Hij wil er een eind aan maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 08:28

Fijn weer iets van je te lezen :j . Goed van je man dat hij een ritme erin brengt bij zichzelf. Elke dag jullie
zoontje naar school brengen is ook voor jou weer een soort 'rust' hé. Niet alles alleen moeten doen. Fijn hoor.

Mijn zoontje zit ook op de scouting en vind het ook helemaal geweldig. Lekker buiten spelen, naar het bos toe, spelletjes doen, een hoop andere
kinderen. Daar vervelen ze zich echt niet hoor :D

Hoop dat de volgende update van jou ook weer zo fijn is :j

heidiLOVER

Re: Hij wil er een eind aan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:13

Fijne update, ik hoop dat het lichtpuntje steeds groter gaat worden! :)

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 17:07

Fijn weer wat te lezen van je!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 10:57

Mooi dat er een soort van stabiliteit gaat komen/is ontstaan!

En sommige dingen hebben eenmaal tijd nodig voor er echt resultaat te zien is dat zul je vanzelf merken.

Vergeet je zelf niet af en toe te verwennen want ook jij hebt dat nodig! (neem een gezichtsmasker, je favo tv programma/boek en een lekker drankje, geurkaarsje erbij en hoppa beentjes omhoog en relaxen maar)

Je bent een superwijf! Diep respect !

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 11:40

Maar je moet wel wat meer aan jezelf denken, tenslotte ben je ook een mens.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:19

Hoe staat het er nu voor TS?

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:45

Ik ben ook benieuwd eigenlijk.. Gezien er al een tijdje niets geplaatst is ga ik van jet positieve uit :D

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 11:17

Hier weer even een update, iets minder positieve geluiden dit keer.

Het energielevel van m'n man is weer een stuk lager, dus nu weer rommelen in de medicijnen om dat wat op te krikken.
Sinds een week heeft hij daarbij ook last van tintelende zere handen en een doof gevoel.
Nou blijkt dat de neuropathie aan het opspelen is, voor het eerst dus ook in zijn armen.
Gisteren heeft hij zelfs een aantal keer een kopje koffie uit zijn handen laten vallen. Das nie goe. :n
Weer terug de medische molen in dus, gisteren bloed geprikt en eind van de maand heeft hij een afspraak bij de neuroloog.
Waar ik wel heel blij mee ben is dat hij uit zichzelf een afspraak heeft gemaakt voor een Bowen-behandeling.
Dat zit een beetje in de alternatieve hoek en daar staat hij nu eindelijk een heel klein beetje voor open. :)

Financieel zit het nog niet erg mee.
Bij de verkoop van ons oude huis had de bank toegezegd dat de restschuld ons ongeveer €600 per maand zou gaan kosten.
Deze week kregen we te horen dat ze er eindelijk uit zijn; het wordt een maandlast van €1000 euro omdat m'n man inmiddels geen baan meer heeft
maar een uitkering en daardoor het risico voor de bank hoger ligt. :x
Ik ben een stuk gaan fietsen om het van me af te fietsen maar dat hielp niet; ik ging steeds harder en werd steeds bozer. Bah. Rotbanken!
Naja, inmiddels weer afgekoeld. Eén dag tegelijk maar weer, en eens rustig bedenken hoe we dat op gaan lossen.
Nog wat strakker budgetteren, kijken hoe het inkomen nog wat omhoog kan.....

Met onze zoon gaat het gelukkig wel heel goed.
Hij is met rekenen de beste van zijn klas, gaat met zwemles goed vooruit en doet het gewoon lekker.
En is al veeeeel te stoer.
In de klas hoeft hij géén kusje meer, en zwaaien bij het raam is ook zoooo 2011... 8-)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 14:45

He balen van de tegenslagen,hopelijk vinden jullie samen de energie om jullie er door te slaan.
Fijn dat jullie kleine man het zo goed doet, hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken en daar kun je ook weer energie uithalen

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:01

Ahhhh jeetje wat jammer toch dat alles zo moet tegen zitten. Je zult je vast wel eens afvragen wanneer houdt het op?
Gelukkig dat je nog zo positief blijft en dat je zo kunt genieten van je zoontje. Heerlijk zo'n bijdehand mannetje.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 21:57

Heh zeg.. Wat een rot bericht..
Jullie verdienen het zoooooooooo veeeeel beter...

Hoe gaat het op je werk? En met jou zelf?

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 22:48

pfff dat kan r ook nog wel ff bij! kan je rechtsbijstand hier nks mee? bedoel, van een kale kip kun je niet plukken. (zit ook met zweet in de bilnaad te wachten tot het huis van mij en mijn ex word verkocht want is ook al zeker dat het flink schuld plaatje opleverd... als het net snel verkoopt wil ie ms gaan verhuren en dan zelf iets huren :roll: )

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 01:14

Gatver meis, het wil nog niet mee zitten zeg... Hopelijk kunnen ze nog weer wat voor je man betekenen en fijn dat hij ook verder wil kijken naar eventuele alternatieven voor het reguliere circuit. Mocht hij er binnenkort toch es over na willen denken, denk dan ook zeker aan homeopathie. Ik kan je wel aan namen van goede homeopaten helpen. Ik weet zeker dat er op die manier nog wel wat winst te behalen valt, zowel lichamelijk als mentaal.

