Wel hebben ze een partnerschap met Paul Fisher ( Scout Naomi Camp, etc // was vroeger aan de top & er is vorig jaar een programma ver hem gemaakt: I Can Make You A Supermodel " op NL zenders )
Ik hoop dat je antwoord krijgt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRiiannex schreef:Mij lijkt het leuk om model te worden!
Mijn lengte is 175/176 maar mijn broekmaat is maatje 38 dus dat word hem helaas niet.
Na de zomervakantie ga ik hard sporten om toch mijn droom te bereiken.
Ik ben 15 jaar
Lestrange01 schreef:Ik heb gisteren meegedaan aan de elite model look, ben niet uitgekozen maar dat had ik ook niet verwacht. Wel vond ik het heel vreemd dat de jury vaak meisjes koos die heel slecht konden lopen, die niet de goede maten hadden (te dik, veel te grote borsten, etc), en die niet echt fotogeniek waren. Terwijl ze dan meiden lieten staan die wel heel veel potentie hadden.. erg vreemde keuzes dus. Ook kozen ze hele commerciƫle meiden viel me op...
Maar het was wel heel gaaf. Ik durfde eerst niet maar toen ik eenmaal moest lopen gaf het echt een kick. Volgend jaar beter denk ik.
Martinklok schreef:BAM , mijn modewerk gaat lopen heb ik zo het idee
26 Juni een show lopen voor de Graduation Show voor de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag.
Daarnaast had ik op 27 juni ook een intake voor de FVS staan, alleen die wilden ze wel voor me verzetten![]()
Dusss, op 27 juni model staan met 2 andere modellen voor; Peter, Tom & Dave Magazine uit amerika![]()
IM SO HAPPY
Martinklok schreef:Net een hele mail met informatie gehad voor de show van vrijdag ^^
Ben echt zo blij dat ik nu echt 'boekingen" heb, vind het werk zo gaaf en inspirerend voor mezelf ook.
Lekker kijken en spieken wat ik later allemaal op de foto kan gaan zetten met mijn opleiding