Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:17

OOOOOOH WME, Als mijn vriendin zoiets zou doen heeft ze ruzie hoor!! Gelukkig weet ze dat ook :P

Het is hier Jack Frost geworden voor nu. Kwam er achter dat ik die wel heel enthousiast heb ingekocht. Voor ik deze aanstak had ik 6 kleintjes en 2 grote :')

Vertel Stamper, wat heb je besteld en waar enzo?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 21:20

friendly schreef:
Klopt. Daarom dacht ik ook eerst tarts en daarna een small jar. 12,95 kosten die daar en dat vind ik nog net leuk.

Je kunt dan beter voor een medium large jar gaan. Die kleine jar is echt heeel klein.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:30

Bij de WME

Raspberry and vanilla waxmelt 20 gram
Verry cinnamon waxmelt 10 gram
Apple crumble pie waxmelt 20 gram
Honey Vanilla candy
Baby poeder waxmelt 20 gram
Strawberry&coconut waxmelt 20 gram
Cherry
Cinnamon buns waxmelt 10gram
Kokos en Mango

Ben heel erg benieuwd, denk dat de strawberry/coconut me wel gaat bevallen

Alwiene

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:38

Ik ben benieuwd Stamper, ik hoop dat ze je allemaal gaan bevallen! :D

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:49

Morgen opent PureSoap weer. met een openingsaanbieding. Ben benieuwd als die heel goed is misschien me vriend even lief aankijken voor sinterklaas O:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:54

Iloveiswan schreef:
Morgen opent PureSoap weer. met een openingsaanbieding. Ben benieuwd als die heel goed is misschien me vriend even lief aankijken voor sinterklaas O:)

Moest je dat nou vertellen? {:)-:( PS heeft Caramel Buns en die vind ik zo lekker <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:03

Ik ben ook heel erg benieuwd, oh en heb stiekem ook de verassingspakket erbij besteld! :oo
Morgen maar kijken wat de goede openingsactie is, als ie leuk is dan mag het, anders niet! :P

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:33

Sorry alwiene :P

Ja inderdaad alleen als die goed is anders eerst wat opmaken :)

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:38

Heb de babypoeder er toch maar uit gehaald. Manlief vindt hem niet lekker. En ik uiteindelijk ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:45

Hebben ze een ander webadres?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:48

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 23:05

Lisitano schreef:
friendly schreef:
Klopt. Daarom dacht ik ook eerst tarts en daarna een small jar. 12,95 kosten die daar en dat vind ik nog net leuk.

Je kunt dan beter voor een medium large jar gaan. Die kleine jar is echt heeel klein.

Ja? Er staat wel 40 branduren bij...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 23:23

Ben benieuwd wat de actie inhoudt, wel leuk dat ze dat doen! Ik heb er nog heeeeeel veel liggen van PS, wat ik tot nu toe ervan gebrand heb valt me tot nu toe een beetje tegen dus pak eerder andere merken.

40 uur is niet zo heel gek lang he Friendly. Je brandt 'm al snel vanaf een uurtje of 7 tot 11 gok ik zo, als je dat elke avond doet ben je er met een week doorheen. Ik heb zo'n klein kaarsje van H&H, die heeft 30 branduren uit mijn hoofd gezegd, heb 'm nu twee keer vrij lang aangehad en er zit nog ongeveer een kwart in. En die ga ik niet meer ruiken ben ik bang voor, laatste keer werd ie ook heeeeeel licht op het laatst.

Jack Frost vond ik lekker, maar rook 'm helaas maar heel erg kort.
Ik heb nu huppeldepup Bark van Village opstaan, weet nog niet wat ik ervan vind. Spelletjesavond ging niet door omdat de gastvrouw in 1 klap kotsmisselijk was, dus dan maar even nog een CSI-tje met een geurtje :)).

Wat zonde Stamper -O- . Wist je het van tevoren?
Hier was het ook even spannend, gezien een collega er vorig maand uit is gezet en niemand dat had aan zien komen, maar heb woensdag te horen gekregen dat de mijne omgezet wordt naar vast *\o/* , dus heb een schouderklopje (en kaarsjes :)) ) verdiend :')

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 01:15

Wat jammer Stamper. Altijd naar. Wel uitzicht op een nieuwe baan? Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat ik wel verlengd word/vast contract krijg, hele opluchting! Zat van tevoren al flink in de stress, dus kan wel een beetje inschatten hoe rot het moet voelen. :(:)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 01:34

friendly schreef:
Lisitano schreef:

Ja? Er staat wel 40 branduren bij...

