_Karlijn schreef:Ik ben weleens benieuwd hoe ze het aantal calorieën in een product berekenen..
Ja dat vroeg ik me laatst ook nog af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amkeVH schreef:Kun je naar een regenboog toegaan, of zal hij altijd van je weg blijven schuiven?
Omdat het niet echt een object is maar weerspiegeling van licht.
amado7 schreef:Kan een baby denken?
Zo nee, hoe kan een baby dan dromen?
Zo ja, een baby kan toch nog geen woorden?
EskeGirl schreef:amado7 schreef:Kan een baby denken?
Beelddenken
De meeste mensen gaan door op woorddenken zodra ze praten, sommige blijven beelddenken (beelddenker hier). Hoewel ze qua niveau laag zitten, dus nog niet echt veel zullen kunnen denken.
amado7 schreef:Kan een baby denken?
claudiadvx schreef:Hoe werkt een snelbus![]()
(Morgen voor t eerst met de trein verweg en gelijk werkzaamheden)
purny schreef:Waarom we vroeger van die achterlijke liedjes hadden die zooooo populair waren. En dat ik daar nog naar geluisterd heb
oomens schreef:claudiadvx schreef:Hoe werkt een snelbus![]()
(Morgen voor t eerst met de trein verweg en gelijk werkzaamheden)
Als een gewone NS-bus, maar hij stopt niet bij tussenliggende haltes zoals een normale lijnbus (maar vaak wel bij tussenliggende treinstations).
Overigens is dat 'snel' wel met een korreltje zout te nemen, net zoals de benaming 'sprinter' voor een stoptrein. Reken er maar op dat je een stuk langer onderweg bent.
claudiadvx schreef:Daar had ik inderdaad al rekening mee gehouden! Ik kan neem ik aan gewoon met heet ov betalen?
Liesje89 schreef:Kunnen baby's met elkaar communiceren?
Baby's proberen ons vanalles duidelijk te maken maar wij begrijpen dat niet of nauwelijks.. Ik vraag me al geruime tijd af of baby's elkaar wel begrijpen