Hier weer even een update, iets minder positieve geluiden dit keer.
Het energielevel van m'n man is weer een stuk lager, dus nu weer rommelen in de medicijnen om dat wat op te krikken.
Sinds een week heeft hij daarbij ook last van tintelende zere handen en een doof gevoel.
Nou blijkt dat de neuropathie aan het opspelen is, voor het eerst dus ook in zijn armen.
Gisteren heeft hij zelfs een aantal keer een kopje koffie uit zijn handen laten vallen. Das nie goe.
Weer terug de medische molen in dus, gisteren bloed geprikt en eind van de maand heeft hij een afspraak bij de neuroloog.
Waar ik wel heel blij mee ben is dat hij uit zichzelf een afspraak heeft gemaakt voor een Bowen-behandeling.
Dat zit een beetje in de alternatieve hoek en daar staat hij nu eindelijk een heel klein beetje voor open.
Financieel zit het nog niet erg mee.
Bij de verkoop van ons oude huis had de bank toegezegd dat de restschuld ons ongeveer €600 per maand zou gaan kosten.
Deze week kregen we te horen dat ze er eindelijk uit zijn; het wordt een maandlast van €1000 euro omdat m'n man inmiddels geen baan meer heeft
maar een uitkering en daardoor het risico voor de bank hoger ligt.
Ik ben een stuk gaan fietsen om het van me af te fietsen maar dat hielp niet; ik ging steeds harder en werd steeds bozer. Bah. Rotbanken!
Naja, inmiddels weer afgekoeld. Eén dag tegelijk maar weer, en eens rustig bedenken hoe we dat op gaan lossen.
Nog wat strakker budgetteren, kijken hoe het inkomen nog wat omhoog kan.....
Met onze zoon gaat het gelukkig wel heel goed.
Hij is met rekenen de beste van zijn klas, gaat met zwemles goed vooruit en doet het gewoon lekker.
En is al veeeeel te stoer.
In de klas hoeft hij géén kusje meer, en zwaaien bij het raam is ook zoooo 2011...