Poederroze staat niet iedereen, als je erg bleek bent kan je denk ik beter voor poederblauw gaan. Daar lijk je over het algemeen wat bruiner door. Heb er zelf alleen nooit zo veel last van omdat ik best wel een bruine huid heb van mezelf
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Poederroze staat niet iedereen, als je erg bleek bent kan je denk ik beter voor poederblauw gaan. Daar lijk je over het algemeen wat bruiner door. Heb er zelf alleen nooit zo veel last van omdat ik best wel een bruine huid heb van mezelf
Emmaa_ schreef:Daarom wou ik ook graag een foto zien van het jurkje aan, beetje beter oordelenPoederroze staat niet iedereen, als je erg bleek bent kan je denk ik beter voor poederblauw gaan. Daar lijk je over het algemeen wat bruiner door. Heb er zelf alleen nooit zo veel last van omdat ik best wel een bruine huid heb van mezelf
? 
Ik zou persoonlijk voor iets sjiekers gaan, maar als jij je hier goed in voelt moet je 'm vooral dragen! 

_mexx_lady_ schreef:Oke ik zoek voor de zomer nog zwarte of witte lage all-stars maar heb even geen 60 euro om aan te besteden.
Als iemand ze ergens in de sale weet staan?
Lidewijke schreef:Hebben jullie nog ergens leuke jurkjes zien hangen dames?
Ben nog op zoek naar iets voor m'n diplomauitreiking.. Moet wel een beetje 'aangekleed' zijn dus, maar wil het daarna wel nog voor meer casual gelegenheden kunnen dragen ook.
En niet online liefst, wil jurkjes kunnen passen om te zien hoe die valt.. (Weet ook wel dat je kan terugsturen enzo, maar de komende maand wordt sowieso erg druk dus daar heb ik even echt geen zin in.)
Bij de Zara bv heb ik nog nooit wat gevonden dat mooi paste, ik schijn niet de juiste vorm te hebben.
merrylegs schreef:ik heb laatst zo'n maxi rok gekocht van de h&m http://www.hm.com/gb/product/10278?arti ... le=10278-F in het cognacbruin (hoewel hij veel lichter toont op de foto), waarmee combineer je zoiets eigenlijk?
liespower94 schreef:merrylegs schreef:ik heb laatst zo'n maxi rok gekocht van de h&m http://www.hm.com/gb/product/10278?arti ... le=10278-F in het cognacbruin (hoewel hij veel lichter toont op de foto), waarmee combineer je zoiets eigenlijk?
Vrolijk gekleurd shirtje met spijker gilletje, simpel wit/crème kanten topje, wit mouwloos bloesje, etc...