[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:22

Ik vond ze ook altijd vreselijk tot ik zelf heel goedkoop een paar op de kop heb getikt :') en ze lopen zo goddelijk! Vind trouwens wel dat ze niet heel mooi zijn bij grote voeten.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:23

tja, je hebt wedge sneakers en wedge sneakers...déze zijn mooi :')
En verder eigenlijk ideaal, lekker comfortabel, casual en je hebt toch de voordelen van op hakken lopen :)

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:24

ik vind het ook een vreemde uitvinding... wie weet verranderd het nog... had het zelfde met de skinny jeans vroeger...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 16:59

Loes, hij is prachtig! Maar mij helaas te groot.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:46

Ik ga vrijdag weer shoppen, Primark :D. Ik wil sowieso 1 of 2 shortjes, een jeans om zelf gaten in te maken, sandaaltjes en wat leuke accesoires. Verder zie ik wel.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:19

Ik ben ook niet zo van de sneakers met hak.. vind het net van die.. bokkenpootjes := Wilde eigenlijk wat anders zeggen :')
Loes, super leuke blazer! Ik heb alleen even geen geld meer dus mag echt niks uitgeven :(

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:22

Frummels schreef:
Ik ben ook niet zo van de sneakers met hak.. vind het net van die.. bokkenpootjes := Wilde eigenlijk wat anders zeggen :')
Loes, super leuke blazer! Ik heb alleen even geen geld meer dus mag echt niks uitgeven :(

Klompvoetjes... haha! Ik hou er ook niet van..

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:25

Haha, ik vind die wedge sneakertrend ook maar niets. :') Hakken zijn eleganter dan sneakers, maar lopen minder comfortabel (je hebt er wel die fijner lopen, maar jullie snappen me vast), en dan neem je het minder elegante van sneakers en het minder comfortabele van hakken. Dat is toch niet slim? :')
M'n schoonmoeder noemt het Harting Bank schoenen. :+

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:52

Er zijn er idd wel veel waarbij je voeten eruit zien als klompvoeten idd :) Maar bij deze is dat niet..Bij die van Ash is dat ook niet...Maar bv bij die van chloe weer wel.
En in dit geval wil ik juist het sportieve van sneaker en deze zijn juist lekker comfortabel, dus je hebt toch de voordelen van hakken zonder er last van te hebben.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:59

Welke voordelen hebben hakken als het er niet elegant uitziet? Dat is toch het grote voordeel van hakken? :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:04

Sorry, ik vind het allemaal klompvoetjes haha. Mijn beste vriendinnetje heeft die ook, en van supertrash, en ik vind het gewoon niet ehm.. elegant :o
En dat is in mijn ogen wel een beetje het doel van hakken. :P
Maar ieder zijn ding, ik vind waarschijnlijk dingen leuk die jullie weer niet mooi vinden. (En gelukkig maar, zou wel saai zijn als iedereen hetzelfde leuk vond)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:07

euhm, hakken draag je niet puur omdat de schoen zo mooi is hé :) Hakken zijner in feite om je figuur beter te laten uitkomen. Kuiten gestrekt, kont achteruit en borst vooruit. Dat doen hakken als je er correct (en niet als een slons natuurlijk) op loopt. En of de hak nu weggestopt is of niet, dat effect blijf je hebben. En deels daardoor kom je met een hak veel eleganter over. Maar me zo'n schoen heb je dus wel een volledig draagvlak, net zoals bij een andere wedge wat in ook hetzelfde is, alleen zit hier een sneaker look overheen. En door dat volledige draagvlak zijn ze dus heel comfortabel.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:07

Frummels schreef:
Sorry, ik vind het allemaal klompvoetjes haha. Mijn beste vriendinnetje heeft die ook, en van supertrash, en ik vind het gewoon niet ehm.. elegant :o
Maar ieder zijn ding, ik vind waarschijnlijk dingen leuk die jullie weer niet mooi vinden. (En gelukkig maar, zou wel saai zijn als iedereen hetzelfde leuk vond)

Mijn Jeffrey Campbell Lita's zijn ook niet giga elegant, maar die vind ik dan wel weer fantastisch stoer _/-\o_

