Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 09:01

Steeph schreef:
kainda schreef:
Liggen nu lekker in de honden en katten mandjes <3

Urona447 schreef:
Heb jij een link voor me Kainda?

Ik denk dat je te laat bent :')

Sorry :o

xZiva_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:10

2 weken lang geen reacties, en nu word ik sinds gisteravond echt overspoeld met reacties en biedingen..
geen idee wat ik gedaan heb maar het is goed :+

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 16:14

Heb het een en ander op facebook staan, nu vrij bieden want het ligt mij echt in de weg inmiddels. Heb te veel.. Maar zero biedingen :(

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 17:13

Irisjeeh1999 schreef:
Heb het een en ander op facebook staan, nu vrij bieden want het ligt mij echt in de weg inmiddels. Heb te veel.. Maar zero biedingen :(

Aan wat voor dingen moet ik denken? Want ik ben zowel voor in mijn huis als voor een kerstcadeau voor mijn zusje nog hard aan het zoeken naar betaalbare dingen...

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:01

Facebook is raar. Ik had eens een nette elektrische openhaard er op staan voor weinig geld. Geen reacties. Paar weken later er gratis op gezet (moest weg) en ineens tig mensen die hem wilden en gingen bieden :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:02

Facebook is raar. inderdaad! haha ene x zet je er iets op en willen 100 mensen het hebben, Komt de eerste hem niet ophalen. nr 2 en 3 reageren niet, Zet je het er opnieuw op. 0 reacties...
Gisteren er weer een rijbroek opgezet. binnen 10 minuten verkocht

Denk je nou, heb er nog meer liggen dus laat ik die er ook op zetten. geen reacties...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 19:26

Iemand had interesse in mijn rijlaarzen, ik moeite gedaan om foto's te maken en doorgeven welke dagen mij het beste uitkomen, hoor je niks meer. Ze leek zo enthousiast.

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 22:56

IMAY1990 schreef:
Irisjeeh1999 schreef:

Aan wat voor dingen moet ik denken? Want ik ben zowel voor in mijn huis als voor een kerstcadeau voor mijn zusje nog hard aan het zoeken naar betaalbare dingen...

Een halstertje en een cap hihi, verder niet veel op wat kleding na..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 14:47

Ik ben weer aan het mutsen geweest.
Hoofdstel te koop gezet, helemaal heel en ook nog schoon.
Krijg een leuk bod.
Oke, geregeld, zit ik te knoeien met mijn rekeningnummer.
Als de hazewinden er een nieuwe mail achteraan gestuurd met het juiste nummer(10 cijfers ipv 11)
En nu maar hopen dat de boodschap is doorgekomen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 18:15

Met 11 cijfers krijgen ze als het goed is een foutmelding, dus zou goed moeten komen.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 18:22

Vreemd, ik krijg bericht van koper dat ze boete moest betalen omdat het brievenbuspakketje niet gefrankeerd zou zijn. Ik heb toch echt 3,65 betaald en heb gezien dat het erop geplakt werd... vind het een raar verhaal...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 18:26

Ff vragen om een foto (van de boete) en pakje. Moet makkelijk te maken zijn.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 18:27

Idd foto vragen

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 19:02

Ik krijg best regelmatig van die boetes. Toevallig hier laatst nog over gehad. Meeste van die pakketjes zijn gefrankeerd op het postkantoor. Op een of andere manier gaat er met de post wat mis en krijg je dan zo'n boete. Meestal sturen ze dan een herhaling en laten ze 't verder zitten.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 19:05

annetm schreef:
Vreemd, ik krijg bericht van koper dat ze boete moest betalen omdat het brievenbuspakketje niet gefrankeerd zou zijn. Ik heb toch echt 3,65 betaald en heb gezien dat het erop geplakt werd... vind het een raar verhaal...

Is het in een doosje verzonden of in een envelop?

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 19:55

Envelop

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 19:58

Dit klinkt als een fout bij de machine van postnl. Als er bijvoorbeeld kleding inzit, gaat dat naar een kant zitten en dan 'denkt' de machine dat het niet door de brievenbus past en maakt er een pakket (van 6,95) van. Ontvanger kan er even een telefoontje naar postnl aan wagen, dan halen ze die boete uit het systeem. Als je niet reageert, krijg je nog hooguit 1x een herinnering en dan blijft het daarbij.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:46

Bedankt, ik heb dit even aan de koper voorgelegd. Ben benieuwd wat ze zegt, volgens mij wil ze dat ik de boete ga betalen.

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:17

Ik heb een voorgevoel dat ik wordt opgelicht, misschien slaat het nergens op maar het is een gevoel. Ik heb een jas gekocht via marktplaats van kingsland. Ik wilde betere foto's hebben, maar die kon ze niet maken en ze verzekerde me dat de jas amper gedragen is en in zeer goede staat. Ik geloofde dat en vond de jas daardoor ook wel redelijk goed geprijst. Geld overgemaakt en ze heeft gereageerd dat ze het heeft ontvangen. Ze zou het gisteren op de post doen. Ik vroeg gisteravond om de trackingcode, maar toen kreeg ik terug dat ze het niet had gepost. Ze zou het vanmorgen op de post doen en me meteen de trackingcode sturen. Niks gehoord dus een berichtje gestuurd en daar is nog niet op gereageerd. Ondertussen staat de jas er nog op en wordt er vrolijk door geboden. Een kennis van me heeft ook gereageerd met de vraag of de jas er nog is en daarop zegt ze ja en geeft ze aan voor welke prijs die overgenomen kan worden! Als ik echt opgelicht ben voel ik me een beetje dom nu...

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:20

Oh balen zeg...

Als ze inderdaad op andere reageert dat hij nog beschikbaar is kan het goed zijn dat je opgelicht bent!

(Of ze moet meerdere hebben)

Voorderest heb je niks van haar een telefoonnummer?

Je kan het beste nu eerst afwachten of ze nog antwoord..

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:23

Die vriendin een hoger bod laten doen en dan adres vragen zodat je het zogenaamd kan ophalen!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:27

Het zóu ook kunnen dat ze nog probeert het voor een hoger bod te verkopen en dan jou je geld terug stort met een of andere banketstaaf smoes... :(
Het is nu makkelijk praten, maar als iemand niet meer foto's wil sturen/maken vertrouw ik het al niet meer.

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:34

Ja dat bedoel ik, voel me een klein beetje dom nu! Heb dit ook nog nooit eerder meegemaakt... Maargoed ik wacht eerst ff af en daarna laat ik die vriendin wel om het adres vragen. Heb alleen voorletters achternaam bankrekeningnr. En woonplaats...

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 16:41

Ik zou dan je beste FBI trucjes even uit de kast halen en even zoeken op Facebook/Google etc.

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 19:47

Nou balen dus... Ze reageert helemaal nergens meer op. Heb ook al aangegeven dat vandaag haar laatste kans is om te reageren en dat ik anders melding ga maken, maar helaas. Ook het adres krijg ik niet via die kennis, want nadat is aangegeven dat ze het wil ophalen was er radiostilte... Kan ook niks op internet vinden over deze persoon. Ik denk dat ik maar aangifte moet gaan doen. Zo zielig dat mensen dit soort dingen doen. Echt triest.