Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:54

Oh jeetje, echt niet fijn zeg :( Heeft ze nu geld terug gestort?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:54

Krijg je colorful nog wel of stort ze geld terug?

Kan me voorstellen dat je baalt :(:)

2e geurtje is Jack frost. Hij ruikt een beetje hetzelfde als Peppermint twist van sense.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:55

Enne foto kirja!!

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:58

Balen Santigo!! Voor GC kun je nu ook bij Alice&Jo en bij Cozy-favorites terecht. Als die nu ook nog wat andere merken erbij zouden gaan doen, dan denk ik dat veel mensen niet meer bij 1000poot bestellen. Het is vooral het uitgebreide assortiment wat ervoor zorgt dat ze goed verkoopt.

Wat fijn Skessa dat je zelfgemaakte kaars het zo goed doet <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 21:06

_sylvia_ schreef:
Graag gedaan! Zag dat je baalde dat die er maandag niet meer was, dus moest toch voor Yv en Stamper een vlopje maken, dus kon meteen die van jou ook mee.

Wat een lieverd ben je!

Santigo_ schreef:
Mag ik even mijn gal spuwen dat ik lichtelijk gek wordt van de 1000poot. Heb ik wat uit mijn mandje gegooid om de colourfull erin te doen, is die er niet bij. Had ze dat even vantevoren gecommuniceerd, dan had ik er een doosje van GC bij gewild die ik ervoor uit heb gehaald.
Nee, ik krijg mijn pakketje, stuur een mail en krijg alwéér te horen dat ze het in de mail van de t&t heeft geschreven. Dat heeft ze ook alwéér niet 8)7 Ik ga er voorlopig ook even niet bestellen, ben er een beetje klaar mee. Wilde mezelf even verwennen met wat lekkere geurtjes na een rotdag gister.

Nouja, nu meer meteen dancing dandelions van GC op de hoge brander gedaan, en hij is een stuk frisser als ik had gedacht. Wel lekker, maar toch blij dat ik er geen heel doosje van heb besteld.

Vreemd stamper dat je zo snel al niks meer ruikt...

Welke geur is je tweede kaarsje skessa? Heb ik volgens mij even gemist :o Fijn dat ie het zo goed doet!

Raar is het zeker, maar vind het dan ook zonde om mijn geld er nog aan uit te willen geven...
Wat je verhaal betreft de 1000poot... Bizar!
Ik snap goed dat ze het druk heeft. Nu moet ik wel zeggen dat mail contact tussen mij en 1000poot heel goed was, snel ook reacties vaak! Enige nadeel was is dat ik geen T&T code kreeg, waarbij ik dus via mijn PostNL app achter moest komen, dat dezelfde dag het pakketje bezorgd werd.

Cerastes schreef:
Hier mn bestelling binnen van Cozy :D
Ik vind die mini's zó schattig <3

[ [url=m/c5KyKP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: zijn ook perfect om cadeau te geven!

Bestelling ziet er lekker en veelbelovends uit! <3

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:08

Lekkere bestellingen komen er weer voorbij <3 <3

Ohhh Santigo_ -:(-

@Stamper die enveloppen komen van de Action, 10 voor 50 cent? Ik denk dat er 10 inzitten iig.
Ik doe SM zelf wel op de elektrische brander van de Action.

Ik vind CandleBerry wel meevallen qua prijs, het is zeker 100 gram zo'n blok, dus ja iets duurder dan YC.
Maar vind zelf de waxbasis niet helemaal fijn, de geuren zijn wat vlak ofzo -O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:10

Ze heeft het inderdaad teruggestort. En ik bestel bij haar puur voor kringle. Dus als iemand daar mog een adres voor weet *D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 21:10

_sylvia_ schreef:
Lekkere bestellingen komen er weer voorbij <3 <3

Ohhh Santigo_ -:(-

@Stamper die enveloppen komen van de Action, 10 voor 50 cent? Ik denk dat er 10 inzitten iig.
Ik doe SM zelf wel op de elektrische brander van de Action.

Ik vind CandleBerry wel meevallen qua prijs, het is zeker 100 gram zo'n blok, dus ja iets duurder dan YC.
Maar vind zelf de waxbasis niet helemaal fijn, de geuren zijn wat vlak ofzo -O-

Oh leuk,en ook niett duur \dus, nooit gezien, maar ook lang niet meer bij de action geweset hahaha!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:14

Ik haal enveloppen ook allemaal bij de action stamper! Kost echt geen drol daar.

