Ik reageer hier eigenlijk nooit.. Maar ik heb nu vakantie en slaap megaslecht, en laat. En nu zit ik al een halfuur kotsmisselijk beneden. Dus het word n lange avond...
Doodgeslagen cola helpt zeker tegen de misselijkheid. En anders; niet geschoten is altijd mis.
xPearl
Geplaatst: 25-05-15 01:23
Toen was ik 11 ofzo? Maar ik at het dan 's avonds nooit. Had dan mn tanden gepoetst, en vond/vind t dan smerig om weer te eten, haha. Dus ik gaf t altijd maar op..
Misschien moet je ook gewoon een voorraadje maken? Haha
@murthul, Is dat dan gewoon die cola wat zo lang buiten de koelkast of iets staat waar de prik uit is?
Inderdaad, gewoon eventjes 10 min buiten de koelkast laten staan tot de ergste prik eruit is, als het goed is kan een schepje suiker ook helpen bij het doodslaan.
Ik schud altijd met flessen, dan open ik voorzichtig de dop en vervolgens schud ik nog een paar keer om de prik eruit te krijgen . Althans dat deed ik vroeger, nu kan ik leven met prik.
*Mept een fles cola het ziekenhuis in* Ehm nee, heb alleen water
Ook nog heel wakker.
Sterkte Robijn!
Safiera
Geplaatst: 25-05-15 04:27
Tralala, het is 4:24 en ik heb alweer nog niet geslapen
Anyhow, moet toch echt paar uurtjes pakken... straks tussen 9 en 10 word ik opgehaald. En alweer de 3e of 4e nacht op rij zo Zaterdag en zondag ook nog hard gewerkt op stal... ben wel beeuutje kapoet