Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Altijd maar ja mevrouw en oke mevrouw en fijne dag mevrouw
Sinds ik avond leidinggevende ben heb ik toch wel een iets andere houding daarin gekregen. Ik werkte in een filiaal waar nogal veel oud-Amsterdammers komen. Ik woonde destijds in Almere en daar heb je veel van die rasechte Amsterdammers die het liefst de hele zaterdag en zondag op het terras zitten. Ik had een collegaatje en die was buitenlands, die droeg ook een hoofddoek. Nou gebeurde het nogal eens dat ik een huilend collegaatje aan mijn servicebalie kreeg omdat een klant haar weer helemaal de pleuris in had gescholden. Dan ga ik er toch wel even achteraan. Niet eens op een boze toon, maar mensen die mijn meiden van de avondploeg aan het janken krijgen die verdienen wat mij betreft toch echt wel een winkelverbod
Zo ga je toch niet om met personeel zeg...

) Eskimo schreef:Ik werk in een grote kledingwinkel en ik moet zeggen dat het hier hartstikke meevalt met de lastige klanten vergeleken met toen ik nog cassiere was. Het enige rare tot nu toe wat ik heb mee gemaakt zijn mannen die vrouwenkleding willen kopen of passen. Tja, dan moet je maar serieus zien te blijven