is nu dus helemaal gelukkig dat ik ook date.
Gisteren gaf ze ineens geld met het idee koop lekker wat nieuws! Oftewel dat was haar manier om mij nog even extra aan te moedigen om vooral veel te daten en haar ook vooral alles te vertellen!
Morgen heb ik dus waarschijnlijk die date waar ik veel zin in heb, we hebben het er niet zo over gehad maar ik denk dat dit eerder een leuke FWB is, we hebben dan ook bij mij thuis afgesproken en ik heb me moeder een avondje het huis uit gestuurd _O-
Ik vind het trouwens wel doodeng om af te spreken want normaal unmatch ik altijd iedereen die over afspreken begint, vorige week voor het eerst (sinds 8 jaar!) een date gehad en dat was een ramp dus ik moet een nog even aan wennen denk ik..

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 17:04

Zozo, jij laat er geen gras over groeien, van de eerste date naar thuis afspreken :))! Ach, een goeie FB is ook fijn :j

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:09

hyppolyte schreef:
Zozo, jij laat er geen gras over groeien, van de eerste date naar thuis afspreken :))! Ach, een goeie FB is ook fijn :j

Deze kon ik niet laten lopen :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 17:10

hahaha vertel, details, details

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:15

hyppolyte schreef:
hahaha vertel, details, details

Hahaha nou ik zal wel een verslagje doen als ik hem gezien heb, of hij inderdaad zo leuk is!

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:20

Ik woon "thuis" maar ben maandag t/m vrijdag altijd alleen. Ik kan dus sowieso wel doen en laten wat ik wil eigenlijk.
Mijn vader vertel ik niet elke date, maar alleen die dates die het vertellen waard zijn.
Mijn moeder woont ergens anders, zie ik elke dag op het werk en die weet wel heel veel. Ben best open over alles eigenlijk en om eerlijk te zijn denk ik dat zij mij zelfs nog rustig vind ( terwijl sommige mensen wel beter weten _O- )

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 17:24

Jaaaa maar je kunt nu toch al wel wat over hem vertellen :))!

Mijn afspraak van morgen gaat niet door, stond ook nog niet vast, maar hoor net dat het niet lukt, grrrrrr _-:(

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:28

Mijn date word steeds meer een twijfel geval hoor, weet echt niet meer wat ik er nou van moet vinden, ene moment vind ik hem leuk, andere moment ben ik er ineens helemaal op uit gekeken :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:53

hyppolyte schreef:

Mijn afspraak van morgen gaat niet door, stond ook nog niet vast, maar hoor net dat het niet lukt, grrrrrr _-:(

Die met het zieke kind? Dat is wel balen dan zeg dat het alweer niet door gaat!
Die van morgen is knap maar niet té, beetje stoer/ruig type maar toch ook een klein beetje onzeker denk ik.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:57

cindyy_1993 schreef:
Zijn er in dit topic eigenlijk ook mensen aanwezig die nog bij hun ouders thuis wonen en waarvan de ouders zeg maar niet zo heel makkelijk zijn of ben ik de enige met dat probleem? ^)

Ja heb ik ook -O- . Verzin idd altijd een smoes zodat ik niet een of andere vragenvuur krijg :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 18:12

Pascalle90 schreef:
hyppolyte schreef:

Die met het zieke kind? Dat is wel balen dan zeg dat het alweer niet door gaat!
Die van morgen is knap maar niet té, beetje stoer/ruig type maar toch ook een klein beetje onzeker denk ik.

Nee niet die, die komt dinsdag pas :j