Dancing dandelions ruikt wel minder sterk dan de andere GC die ik heb vind ik. Wel lekker subtiel :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:18

Pirouette66 schreef:
Balen Santigo!! Voor GC kun je nu ook bij Alice&Jo en bij Cozy-favorites terecht. Als die nu ook nog wat andere merken erbij zouden gaan doen, dan denk ik dat veel mensen niet meer bij 1000poot bestellen. Het is vooral het uitgebreide assortiment wat ervoor zorgt dat ze goed verkoopt.

Cozy heeft ook cc. En dus ook colorful!! :D

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:20

Ze hebben ook hele leuke luchtkussen enveloppen, 4 voor 1 euro (2 formaten in 1 verpakking), ook ideaal voor wax versturen (oeii HK geklets :P ).

Hier staat Merry Marshmallow op <3

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:21

Skessa_ schreef:
Pirouette66 schreef:

Cozy heeft ook cc. En dus ook colorful!! :D

*schrijft cozy hoog op lijstje*

Dan ga ik daar de volgende keer maar weer eens bestellen. Waarschijnlijk meer kans dat mijn bestelling eens klopt, dat heeft die van 1000poot nog niet gedaan. _O-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:22

Ooooh behandel m met liefde Sylvia, anders krijg ik nog spijt :P

Oh zie dat cozy alleen losse blokjes heeft. Maar je zou dr altijd een mailtje kunnen doen :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 21:29

_sylvia_ schreef:
Ze hebben ook hele leuke luchtkussen enveloppen, 4 voor 1 euro (2 formaten in 1 verpakking), ook ideaal voor wax versturen (oeii HK geklets :P ).

Hier staat Merry Marshmallow op <3

Sorry, voor de HK geklets. hiermee ben ik begonnen!

Ontopic maar weer...
De 1000poot bestelling klopte overigens dan weer wel bij me!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:30

Ben ik nu zo scheel? >;) Ik zie alleen maar YC bij cosycandles.nl? Of heb ik gewoon weer eens de verkeerde _O-

Heb jij ff mazzel stamper! Van de drie bestellingen bij mij klopte er..... geen een! :x

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:32

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:34

Even tussendoor: Ik wil graag in UK bestellen, daarvoor heb ik paypal nodig. Is betalen naar de UK gratis? Anders bestel ik zo meteen :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:35

_sylvia_ schreef:
Een tart Skessa :') De jar staat nog mooi te zijn <3

Santigo http://www.cozy-favorites.nl/ :)

:)* Volgens mij is het maar goed dat ik mijn haar terug blond heb geverfd. Dankje! Dacht al dat het niet de juiste site kon zijn _O-

Ik heb nog nooit extra kosten betaald met paypal demolenhoek. En heb toch al vanuit nogal verschillende landen besteld, altijd in dollars (US of AUS) of ponden.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:35

Hahaha ohhhh :')

Haha coZy Santiago _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 21:35

DeMolenhoek schreef:
Even tussendoor: Ik wil graag in UK bestellen, daarvoor heb ik paypal nodig. Is betalen naar de UK gratis? Anders bestel ik zo meteen :D

Denk het wel? PP betalen naar USA toen, was ook gewoon gratis geloof ik! :P
ook voor ebay oid noooit extra hoeven te betalen.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:37

PP kosten naar een bedrijf betaal jij niks voor, maar het bedrijf is daar wel iets aan kwijt.

Wat ga je bestellen? :P

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:38

Zo lief Sylvia :* ik ben zo dol op Pink Sugar <3

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:45

Skessa_ schreef:
Oh zie dat cozy alleen losse blokjes heeft. Maar je zou dr altijd een mailtje kunnen doen :)

Ze hebben wel daylights, die van Kringle snij in altijd in 4 stukken voor op de brander. Ben je ook nog iets goedkoper uit dan met losse blokjes kopen :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:57

Ojee, ik heb mijn mandje bij cozy alweer veeeeel te vol _O- Dat gaat niet lukken nie.

Volgende keer ga ik daar ook BBW bestellen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:59

_sylvia_ schreef:
PP kosten naar een bedrijf betaal jij niks voor, maar het bedrijf is daar wel iets aan kwijt.

Wat ga je bestellen? :P

Wil bestellen bij dat bedrijf dat jij op facebook had gezet, maar kom langzaam gek. Heb mijn pp al opgeladen voor €25 met de belofte: U kunt daarme direct bestellen. Blijft hij bij afrekenen maar zeggen dat ik een cc aan mijn pp moet koppelen. Maar ik heb dat niet! Dat is de reden voor de pp nu.