en ze lopen zo goddelijk! Vind trouwens wel dat ze niet heel mooi zijn bij grote voeten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ze lopen zo goddelijk! Vind trouwens wel dat ze niet heel mooi zijn bij grote voeten.
. Ik wil sowieso 1 of 2 shortjes, een jeans om zelf gaten in te maken, sandaaltjes en wat leuke accesoires. Verder zie ik wel.
Wilde eigenlijk wat anders zeggen
Hakken zijn eleganter dan sneakers, maar lopen minder comfortabel (je hebt er wel die fijner lopen, maar jullie snappen me vast), en dan neem je het minder elegante van sneakers en het minder comfortabele van hakken. Dat is toch niet slim? 
Maar bij deze is dat niet..Bij die van Ash is dat ook niet...Maar bv bij die van chloe weer wel.

Hakken zijner in feite om je figuur beter te laten uitkomen. Kuiten gestrekt, kont achteruit en borst vooruit. Dat doen hakken als je er correct (en niet als een slons natuurlijk) op loopt. En of de hak nu weggestopt is of niet, dat effect blijf je hebben. En deels daardoor kom je met een hak veel eleganter over. Maar me zo'n schoen heb je dus wel een volledig draagvlak, net zoals bij een andere wedge wat in ook hetzelfde is, alleen zit hier een sneaker look overheen. En door dat volledige draagvlak zijn ze dus heel comfortabel. Frummels schreef:Sorry, ik vind het allemaal klompvoetjes haha. Mijn beste vriendinnetje heeft die ook, en van supertrash, en ik vind het gewoon niet ehm.. elegant
En dat is in mijn ogen wel een beetje het doel van hakken.
Maar ieder zijn ding, ik vind waarschijnlijk dingen leuk die jullie weer niet mooi vinden. (En gelukkig maar, zou wel saai zijn als iedereen hetzelfde leuk vond)
Kan voor een ander een heel andere reden hebben natuurlijk.

Frummels schreef:Zinn: dan koop ik liever enkellaarsjes met een sleehak. En zoals ik zei, in mijn ogen zijn hakken voor elegantie. Dus ik draag ze als ik er elegant uit wil zien.Kan voor een ander een heel andere reden hebben natuurlijk.
Nogmaals ik vind ze nog steeds niet mooi, maar vind ze bij sommige meiden wel heel mooi staan bv die van Glamourus.
Edit: DaisyDarling, ik vind ze inderdaad leuk als je ze een beetje stoer draagt! Maar ik zou ze zelf echt nooit kopen
Tellie schreef:http://www.america-today.com/nl/donny-dress.html
Mijn nieuwe aanwinst van vandaag.
Mocht eigenlijk geen geld meer uitgeven, maar ik moest hem kopen. Hij is alleen vrij kort, dus moet er maar een basic zwart rokje onder doen.
Tellie schreef:http://www.america-today.com/nl/donny-dress.html
Mijn nieuwe aanwinst van vandaag.
Mocht eigenlijk geen geld meer uitgeven, maar ik moest hem kopen. Hij is alleen vrij kort, dus moet er maar een basic zwart rokje onder doen.
DaisyDarling schreef:Frummels schreef:Sorry, ik vind het allemaal klompvoetjes haha. Mijn beste vriendinnetje heeft die ook, en van supertrash, en ik vind het gewoon niet ehm.. elegant
En dat is in mijn ogen wel een beetje het doel van hakken.
Maar ieder zijn ding, ik vind waarschijnlijk dingen leuk die jullie weer niet mooi vinden. (En gelukkig maar, zou wel saai zijn als iedereen hetzelfde leuk vond)
Mijn Jeffrey Campbell Lita's zijn ook niet giga elegant, maar die vind ik dan wel weer fantastisch stoer![]()
Ieder zijn smaak inderdaad, al zijn wedge sneakers ook niet mijn ding. Gewone sneakers eigenlijk ook niet
super merk Zinn schreef:Jeffrey campbell heeft idd ook zo'n stoere en toch vrouwelijke dingensuper merk