Het is hier Jack Frost geworden voor nu. Kwam er achter dat ik die wel heel enthousiast heb ingekocht. Voor ik deze aanstak had ik 6 kleintjes en 2 grote

Vertel Stamper, wat heb je besteld en waar enzo?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Hebben ze een ander webadres?
LizMD schreef:Wat jammer Stamper. Altijd naar. Wel uitzicht op een nieuwe baan? Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat ik wel verlengd word/vast contract krijg, hele opluchting! Zat van tevoren al flink in de stress, dus kan wel een beetje inschatten hoe rot het moet voelen.
Yv_ schreef:Ben benieuwd wat de actie inhoudt, wel leuk dat ze dat doen! Ik heb er nog heeeeeel veel liggen van PS, wat ik tot nu toe ervan gebrand heb valt me tot nu toe een beetje tegen dus pak eerder andere merken.
40 uur is niet zo heel gek lang he Friendly. Je brandt 'm al snel vanaf een uurtje of 7 tot 11 gok ik zo, als je dat elke avond doet ben je er met een week doorheen. Ik heb zo'n klein kaarsje van H&H, die heeft 30 branduren uit mijn hoofd gezegd, heb 'm nu twee keer vrij lang aangehad en er zit nog ongeveer een kwart in. En die ga ik niet meer ruiken ben ik bang voor, laatste keer werd ie ook heeeeeel licht op het laatst.
Jack Frost vond ik lekker, maar rook 'm helaas maar heel erg kort.
Ik heb nu huppeldepup Bark van Village opstaan, weet nog niet wat ik ervan vind. Spelletjesavond ging niet door omdat de gastvrouw in 1 klap kotsmisselijk was, dus dan maar even nog een CSI-tje met een geurtje.
Wat zonde Stamper. Wist je het van tevoren?
Hier was het ook even spannend, gezien een collega er vorig maand uit is gezet en niemand dat had aan zien komen, maar heb woensdag te horen gekregen dat de mijne omgezet wordt naar vast, dus heb een schouderklopje (en kaarsjes
) verdiend
Alwiene schreef:DeMolenhoek schreef:Hebben ze een ander webadres?
https://www.facebook.com/Pure-Soap-3759 ... 1/?fref=ts
Nee hoor, ze zijn even uit de lucht om de voorraden op orde te maken