Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sylvia_ schreef:Graag gedaan! Zag dat je baalde dat die er maandag niet meer was, dus moest toch voor Yv en Stamper een vlopje maken, dus kon meteen die van jou ook mee.
Santigo_ schreef:Mag ik even mijn gal spuwen dat ik lichtelijk gek wordt van de 1000poot. Heb ik wat uit mijn mandje gegooid om de colourfull erin te doen, is die er niet bij. Had ze dat even vantevoren gecommuniceerd, dan had ik er een doosje van GC bij gewild die ik ervoor uit heb gehaald.
Nee, ik krijg mijn pakketje, stuur een mail en krijg alwéér te horen dat ze het in de mail van de t&t heeft geschreven. Dat heeft ze ook alwéér nietIk ga er voorlopig ook even niet bestellen, ben er een beetje klaar mee. Wilde mezelf even verwennen met wat lekkere geurtjes na een rotdag gister.
Nouja, nu meer meteen dancing dandelions van GC op de hoge brander gedaan, en hij is een stuk frisser als ik had gedacht. Wel lekker, maar toch blij dat ik er geen heel doosje van heb besteld.
Vreemd stamper dat je zo snel al niks meer ruikt...
Welke geur is je tweede kaarsje skessa? Heb ik volgens mij even gemistFijn dat ie het zo goed doet!
Cerastes schreef:Hier mn bestelling binnen van Cozy![]()
Ik vind die mini's zó schattig![]()
[ [url=m/c5KyKP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: zijn ook perfect om cadeau te geven!
_sylvia_ schreef:Lekkere bestellingen komen er weer voorbij![]()
![]()
Ohhh Santigo_![]()
@Stamper die enveloppen komen van de Action, 10 voor 50 cent? Ik denk dat er 10 inzitten iig.
Ik doe SM zelf wel op de elektrische brander van de Action.
Ik vind CandleBerry wel meevallen qua prijs, het is zeker 100 gram zo'n blok, dus ja iets duurder dan YC.
Maar vind zelf de waxbasis niet helemaal fijn, de geuren zijn wat vlak ofzo
Pirouette66 schreef:Balen Santigo!! Voor GC kun je nu ook bij Alice&Jo en bij Cozy-favorites terecht. Als die nu ook nog wat andere merken erbij zouden gaan doen, dan denk ik dat veel mensen niet meer bij 1000poot bestellen. Het is vooral het uitgebreide assortiment wat ervoor zorgt dat ze goed verkoopt.
Wat fijn Skessa dat je zelfgemaakte kaars het zo goed doet
Skessa_ schreef:Pirouette66 schreef:Balen Santigo!! Voor GC kun je nu ook bij Alice&Jo en bij Cozy-favorites terecht. Als die nu ook nog wat andere merken erbij zouden gaan doen, dan denk ik dat veel mensen niet meer bij 1000poot bestellen. Het is vooral het uitgebreide assortiment wat ervoor zorgt dat ze goed verkoopt.
Wat fijn Skessa dat je zelfgemaakte kaars het zo goed doet
Cozy heeft ook cc. En dus ook colorful!!
_sylvia_ schreef:Ze hebben ook hele leuke luchtkussen enveloppen, 4 voor 1 euro (2 formaten in 1 verpakking), ook ideaal voor wax versturen (oeii HK geklets).
Hier staat Merry Marshmallow op
_sylvia_ schreef:
_sylvia_ schreef:PP kosten naar een bedrijf betaal jij niks voor, maar het bedrijf is daar wel iets aan kwijt.
Wat ga je bestellen?