Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij is lekker van het initiatief nemen maar ondertussen toch (niet overdreven) wel bevestiging vragen of ik alles goedkeur. Samen tot de conclusie gekomen dat ik erg slecht ben in het "rustig aan doen". Week geleden hadden we elkaar nog nooit gezien en gisteren was de 3e date en bleef ik al slapen.
maar als dit zo goed gaat is t ook goed toch!!
Die is echt totaal niet moeilijk, mits ik halverwege de date ff laat weten dat diegene oké is. Vertel ook altijd waar we heen gaan enzo.
Ik stond te wachten op mijn date..... kwam mijn vader met 2 vrienden aanlopen, bleek dat ze van het tentje kwamen waar wij ook wat gingen drinken. Ik ben zo blij dat we niet 10 min eerder hadden afgesproken
Mijn vader vraagt nu nog wel elke keer op wie ik nou aant wachten was. Zeg ik gewoon dat het hem niks aangaat
Mijn moeder belde zaterdag ook op om (voor iets anders) maar vroeg dus ook of ik een date had. Mijn ouders zijn altijd erg nieuwsgierig
.
. Maarja, ik ben dan ook wel erg open, dus al was ze het wel, went ze het gauw genoeg af
. 
dat filmpje
! Ach, een goeie FB is ook fijn
)
!
hyppolyte schreef:Jaaaa maar je kunt nu toch al wel wat over hem vertellen!
Mijn afspraak van morgen gaat niet door, stond ook nog niet vast, maar hoor net dat het niet lukt, grrrrrr
Pascalle90 schreef:hyppolyte schreef:Jaaaa maar je kunt nu toch al wel wat over hem vertellen!
Mijn afspraak van morgen gaat niet door, stond ook nog niet vast, maar hoor net dat het niet lukt, grrrrrr
Die met het zieke kind? Dat is wel balen dan zeg dat het alweer niet door gaat!
Die van morgen is knap maar niet té, beetje stoer/ruig type maar toch ook een klein beetje onzeker denk ik.