Ieder zijn smaak inderdaad, al zijn wedge sneakers ook niet mijn ding. Gewone sneakers eigenlijk ook niet :Y)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:10

Mja, ik heb ook sleehakken en daarmee loop ik ook rechter op, maar ik vind het maar vreemd om een hak weg te stoppen als hij er wel is.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:12

Zinn: dan koop ik liever enkellaarsjes met een sleehak. En zoals ik zei, in mijn ogen zijn hakken voor elegantie. Dus ik draag ze als ik er elegant uit wil zien. :) Kan voor een ander een heel andere reden hebben natuurlijk.
Nogmaals ik vind ze nog steeds niet mooi, maar vind ze bij sommige meiden wel heel mooi staan bv die van Glamourus. :)

Edit: DaisyDarling, ik vind ze inderdaad leuk als je ze een beetje stoer draagt! Maar ik zou ze zelf echt nooit kopen :+

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:47

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:48

Frummels schreef:
Zinn: dan koop ik liever enkellaarsjes met een sleehak. En zoals ik zei, in mijn ogen zijn hakken voor elegantie. Dus ik draag ze als ik er elegant uit wil zien. :) Kan voor een ander een heel andere reden hebben natuurlijk.
Nogmaals ik vind ze nog steeds niet mooi, maar vind ze bij sommige meiden wel heel mooi staan bv die van Glamourus. :)

Edit: DaisyDarling, ik vind ze inderdaad leuk als je ze een beetje stoer draagt! Maar ik zou ze zelf echt nooit kopen :+

Ik draag ze bijna altijd met een jeans. Onder een rokje kan wel, maar ik heb dunne benen en met die schoenen zie ik er dan vrij ongezond uit -O-
Ik durf ze ook niet aan naar school haha, maar als ik ga winkelen of drankjes ga doen wel. Dan is het okee als mensen mij & mijn schoenen opmerken; op school
word ik liever niet gezien :')

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:49

Tellie schreef:
http://www.america-today.com/nl/donny-dress.html

Mijn nieuwe aanwinst van vandaag. :D
Mocht eigenlijk geen geld meer uitgeven, maar ik moest hem kopen. Hij is alleen vrij kort, dus moet er maar een basic zwart rokje onder doen. :=

Leuk! :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:51

Tellie schreef:
http://www.america-today.com/nl/donny-dress.html

Mijn nieuwe aanwinst van vandaag. :D
Mocht eigenlijk geen geld meer uitgeven, maar ik moest hem kopen. Hij is alleen vrij kort, dus moet er maar een basic zwart rokje onder doen. :=

Hebbennnnn :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:01

Leuk jurkje Tellie!

Haha ja DaisyDarling dat herken ik wel, ik draag naar school ook altijd best onopvallende kleding, maar als ik met mijn vriend of vrienden weg ga draag ik echt hele andere dingen haha. :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:13

mooi jurkje!

Ik ga wss volgende week ook naar de primark woehoee! :):)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:26

DaisyDarling schreef:
Frummels schreef:

Mijn Jeffrey Campbell Lita's zijn ook niet giga elegant, maar die vind ik dan wel weer fantastisch stoer _/-\o_

Ieder zijn smaak inderdaad, al zijn wedge sneakers ook niet mijn ding. Gewone sneakers eigenlijk ook niet :Y)

Jeffrey campbell heeft idd ook zo'n stoere en toch vrouwelijke dingen :j super merk

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:28

Ik wil ook winkelen maarmet 1,37€ op mijn rekening kom ik niet ver xd

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:28

Je wedges Bo :+:
Vind ze echt gaaf! Ik had zwarte nepperds gezien op de site van H&M, maar mag niks meer kopen -O-
Oké, op wat shorts en topjes voor vakantie na..

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:34

Zinn schreef:
Jeffrey campbell heeft idd ook zo'n stoere en toch vrouwelijke dingen :j super merk

Ze hebben ook echt loafers to die for _/-\o_
Dat is mijn volgende 'kadootje voor mezelf' <3

Oh en trouwens, deze wedge sneakers vind ik dan wél tof :o
http://www.hypebazaar.nl/damesschoenen/ ... spike.html
<3