Vanmorgen wedstrijd gereden. Rest van de dag gewerkt van 14 tot 23.
Nu een poging doen tot slapen want de wekker gaat weer om 6.15
Iris92
Geplaatst: 15-05-15 06:27
Werken, boodschappen doen en met mn hond op pad!
brennie85
Geplaatst: 15-05-15 08:50
Genieten van m'n derde vakantie dag! Zo even naar de paarden en dan ga ik denk ik even longeren. Daarna gezellig lunchen met vriendlief en vanmiddag ergens een ijsje scoren!
Vanmorgen half uitgeslapen, frontriem afgemaakt, kamer schoongemaakt en naar paard geweest. Nu even voor school bezig en daarna sporten, douchen, koken en op naar stage tot vanavond laat..
Vanochtend een beetje uitgeslapen en paar wasjes gedaan. Zonet samen met vriendje nieuwe bank + kast besteld en lekker in de zon aan het water geluncht! Verder geen plannen..
Gewerkt, gemend met pony, kast op stal schoongemaakt en m'n spullen naar een andere kast verhuisd.
Mandarijn
Geplaatst: 16-05-15 09:26
Beetje wat bijgeslapen, straks naar de EJ en daarna naar stal en m'n paard lastigvallen. Misschien eind van de dag nog even slapen, want vanavond werken van 22 tot 3.
Vanochtend sollicitatie gesprek gehad, paardlief gelongeerd, vanmiddag naar de divoza voor nieuwe rijlaarzen geweest, en vanavond nog naar mijn beppe die 88 is geworden (:
nts19
Geplaatst: 16-05-15 16:46
Mezelf een goed verjaardagscadeau gegeven, een nieuwe auto. Straks even naar stal de poepjes scheppen en dan even langs vrienden. En lekker optijd het bedje in, zo moe!
Op stal geweest met m'n vader, haken in m'n kast gezet, bij de EJ geweest, 2 uur in het bos gereden. Zo komt er visite voor m'n moeders verjaardag nog.
Vanmorgen bij m'n oma op visite geweest. Vanmiddag een fotoshoot gedaan bij een les van iemand en op de terugweg langs de ijssalon geweest. Nu even een begin maken met het nabewerken van de foto's en vanavond lekker helemaal niks meer.
Vanochtend uitgeslapen, vanmiddag gemend met pony, paard gereden. Beroerd thuis gekomen, dus even op bed gelegen/in bad geweest. Zo film kijken en slapen.
Vanmorgen naar school geweest en daarna een interview voor stage gedaan. Thuis wat mails gestuurd, boodschappen gedaan en straks eten en hopen dat het droger wordt en dan even paardrijden.