Als het goed is komt er vrijdag iemand voor de cavallo broek, ben benieuwd.
Anoniem
Geplaatst: 26-02-14 20:41
Ik heb intussen een hele goeie bijrijder gevonden (en die geef ik niet af ) en als ik wil heb ik er ook direct nog eentje voor mijn jonge hengst maar die hou ik liever voor mezelf (het paard, niet de bijrijder). Omdat ze het zo goed doet met mijn pony heb ik aangeboden dat ze aankomende vakantie eens met hengstlief mag rijden als ik erbij ben. Menig penny zou gillen "ik mag een hengst ik mag een hengst", zegt de mijne alleen maar "ben je zeker dat ik goed genoeg ben om op je hengst te mogen?"
Tot daar off topic
Hier wordt er momenteel niks meer verkocht, zelfs mijn witte dressuurdekje van Eskadron raak ik aan de straatstenen niet kwijt. Bah. Terwijl het wel gewoon in goede staat is.
Hier geen verzorgers te bekennen Maar met een beetje geluk woon ik over een tijdje nog maar 200 meter van de ponies af
En Witte dekjes verkopen heel moeilijk...
_Dribbel
Geplaatst: 26-02-14 21:20
Pffft...
Ik heb vandaag mijn huisje helemaal opgeruimd en een bureautafel en bureaustoel GRATIS op marktplaats gezet. Binnen 1 minuut al mail van een mevrouw die het graag wilde ophalen vandaag. Dus 5 andere mensen moeten teleurstellen.
Komt ze niet opdagen.
Nu maar een andere geïnteresseerde even bellen of ze nog interesse heeft.
Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen. Als eerste vooraan in ee rij staan maar nier op komen dagen. Beetje hebzuchtig
Zitosh
Geplaatst: 26-02-14 21:30
Ik ben hier een eeuwigheid al niet meer geweest! Denk dat ik terug actiever ga worden hier
Zit met een vervelend geval. Had iemand gevonden voor mijn Eskadron bicolor navy/white en die zou het geld 18 februari overmaken, waardoor ik de bicolor 2 weken aan de kant heb gehouden. Nu zijn we ondertussen alweer bijna 2 weken verder en nog steeds geen cent Contact verloopt via Facebook. Ze leest m'n berichten wel maar antwoord geven kent ze niet.. Heb haar nu dus nog tot zondag gegeven, daarna zou ik de bicolor terug op het internet zetten. Nu is mijn vraag dus of ik correct met haar bezig ben? De bicolor ligt nu dus bijna een maand aan de kant (reeds verpakt want ik stond te springen om het pakje op te sturen van zodra ik het geld ontvangen had)..
yes…koper kwam langs zoals afgesproken en heeft mn tafel betaald en meegenomen
Jadeleigh263
Geplaatst: 26-02-14 21:34
Doorverkopen.. ze heeft genoeg kansen gehad toch? Als ze hem echt wolde hebben had je het geld allang ontvangen. Er zijj genoeg andere mensen die misshien de bicolor wel echt willen hebben
Kyno
Geplaatst: 26-02-14 21:37
Hmpf. Contact gehad met iemand die een bf zadel te koop heeft staan op mp. Mailtje gestuurd dus met een bod. Krijg ik terug of ik hem wel echt wil want ze zou die avond ook telefoon krijgen over het zadel en er hadden al vaker mensen het zadel willen kopen, waarna ze dagen op geld moest wachten en dan niks meer hoorde.
5 minuten later al een tweede mail ontvangen met 'laat maar weten wat je wilt'. Vond ik al wat gek maar goed... Heb even 2 tellen geduld svp?
Ik netjes terug gemaild dat ik dezelfde dag nog het geld zou overmaken als ze haar gegevens stuurde.
Nooit meer iets gehoord....!
lotlot2
Geplaatst: 26-02-14 22:10
Net een advertentie gezet op mp van een mobielhoesje dat evt te ruil is tegen een hoesje voor de Samsung Galaxy S III. Krijg ik een mail:
Beste ....., Ik wil wel ruilen alleen ik heb geen hoesje
wauuuww Wat voor tijdschrift? Of staat dat er niet bij
Nee alleen tijdschrift. Heb maar gezegd dat ik wel wil ruilen voor geld, een hoesje voor de S3 of paardenspullen Maar dat heeft ze niet. Heb haar gezegd dat het dan helaas niet doorgaat en haar een fijne avond gewenst
Dees_Daan: Welke maat Gstar broek zoek je? Ik heb er nog eentje 2-3 keer aangehad, echt super mooie broek. Laag model, strak en zit heerlijk. Is een 26/32.
En balen voor iedereen die opgelicht is door J met zn eurostar en eskadron. Vraag ALTIJD of je het op kunt komen halen (ben er zelf ook een keer ingestonken dus sindsdien doe ik dit standaard).
Toevallig laatst iemand via MP gemaild, waren wel eigen foto's (niet gegoogled trouwens). Was nog maar 1 dag lid van MP dus ik gevraagd of ik het op kon halen, kreeg al een heel banketstaaf terug. Dag, dan niet
Anoniem
Geplaatst: 26-02-14 23:52
Maat 28 dus die van jou is helaas te klein.. Ik vind alle Gstar broeken heel fijn zitten, ik wil geen andere merken meer, die broeken zitten gewoon altijd goed..