En dat geld... jemig zeg, er zijn echt grenzen. Kun je de bank niet op een of andere manier aan hun woord houden? Dat het dan wat langer duurt maar wel met een lager maandbedrag ofzo? Er moet uiteindelijk toch geld over blijven om van te leven...

Hoe dan ook, heel veel sterkte, ik hoop dat 2013 een beter jaar voor jullie wordt.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:46

Oef dat is wel een groot verschil, rotbanken inderdaad! Balen zeg.. En lichamelijk schiet t ook al niet op, bah.. Gelukkig doet je zoontje het erg goed :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 01:31

Wat vervelend dat het weer minder gaat, heel erg balen!!
Gelukkig hoef je je dan niet zo veel zorgen over je zoontje te maken.. Maar wat rot dat jullie ook nog eens met dat geld zitten, al dat gedoe maakt het allemaal nog moeilijker.

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:33

Hallo Ts!

Hoe zijn jullie de feestdagen door gekomen? Hoe is het nu?

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 17:21

Ik ben ook wel benieuwd naar een update ;)

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:20

Hier een stille meelezer welke ook benieuwd is naar een update. Hoe gaat het ondertussen?

nikia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:10

Ik ben ook wel benieuw, maar hopen dat geen nieuws goed nieuws is

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:28

Ook hier een stille meelezer die nieuwsgierig is hoe het gaat. Ik hoop op goed nieuws :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:36

Vanuit hier hetzelfde! :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:43

Ik hoop inderdaad ook op geen nieuws is goed nieuws.....of desnoods geen nieuws is geen nieuws :P

Maar ook dat zou op zich wel balen zijn gezien er toch wel een stijgende lijn nodig was :(:)

Er draaien genoeg duimen voor jullie in ieder geval dus hopelijk zit er toch een beetje vooruitgang in :j

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:08

Ik ben ook erg benieuwd!

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 12:59

Daar ben ik weer. :)
Stressvolle decembermaand achter de rug.
Ineens kwam de bank met de mededeling dat ze ons toch maar geen hypotheek gingen geven
voor de restschuld op onze oude woning en dat ons huis verkocht moest worden. :oo
Het was gewoon zó absurd dat we er bijna om moesten lachen...het lijkt wel een slechte film.
Mijn man heeft de bank gebeld en de woorden 'advocaat' en 'schuldsanering' laten vallen,
daar hadden ze niet helemaal op gerekend.
Daarna heb ik een verweerbrief geschreven die kennelijk ook iets van indruk heeft gemaakt.
Twee weken later liet de bank ons weten toch akkoord te gaan met de hypotheek, pfew.
Jammergenoeg wel voor die € 1000, maar goed, dat moeten we dan maar ergens vandaan zien te toveren.
Ik kan gelukkig tijdelijk mijn contract uitbreiden op mijn werk, daar ben ik erg blij mee.
Eind van het jaar hoor ik of dat kan worden omgezet naar een vast contract.
Zie je, we komen er wel hoor. :)

Mijn man wordt de laatste tijd weer erg geplaagd door nachtmerries waarin hij zelfmoord pleegt.
Daarom ziet hij erg tegen de nachten op en durft hij bijna niet te gaan slapen.
De psych is daar best wel bezorgd over en heeft de medicijnen (alweer) opgehoogd.
Overdag gaat het wel redelijk, is hij ook strijdvaardig en druk bezig met z'n bedrijfje.
Als er nog Bokkers zijn die hulp willen bij hun administratie of belastingaangifte, stuur gerust een pbtje. :P

Zoonlief heeft nog veel plezier op school, al zijn er wel een paar jongetjes in de klas die hem plagen/pesten.
Met name op het schoolplein duwen en slaan en zo, buiten het zicht van de juf. Wat baal ik daar van.
Binnenkort hebben we een gesprek met de juf daarover.
Ondertussen gaan we hem maar op judo doen, om hem wat weerbaarder te maken op dat vlak.
Je moet toch wat, zeker met de verhalen in de media van de laatste tijd wil ik daar wel goed bovenop zitten.

Verder gaat het wel goed hier.
Mijn moeder is in de loop van de jaren steeds meer gewicht kwijt geraakt.
Toen ze een paar maanden geleden vertelde dat ze nog maar 45 kilo woog heb ik ingegrepen.
Ze wilde niet naar een dietist want de huisarts had gezegd dat dat echt niet nodig was. :roll:
Ik ben dus flink aan het taarten bakken geslagen en heb mijn broers ook ingeschakeld.
Project Oma is succesvol; gisteren vertelde ze apetrots dat ze alweer 50 kilo weegt, hihi.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:07

jeetje, het blijft aan alle kanten wel dynamisch bij je he. red je het zelf allemaal nog een beetje?
Je bent alleen maar voor anderen aan het zorgen, denk ook goed aan jezelf meid!!