het begint nu gevaarlijk te worden.... onweer, ontzettend veel hagel, regen en veeeeeeel wind
trysteffy
Geplaatst: 05-12-13 17:35
Een uur geleden de paarden binnen gedaan jeetje opeens vet veel hagel en ook niet zo zachtjes ook nog onweer boven me hoofd komt de buurvrouw van de stal eigenaar om me te helpen gaat ze terug naar huis ligt haar boom opeens midden op de weg... En ook niet zoon kleintje ook een helle grote eikenboom.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-13 17:36
Oh jee!! Hier komt het ook aan... Ik heb de gordijnen dicht gedaan... Steek mijn kop maar even in het zand, hoor. Ik hoop wel heel erg dat je kunt reizen, Lifaya!!
Hier nu ook onweer. Best een flinke rommel, maar met gordijnen dicht nog geen flits gezien.
Ik ben benieuwd naar je filmpje, gohya!
unihorses
Geplaatst: 05-12-13 17:48
pff... wat jullie nu hebben hadden wij waarschijnlijk om 4 uur al... overal water, echt OVERAL en paarse bliksem en rara waar zat ik in de auto die ik moest ophalen en zie al niks in het donker... en nu was het ook zo donker met dat water dat ik even niet zo heel veel zag haperd de ruitenwisser ook nog blij dat ik thuis ben... was heel raar. dikke regenbui was over, en ineens stil, geen wind, niks.
T is echt bizar weer. Heb t idee dat de voordeur eruit waait zo
grietje14
Geplaatst: 05-12-13 18:25
Gelukkig vanmiddag thuis kunnen komen omdat we eerder uit waren. 12 uur zouden we code rood krijgen en dan rijden er geen treinen en bussen meer, dus mocht iedereen mooi naar huis. Dikke wind, hagel, regen en onweer gehad. Was echt in 1x een dikke flits! Daarna een beetje donder, dus dat viel mee. Haha had vanmiddag op de fiets terug naar huis dikke wind mee, dat was leuk : ). Vind het er nu harder aan toe gaan dan vanmiddag. Het scheelt dat de bomen nu kaal zijn, anders was het nog erger geweest. Was in oktober nog wel zo.
Anoniem
Geplaatst: 05-12-13 18:25
Ja er loopt nog een ander topic specifiek voor de storm.