Geen probleem!
En nog steeds respect voor je ommezwaai in je werk leven

Al was het voor de tv werken wel lachen
(Bezoekjes aan sytycd en secret story toen)

Was echt een wereld waar ik niet in bekend was tot toen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wendy1978 schreef:Whahahaha kom wel dagje taxi spelen hoor mies
Geen probleem!
En nog steeds respect voor je ommezwaai in je werk leven
Al was het voor de tv werken wel lachen
(Bezoekjes aan sytycd en secret story toen)
Was echt een wereld waar ik niet in bekend was tot toen
).
).
Ine23 schreef:Gelukkig is het hier geen aan elkaar geknoopt rommeltje (vind ik, al is er nog veel ruimte voor verbetering), maar je hebt natuurlijk niet de 'luxe' van op stal. Al heb ik die niet nodig en ben ik zo blij met hooi van eigen land, huisvesting exact zoals ik wil etc. En dit uitzicht is gewoon heerlijk...
[ [url=m/GEI2HJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kan me daar altijd heel druk om maken als er weer een bericht is over het broeikaseffect. Mensen zijn ook egoïstisch als het daarop aankomt. Kan ik me soms boos om maken. Ik vind de audi A3 sportback heel mooi en mini's. Wie weet komt daar ooit een hybride van maar ik gok van niet
Een haflinger die ik zelf ingereden heb maar ze is echt een monster. Ze loopt nu voor de kar omdat ik niet meer mag rijden. Is erg leuk om te doen maar ik mis het rijden zo erg. Was overgestapt naar een handelsstal kreeg ik het bericht na een halfjaar dat ik niet meer mag rijden. Zo frustrerend. Wel blij dat ik weer bij mijn eigen verzorgpony terug kon komen. Ik geniet er nu veel meer van.
Ik zit in mijn laatste jaar biotechnologie major forensic sciences. En ik onderzoek geen dode mensen, voor de mensen die zicht dat afvragen. Ik krijg die vraag echt megavaak. Naast mijn studie werk(te) ik altijd heel veel. Was altijd of naar school of aan het werk en tussendoor naar de paarden. Nu moet ik stagelopen een heel jaar dus ga ik daarnaast niet meer werken. 

Ik vind het wel even best, lekker op stal. Weinig zorgen 
jippie

Zelf sinds vorig jaar een fiat 500, echt super fijn autootje!!