Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leen

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:50

Nog zo iets :') Ik geef 30 km in (27 aangezien de schuifbalk ook niet werkt :') ) en ik heb heel vaak mensen van + 80 km. Daar ga ik echt niet naar toe rijden hoor :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:53

Haha ik heb dat ook gehad, maar dat komt doordat die mensen dan in de buurt zijn geweest, jou (mogelijk) geliked hebben en dan in jouw lijstje ook naar voren komen :j

edit: Sorry kwam even binnen vallen :')
Laatst bijgewerkt door Barbabientje op 19-02-16 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:54

Zo, iedereen heeft een PB, duurder wat langer dan de planning was ivm drukte op werk :')

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:02

Sommige vervelen zich en gaan swipen, andere gaan tellen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:04

Op iPhone staat het gewoon in de zoekbalk waar je ook je matches kan opzoeken (namen). Denk dat dat bij Android ook zo is?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:25

Mri schreef:
Voor wie wil kan ik wel even een Update maken binnenkort :o

Jaaa me me me!

Ik heb nu rond de 200 matches.had er vorig jaar rond de 300 maar heb toen heel tinder en alles verwijderd. Ben dus weer opnieuw begonnen! Heb er een paar op whatsapp maar niet echt iets boeiend. En heb met een stuk of 30 of 40 ooit gepraat!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:49

Ik denk ook met zo'n aantal n gesprek begonnen. Maar dat was dan niets leuks. Denk n stuk of tien leuke gesprekken en die dan ook toegevoegd op Whatsapp. Wanneer ik n date gehad heb en t is toch niks verwijder ik ze gewoon weer van de app en mijn telefoon.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 21:14

Ik ga echt naar de hel. :')

Ik heb vanaf de zomer tot ik iets met m'n date (bijna vriend) kreeg een soort FWB gehad. Mijn date weet daar alles van wat hij wil weten. :P En nu komt mijn date zondag naar mijn ouders (en mij duh) toe.

Dus ik zei:
"Met een beetje geluk zie je dan mijn grote liefde"

Hij: Je zusje? :') :') (sarcasme)

Ik: Nee
Hij is klein en een beetje stevig
Met een baard
En geeft me kusjes

( Dat is dus de precieze omschrijving van die FWB. )
Ik: Stilte...

Hij: MMM
even denken
*naam FWB *

Ik:
Afbeelding
(klein, stevig, baard, geeft kusjes op commando)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 21:28

Hahaha wat gemeen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 21:45

Tja :')

Hij moet alvast leren wat te kunnen hebben als hij m'n ouders wil ontmoeten. :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 22:15

Jullie hebben veel gesprekken! Ik heb er echt maar heel weinig gehad, omdat ik gewoon te kieskeurig ben met swipen. Ik vind bijna niemand knap :)) Heb het nu ook al verwijderd van mijn telefoon, er zit gewoon niks tussen! Heb maar één iemand die leuk is; daar WhatsApp ik mee. Soms denk ik wel eens: 'Mennnnn, hoe kieskeurig kan iemand zijn :')?'

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 04:24

Ik had mijn Tinderdate dus afgezegd, vanwege de maandelijkse dingen zeg maar.
Later bedacht ik me: naah anders vraag ik of ie gewoon koffie komt drinken?! Vond ie leuk! Dus rond achten was ie hier, hij is net pas naar huis :') was n hele leuke fijne gezellige avond! Lekker gezoend!

Zondag gaan we dan naar die film waar we eigenlijk vanavond heen wilden gaan :-) echt op de app was hij niet zo spraakzaam enzo dus had er niet al te hoge verwachtingen van maar t viel echt miljoen% mee!

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 04:45

Leuk kenyada :j

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 07:45

Leuk Kenyada *\o/*

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 09:22

Leuk Keny!
ik kreeg vannacht al een appje van mijn date dat die veilig aan was gekomen in Oostenrijk en we hebben beide al zoiets van damn wanneer is t 6 maart :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 09:33

Haha dat duurt dan nog lang ja....

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 09:33

Aaah Kenyada wat leuk!!!! En Queelens succes met aftellen, dat worden 2 zware weken :(

Hier ook nog een succes verhaal :D. Gister uiteten geweest en daarna meegegaan naar zijn huis. Maar ik had die jongen echt totaal verkeerd ingeschat. De
Vorige date en dat ik m de dag ervoor even zag kwam ie onzeker over ofzo, weinig assertief en ik dacht echt bij mezelf die moet ik echt aant handje gaan meenemen ofzo. Maar ondertussen natuurlijk wel ontzettend lief.
Totdat ie gister in ene wel initiatief nam en me gewoon lekker vastpakte. Dus ik was helemaal positief verrast hahaha. En t is dat ik vandaag weer moet werken maar anders was ik nog wel wat uurtjes langer gebleven :') Verder doen we t nog steeds rustig aan, handjes boven de lakens :+

Jaa ben helemaal blij O:)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:11

Wat goed Annette.
Jaa nog dik 2 weken. Maar als we zo doorgaan zullen we er aan moeten wennen want we wonen sowieso 90km uit elkaar incl beide redelijk drukke levens. Hij fulltime werk, ik fulltime stage en beide sporten we veel. Maargoed dat komt wel goed extra leuk als we elkaar weer zien.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:18

Jaa idd dat wordt strak plannen dan, maar wat je zegt dan ga je er wel echt naar uitkijken en wordt t extra speciaal als je elkaar wel ziet, dan dat t vanzelfsprekend wordt.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:20

Oh oh, dit weekend afgesproken met een ex-scharrel..
Al flink geflirt via de app gister :')

Mijn ander date was niet doorgegaan, ik lag ziek in bed :\

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:23

Zeker en we hebben beide een eigen auto dus dat scheelt. Hij mag ook gratis tanken etc van werk. Ik moet t dan weer wel uit mijn eigen studentenzakje betalen :+

Oe darah haha een ex scharrel. Spannend! Is dat wat?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:23

Komt uit de meeleesmodus..
Wat leuk die succes verhalen :D
Dat is minder Queelens.. Maar des te leuker is het weer als je elkaar weer ziet.

Ik lees vooral nog mee meter topic.
Zit weinig meer op tinder, na maanden van ontkennen heb ik toch vorige week aan mezelf toegegeven dat ik een bepaald persoon toch echt leuk vindt.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 10:38

Queelens: zal niet veel serieus worden met hem, maar beetje lol hebben kan geen kwaad <<)
90km is trouwens wel een afstand en dan allebei druk leven, maar je waardeert de tijd samen dan wel heel erg :j

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 13:29

Queelens: juist heerlijk joh, zo uit elkaar wonen. :)) Kan je doordeweeks gewoon heerlijk je eigen ding doen en des te meer verheug je je op de momenten dat je elkaar kan zien. Ik zou er niet aan moeten denken om iemand elke dag (OK, dat is wat overdreven) te zien. :n Heb het doordeweeks druk zat {:}

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 13:40

Dat is zeker zo Yuna :j ik hecht ook veel waarde aan mijn eigen leven en personal space zegmaar. Kan er ook niet tegen als ik iemand zo burgelijk elke dag moet zien. Maar kan me voorstellen dat t soms lastig is. Als er iets is kan je niet 'even' een knuffel komen geven ofzo maarja dat is dan maar zo haha