Misschien dat ze dat wel halen hoor :j Maar het zijn wel echt mini kaarsen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 02:06

Ik heb Kringle Welcome Home gebrand in de woonkamer en Spellbound op het toilet. Wat een lekker luchtje, zonde op het toilet, haha.

Vanmiddag Very Cinnamon van WME, wooow die is sterk! Gisteravond had het ook al aangestaan. Ik denk dat het halfje wel ruim 10 uur geur afgegeven heeft. Ik vind de geur wel lekker, het is echt scherpe kaneel.

Nu staat Season of Peace op in de slaapkamer. Toch een zacht en fris luchtje, maar niet speciaal.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 10:13

LizMD schreef:
Wat jammer Stamper. Altijd naar. Wel uitzicht op een nieuwe baan? Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat ik wel verlengd word/vast contract krijg, hele opluchting! Zat van tevoren al flink in de stress, dus kan wel een beetje inschatten hoe rot het moet voelen. :(:)

Nee, ben als een debiel aan het zoeken en solliciteren. Maar echter alles is afwijzing of je hoort er niks van...

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 10:14

Ik heb gisteravond Oosterse Belofte opgezet van H&H.

Ik vind hm wel lekker maar ik weet niet zeker of ik hm nog een keer zal halen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 10:14

Yv_ schreef:
Ben benieuwd wat de actie inhoudt, wel leuk dat ze dat doen! Ik heb er nog heeeeeel veel liggen van PS, wat ik tot nu toe ervan gebrand heb valt me tot nu toe een beetje tegen dus pak eerder andere merken.

40 uur is niet zo heel gek lang he Friendly. Je brandt 'm al snel vanaf een uurtje of 7 tot 11 gok ik zo, als je dat elke avond doet ben je er met een week doorheen. Ik heb zo'n klein kaarsje van H&H, die heeft 30 branduren uit mijn hoofd gezegd, heb 'm nu twee keer vrij lang aangehad en er zit nog ongeveer een kwart in. En die ga ik niet meer ruiken ben ik bang voor, laatste keer werd ie ook heeeeeel licht op het laatst.

Jack Frost vond ik lekker, maar rook 'm helaas maar heel erg kort.
Ik heb nu huppeldepup Bark van Village opstaan, weet nog niet wat ik ervan vind. Spelletjesavond ging niet door omdat de gastvrouw in 1 klap kotsmisselijk was, dus dan maar even nog een CSI-tje met een geurtje :)).

Wat zonde Stamper -O- . Wist je het van tevoren?
Hier was het ook even spannend, gezien een collega er vorig maand uit is gezet en niemand dat had aan zien komen, maar heb woensdag te horen gekregen dat de mijne omgezet wordt naar vast *\o/* , dus heb een schouderklopje (en kaarsjes :)) ) verdiend :')

Ja had het aan zien komen. Dus was al eerder bezig met andere baan zoeken.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 10:22

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 10:41

Vooral dat niets horen vind ik zo vervelend!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 11:10

Balen zeg Stamper. Hopelijk komt er gauw een nieuwe uitdaging voor jou.

Laatste dag voor mijn vakantie. Ik heb echt een hoop te doen. Toch even een brander aan zetten maar met wat..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:02

Ik heb net paris paris in de electrische gedaan dat gaat even duren voor hij gesmolten is ik hoop dat ik dan wat ga ruiken want mijn neus is dicht. momenteel. Gister avond rook ik de anijs niet jammer genoeg vandaar dat ik baby poeder nu maar niet gedaan heb.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:03

Heb nu kwartje YC Gingerbread op staan, ruikt in de brander lekkerder als zo!
Maar wat kwamen er kruimels af zeg toen ik 'm halveerde!
Snij het gewoon met een aardappelmesje eraf, weet niet hoe jullie het doen?

Wanneer gooien jullie eigenlijk iets weg?
Van scent chips zat er in, maar er kwam geen geur meer vanaf, 2 a 3 keer gebrand, maar net weggegooid... Mama vond het zonde, moest het op branden. Maar als er geen geur meer aan zit! :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:04

Was verdampt niet dus geen geur met afgeven dan is hij op ;)
Yc breek ik gewoon met de hand.