Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 13:13

Daarom wou ik ook graag een foto zien van het jurkje aan, beetje beter oordelen :)) Poederroze staat niet iedereen, als je erg bleek bent kan je denk ik beter voor poederblauw gaan. Daar lijk je over het algemeen wat bruiner door. Heb er zelf alleen nooit zo veel last van omdat ik best wel een bruine huid heb van mezelf :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 13:15

Emmaa_ schreef:
Daarom wou ik ook graag een foto zien van het jurkje aan, beetje beter oordelen :)) Poederroze staat niet iedereen, als je erg bleek bent kan je denk ik beter voor poederblauw gaan. Daar lijk je over het algemeen wat bruiner door. Heb er zelf alleen nooit zo veel last van omdat ik best wel een bruine huid heb van mezelf :o

Jaaaaaaa lucky you! En je hebt donkere ogen, dat vind ik vaak ook mooier staan bij (zacht) roze! Ik kan poederroze echt alleen aan net nadat ik op vakantie ben geweest, maar omdat dat echt maar een paar weken in het jaar zijn, koop ik echt nooit iets in die kleur haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 13:18

Ik ga best wel regelmatig onder de zonnebank en ik word gewoon erg snel bruin, best wel ideaal. Kan ook best wel alle kleuren hebben haha

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 13:20

Poederroze moet ik echt niet doen, daar lijk ik echt heel ziek in. Ik vind zelf dat donkerblauw me het beste staat, sowieso staan donkere kleuren beter dan hele lichte en pasteltinten.

Kan wel een aanfoto proberen te maken, wacht even :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 13:21

Ik ben ook benieuwd naar een aan foto. Ik zou zelf, persoonlijk, voor een luxere stof gaan, maar misschien staat 'ie wel heel sjiek :) ?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 13:31

Afbeelding

Tis geen heel duidelijke foto, maar hier kun je zien hoe hij valt. Doubtless, dat is idd waar ik een beetje mee zit: het is geen heel luxe of zware stof en ik ben bang dat mensen het eraan af kunnen zien. Ik vind m verder wel heel mooi, en als ik m niet naar de bruiloft aantrek doe ik m wel een andere keer aan :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 13:33

Het is een leuk jurkje en hij zit mooi :j Ik zou persoonlijk voor iets sjiekers gaan, maar als jij je hier goed in voelt moet je 'm vooral dragen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 14:07

Ik denk persoonlijk dat jij een poederblauw of net een tikkeltje donker heel goed kan hebben, of bijvoorbeeld een papaya/koraal kleur. Iets met een beetje een perzik toon er doorheen. Zou even binnenlopen bij de Zara of Mango als je een wat luxere stof wilt hebben, daar hebben ze in de lente/zomer collecties altijd mega veel meisjesachtige kleuren en hele mooie stofjes!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 23:27

Heel leuk jurkje! Het kan goed voor een bruiloft, maar als jij je dan de hele avond niet op je gemak voelt omdat je denkt dat iedereen ziet dat hij niet zo duur is moet je hem niet aandoen ;)

Die linkjes zijn trouwens ook erg leuk, slecht voor m'n portemonnee! Gelukkig heb ik geen tijd om te shoppen :P

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 23:30

Hij staat leuk! Ik zou hem gewoon dragen hoor, het gaat niet om de prijs. :)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 23:43

Bedankt voor de adviezen, ik trek hem vooralsnog gewoon aan. Mocht ik toch nog iets anders tegenkomen, dat zien we dan wel weer :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 16:41

Oke ik zoek voor de zomer nog zwarte of witte lage all-stars maar heb even geen 60 euro om aan te besteden.
Als iemand ze ergens in de sale weet staan? :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 16:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 17:21

_mexx_lady_ schreef:
Oke ik zoek voor de zomer nog zwarte of witte lage all-stars maar heb even geen 60 euro om aan te besteden.
Als iemand ze ergens in de sale weet staan? :D

Geloof me, die ga je nu nergens in de sale vinden nog, mensen kopen ze toch wel, ongeacht de prijs.

Ik ga volgende week eindelijk hoge witte kopen. Ik ben er eindelijk over uit welke ik wil namelijk.. :')

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 17:50

Hebben jullie nog ergens leuke jurkjes zien hangen dames?
Ben nog op zoek naar iets voor m'n diplomauitreiking.. Moet wel een beetje 'aangekleed' zijn dus, maar wil het daarna wel nog voor meer casual gelegenheden kunnen dragen ook.
En niet online liefst, wil jurkjes kunnen passen om te zien hoe die valt.. (Weet ook wel dat je kan terugsturen enzo, maar de komende maand wordt sowieso erg druk dus daar heb ik even echt geen zin in.)

Bij de Zara bv heb ik nog nooit wat gevonden dat mooi paste, ik schijn niet de juiste vorm te hebben. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 17:53

Haha ik zou er ook gewoon 65 euro voor ophoesten, maar dat geld heb ik niet :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:08

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:39

Lidewijke schreef:
Hebben jullie nog ergens leuke jurkjes zien hangen dames?
Ben nog op zoek naar iets voor m'n diplomauitreiking.. Moet wel een beetje 'aangekleed' zijn dus, maar wil het daarna wel nog voor meer casual gelegenheden kunnen dragen ook.
En niet online liefst, wil jurkjes kunnen passen om te zien hoe die valt.. (Weet ook wel dat je kan terugsturen enzo, maar de komende maand wordt sowieso erg druk dus daar heb ik even echt geen zin in.)

Bij de Zara bv heb ik nog nooit wat gevonden dat mooi paste, ik schijn niet de juiste vorm te hebben. :+

Ik had laatst bij de Vila een onwijs leuk jurkje gepast. Zal hem even zoeken op internet.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:43

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 19:51

Dankje dames! :) Ik ga waarschijnlijk sowieso Antwerpen doorzoeken op zoek naar het leukste jurkje, maar een beetje een richtlijn is altijd handig!

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:36

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:31

merrylegs schreef:
ik heb laatst zo'n maxi rok gekocht van de h&m http://www.hm.com/gb/product/10278?arti ... le=10278-F in het cognacbruin (hoewel hij veel lichter toont op de foto), waarmee combineer je zoiets eigenlijk? :o

Vrolijk gekleurd shirtje met spijker gilletje, simpel wit/crème kanten topje, wit mouwloos bloesje, etc...

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:45

liespower94 schreef:
merrylegs schreef:
ik heb laatst zo'n maxi rok gekocht van de h&m http://www.hm.com/gb/product/10278?arti ... le=10278-F in het cognacbruin (hoewel hij veel lichter toont op de foto), waarmee combineer je zoiets eigenlijk? :o

Vrolijk gekleurd shirtje met spijker gilletje, simpel wit/crème kanten topje, wit mouwloos bloesje, etc...

oké, dankjewel! en zouden riempjessandalen daaronder passen? hakken zijn niet echt mijn ding...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:43

Hallo iedereen, ik heb even jullie mening nodig. Ik heb namelijk 2 blouses besteld, een groene en oranje. Bij de hals en mouwen zitten gouden pailletjes. Nu zat ik me af te vragen, kan oranje volgens jullie wel, of is het meer iets Koningsdag o.i.d. ?
Hier even een foto:

Hier heb ik er een zwart vestje over en een gouden ketting, ik zou er dan ook een donkere broek onder doen, maar daar had ik net geen zin in :')

Dit is overigens de groene:

Wat denken jullie?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:56

Ik vind dat je het goed kunt hebben, ik heb zelf alleen totaal niets met oranje dus zou het zelf niet aantrekken haha. De groene is wel erg leuk!